Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1660 резултата за интернет
Facebook
Как да спрем Facebook автоматично да превежда публикациите в профилите ни
Как да спрем Facebook автоматично да превежда публикациите в профилите ни
Функцията за автоматичен превод на публикациите във Facebook е полезна за много хора, но също така може да е доста досадна в различни ситуации. Социалната мрежа се използва от милиони потребители от различни страни, което е причината този инструмент да е активиран по подразбиране в профилите ни. Добрата новина е, че има лесен начин как да спрете автоматичния превод и да продължите нормално да сърфирате във Facebook.      Първият вариант е да кликнете върху Settings иконата на даден пост във вашия News Feed и да изберете "Disable Automatic Translation For". Taка блокирате функцията,  но ще продължи да можете да избирате Translate, за да превеждате текста, който искате, предаде MakeUseOf. В случай, че изберете опцията "Never Translate" вече няма да имате възможността да се възползвате от този инструмент. Разполагате и с още един вариант.     Отворете меню "Settings" и кликнете върху "Language". Moжете да го направите като кликнете стрелката в горния десен ъгъл на менюто в социалната мрежа. Следващата сътпка е да изберете "Which Languages Do You Not Want Automatically Translated" и въведете езика, който искате. Остава само да запазите промените и да се наслаждавате максимално на съдържанието, което виждате във Facebook без излишни преводи.     Вижте седем полезни функции, които може би не знаете
Facebook
Facebook ще продуцират собствени телевизионни предавания
Facebook ще продуцират собствени телевизионни предавания
Всеки ден споделяме все повече видео клипове във Facebook профилите си. Компанията ни предоставя разнообразни функции да излъчваме на живо и търси начини как да ни стимулира да гледаме повече подобно съдържание. Facebook дори вече са провели  серия от разговори с водещи филмови студия в Холивуд и агенции за откриване на млади таланти. Идеята е Facebook да инвестират в създаването и продуцирането на оригинални телевизионни предавания. Първите подобни шоута могат да станат факт още до края на лятото.   Според данните Facebook са установили контакт с няколко от най-големите агенции за таланти като Creative Artists Agency, United Talent Agency, William Morris Endeavor и International Creative Management. Компанията е изразила увереност, че може да отдели бюджет от до $3 млн. за всеки епизод. Това е стойност, която влиза в ценовия диапазон на най-популярните и гледани телевизионни шоута в света, съобщава TheWallStreet Journal. Facebook също така проявяват интерес и към по-краткото видео съдържание и ще започнат да показват 10-минутни клипове в Spotlight секцията на социалната мрежа.   Новият проект на Facebook ще им позволи да привлекат още повече рекламодатели. В момента много компании инвестират десетки милиарди долари, за да промотират продуктите си по телевизията. Основната таргет група за оригиналното съдържание на социалната мрежа ще са потребителите на възраст между 13 и 34 години. Специално внимание ще бъде отделено на младата аудитория в диапазона 17 и 30г. Facebook проявяват интерес към сходни като жанр предавания на популярните "Pretty Little Liars", "Scandal" и "Bachelor", "Strangers" и "Last Маn Standing".   Вижте Facebook вече и на нашите телевизори
смарт раници
Смарт раници с вградени QR кодове ще са бъдещето на социалните мрежи
Смарт раници с вградени QR кодове ще са бъдещето на социалните мрежи
JanSport е популярен производител на спортни раници и планират да използват модерните технологии, за да улеснят ежедневието на клиентите си. Компанията разработва умна тъкан, която ще направи техните продукти толкова социални, както и профилите ни в социалните мрежи. Шефът на JanSport, Стивън Мун сподели, че традиционно раниците се използват за носене на храна, напитки и дрехи, но е време те да се приспособят и към интернет революцията.     Компанията е произвела лимитирана серия от 300 раници с програмируема тъкан, която позволява на потребителите да споделят песен, музикален клип, Facebook страница или линк в интернет с околните хора. Самата раница използва технология, която е идентична до тази на QR кодовете, предаде TheNextWeb. Необходимо е да инсталирате мобилно приложение и да насочите камерата си към раницата и така ще имате достъп до цялата онлайн информация на нейния собственик.     Идеята е много интересна, тъй като не се ограничава единствено до достъпа до социалните мрежи. Jan Sport предвиждат бъдеще, в което раницата ни изпраща имейл, когато е изгубена. Ако чужд човек я открие би могъл да сканира повърхността и да разбере кой е нейния притежател. Компанията се надява тази концепция да положи изцяло нова ера в развитието на индустрията. Първите подобни продукти ще се продават на пазара до 18 месеца.     Вижте HP Power Backup е раница за мобилни устройства, която има батерия с капацитет от 22 400mAh
