Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
5 резултата за чат ботове
чат ботовете
Защо чат ботовете са следващата голяма цел на киберпрестъпниците
Защо чат ботовете са следващата голяма цел на киберпрестъпниците
Чат ботовете стават все по-популярни. И това не е изненада, тъй като те предлагат удобство, основано на техническа иновация. Чатбот платформите използват софтуер на принципа на изкуствения интелект. Разликата с другите типове автоматизирани услуги е, че има гъвкавостта и лекотата на разговор с реален човек, което подобрява значително потребителското изживяване и създава комфортна среда. Безусловно автоматизираните ботове са част от бъдещото общуване между потребител и търговец. В момента обаче по-голямата част от въпросите, които си задават фирмите около чат ботовете са дали те отговарят на търсенето и очакването от страна на потребителите. За съжаление, фирмите не се фокусират върху един от най-важните аспекти на технологията: сигурността. Популярносттта на чат ботовете расте и все повече хора ги използват в различни отрасли, ето защо не е далеч времето, в което чат ботовете ще започнат да се използват неправомерно от киберпрестъпниците, които искат да направят малко пари или да парадират своите умения. Съвременните измамниците са изключително изобретателни и подготвени да използват цялата налична технология. Киберпрестъпниците могат много да спечелят от хакерство в чат ботове. Например, потребителите могат да използват бот, за да споделят информация за тяхната кредитна карта с търговците, или служител на компания може да качва поверителна бизнес информация чрез бот. В чат платформите постоянно се обменя ценна, поверителна информация и хакерите знаят това. За да се предотвратят вредните атаки към чатбот инфраструктурите, които могат да повлияят на доверието на потребителите и компаниите, трябва да се вземат мерки, за да се гарантира сигурността на всички. Сигурността трябва да е отговорност на всеки в рамките на инфраструктурата – от компании като Facebook и WhatsApp до корпоративните ИТ мрежи и мрежите, които ние използваме, за да получим достъп до ботовете. План за действие Може би се питате какви са наличните опции за гарантиране на сигурност при използването на тази развиваща се в момента технология? Има две важни неща, които трябва да се направят. 1. Поддържане на силна back-end инфраструктура За да се опазят мрежите чисти и защитени срещу постоянните нападения от киберпрестъпнициет, мобилните оператори трябва да поддържат силна back-end инфраструктура. Мобилните оператори се нуждаят от цялостно управление на мрежата и достъп, така че да могат да контролират и разбират какъв вид е трафика и да издирват евентуалните атаки. 2. Signaling System No. 7 или SS7 протокол Signaling System No. 7 или SS7 е система от протоколи за обслужване на PSTN и PLMN телефонни станции в целия свят и дава възможност за свързване на допълнителни стационарни линии или мобилни мрежи. Мрежите се използват и за транспортиране на съобщенията (включително тези от чат ботовете), като разговорите на абонатите не са толкова сигурни, колкото те си мислят. SS7 не е съвършенна система. Традиционните IP защитни стени не са достатъчни за разкриване и решаване на по-голямата част от SS7 уязвимостите. Вместо това, се изисква цялостно изградена SS7 защитна стена.   Докато чат ботовете представят вълнуващи възможности за мобилните оператори, компаниите и   потребителите, за съжаление технологията е бомба със закъснител, която чака да експлоадира. Мобилните оператори са в състояние да изпълняват своята роля и трябва да действат бързо, преди този вид измами да наруши спокойствието ни. Но това е отговорност на всеки по веригата, за да се гарантират сигурни технологии, мрежи и платформи.   Потребителите също имат отгоорност, те трябва да са бдителни и да внимават да не станат жертва на един привидно приятелски чатбот.   Вижте каква е разликата между софтуер с изкуствен интелект и чат бот с изкуствен интелект
skype
Чат ботовете на Skype скоро ще могат да говорят
Чат ботовете на Skype скоро ще могат да говорят
Чатботовете са една от основните тенденции за следващата година. В момента повечето от тях могат да се използват само с нормален чат. Microsoft иска следващата година да им даде глас и хората да могат да разговарят с тях, съобщава Engadget.   Microsoft ще разреши на компаниите да използват софтуерния пакет на Skype, чрез който ботовоете им ще могат да говорят.  Постепенно ботовете може да се превърнат в заместници на хората, които приемат обажданията на клиенти поне при първоначалното сортиране на целта на обаждането.   Освен глас, ботовете ще...
чат ботове
Как чат ботовете ще помогнат на бизнеса да наема правилните служители
Как чат ботовете ще помогнат на бизнеса да наема правилните служители
Чат ботовете са интересна иновация и тя намира все по-голямо приложение в услугите на водещите компании. Facebook, Google и Microsoft са най-активните брандове в това отношение и вече ги използват в много от своите продукти. Чат ботовете използват усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект и машинно обучение, за да подобряват работата на мобилните си приложения.   Невероятната популярност на социалните мрежи и другите онлайн услуги в интернет също е предпоставка за навлизането на все повече машини, използващи подобни технологии. Всички тези процеси променят изцяло начина, по който представителите на бизнеса и големите компании наемат нови служители. Техните HR екипи е много по-лесно да използват чат ботове, които да анализират личната информация на кандидатите и да виждат нещата, които качват във Facebook и LinkedIn.   По този начин те си спестяват не само време, но могат да разчитат на компютърни алгоритми, за да изберат най-правилните хора за съответната позиция. Факт е, че изкуствения интелект е технология, която напоследък се развива с невероятни темпове. Потребителите прекарват все повече време в използване на мобилни приложения от смартфоните си. Именно това прави софтуера с изкуствен интелект още по-подходящ бързо да анализира тяхната информация и да преценява дали са подходящи за дадена позиция.   Усъвършенствани алгоритми биха могли много по-лесно да използват предварително зададени критерии и социални графики, за да помогнат за наемането на правилните служители. Все повече компании под различни форми залагат на изкуствен интелект, което е сигурна гаранция, че скоро това ще стане основният метод за привличане на хора в HR отделите.   Вижте могат ли чат ботове да подобрят начина, по който откриваме информация в Интернет
чат ботове
Как чат ботовете ще улеснят получаването на компенсация при отменен полет
Как чат ботовете ще улеснят получаването на компенсация при отменен полет
Самолетите са най-предпочитания начин за транспорт, особено когато става дума за големи разстояния. Вероятно на всеки от нас му се е случвало да бъде отменен полета му или да изчаква часове на летището, за да се прикачи на друг самолет. Плановете на милиони хора се променят заради подобни проблеми всяка година. Основните причини за това са забавяне и отмяна на полет или свръх резервации. Много от тези хора дори не допускат, че разполагат с възможността да поискат финансова компенсация от съответната компания.   Ако изпаднете в подобна ситуация ще забележите, че комуникацията с тях може да бъде твърде бавна и сложна, въпреки популярността на технологиите. Крайният резултат е, че всяка година милиарди долари обезщетение за потребителите остават в ръцете на авиокомпаниите и не достигат до своя законен получател, предаде DigitalTrends. Вероятно не знаете, но този вид задължение на компаниите е включено предварително в цената на билета.     След като не ви изплатят компенсацията при отмяна или забавяне на полети те се облагодетелстват за наша сметка. Софтуерни инженери създадоха чат бот с името ClaimCompass с идеята да автоматизират и улеснят значително този процес. По този начин всеки от нас ще има възможността бързо да потърси правата си, ако възникне неочакван проблем с предстоящия полет. В заключение ще отбележим, че се очаква над 7 млрд. души да пътуват със самолет в следващите 18 месеца.        Вижте кои са най-добрите Android приложения за следене на полети   
чат ботове
Как хората ще свикнат да съжителстват с чат ботовете
Как хората ще свикнат да съжителстват с чат ботовете
Чат ботовете постепенно се превръщат във все по-важен компонент от мобилните приложения и онлайн услугите на водещите технологични компании. Развитието на технологиите с изкуствен интелект ще ги направи още по-популярни. Microsoft, Google и Facebook са брандовете, които инвестират най-големи средства за разработването на тази иновация. В следващите няколко години се очаква да се създадат милиони нови работни места по цял свят, съобщава VentureBeat. Способността и желанието да научавате нови неща ще има важно значение за намирането на нова позиция.    Именно заради това професионалистите винаги ще бъдат по-подходящи кандидати пред хората, които имат предимно базови умения. Изискванията към тях ще включват комбинация от т.нар. "твърди" и "меки" интелектуални умения. В това число влизат неща като активно слушане, способност за правене на анализи, лидерски и комуникативни качества, административни компетенции и др. Хората, които успяват да се адаптират към тях ще продължат да се справят с работни задължения, които чат ботовете не могат да правят.    Добрата новина е, че можете да провеждате много курсове онлайн на своето любимо мобилно устройство. Това е сфера, в която машините с изкуствен интелект също биха били полезни, защото могат да проведат обучението ви. В крайна сметка не трябва да се притесняваме от навлизането на чат ботове, а да се възползваме от предимствата им, за да подобрим професионалните си качества. Съжителството между хората и машините с изкуствен интелект ще се превърне в ключовия фактор за развитието на цялата индустрия.    Вижте могат ли чат ботове да подобрят начин, по който откриваме в Интернет