Skype
Кой стои зад проблема със Skype в Европа
Кой стои зад проблема със Skype в Европа
Вече ви информирахме, че проблем блокира достъпа до Skype в цяла Европа. Неочакваната ситуация в продължение на часове не позволи на милиони хора да комуникират с приятелите си и да получават съобщения. Софтуерните инженери на Microsoft успяха да се справят със ситуацията и постепенно възстановиха нормалната работа на популярната услуга. Странното е, че компанията все още не е коментирала проблема със Skype и причините, които го предизвикаха.   Неочакваното мълчание на Microsoft досега накара много анализатори да твърдят, че проблема е бил предизвикан от атака на хакери. В интернет дори се появи информация от групировката CyberTeam, която си позволи да поеме отговорност за атакта с публикация в Twitter, предаде TechCrunch. На този етап няма официално потвърждение от Microsoft дали наистина хакери са създали проблема. Другата широкоразпространена версия е, че компанията е станала жертва на DDoS атака.     Този сценарий e вероятен, тъй като екипа по сигурност на Skype потвърди, че проблемите са отстранени, но те продължиха часове наред. Още по-интересното е, че повечето засегнати потребители живеят в Европа, което също може да е доказателство за DDoS aтака. Разбира се остава възможността технически проблем да е провокирал проблема. Докатo Microsoft не потвърдят официално причините можем само да гадаем какво блокира достъпа до Skype.   Вижте как да използвате уеб версията на Skype без акаунт     
Google
Google ще спират реклами, за да подобрят работата на браузъра Chrome
Google ще спират реклами, за да подобрят работата на браузъра Chrome
Oсновният източник на приходи за Google са рекламите и това не е тайна за никого. Компанията постоянно експериментира с различни идеи, които да направят посланията на рекламните им партньори не толкова досадни за потребителите. Вероятно всеки от нас е изпадал в ситуацията, когато търси нещо в интернет и в браузъра му изкача голям прозорец с видео клип, който автоматично се стартира със звук. Подобно съдържание не само среща негативни коментари, но и може да се отрази на трафика на мобилен интернет.    Google планират да улеснят работата на своите потребители и да им помогнат да се справят със ситуацията. Компанията ще започне по подразбиране да блокира някои видове реклами в браузъра Chrome от следващата година. Първият формат, който ще бъде засегнат от новата стратегия на компанията са рекламите, които се отварят в нови раздели в браузъра. Google ще използват нов алгоритъм, с който ще компресират размера на рекламите в Chrome между 15 и 40%, съобщава DigitalTrends.   Изполването на подобни техники ще направи рекламите не толкова досадни, но също ще ускори работата на браузъра и ще намали трафика на интернет. Google твърдят, че така до крайните потребители ще бъдат изпращани с десетки хиляди гигабайта по-малко информация всеки ден. Те могат да очакват и по-дълъг живот на батерията. Google Chrome ще блокира автоматично от 2018г. всяка една реклама, която не покрива изискванията на Initial Better Ads Standards.   Вижте как Google с е борят със зловредните реклами в интернет
рутери
Ето как ЦРУ хакват Wi-Fi рутерите на потребителите
Ето как ЦРУ хакват Wi-Fi рутерите на потребителите
WikiLeaks публикуваха в интернет нова серия секретни документи, които разкриват как правителствените агенции в САЩ са хаквали Wi-Fi мрежите на гражданите. Органите на реда са използва серия от методи, с които да си осигурят достъп до личнитe мрежи и поверителните данни на хората, които искат. Още по-неприятното е, че подобни техники могат да се приложат и днес въпреки еволюцията на технологиите от последните години. Данните разкриват, че те излагат на риск устройства на всички водещи производители.   Според документите на WikiLeaks правителствените агенции са знаели как да пробият защитата на 25 различни модела рутери на 10 от най-големите компании в индустрията. Сред тях личат имената на Asus, Beikin, D-Link и Netgear. Трябва да отбележим, че информацията е от средата на 2012г., когато е стартиран този проект. Това означава, че днес броя на засегнатите устройства вероятно е значително по-голям, предаде NorDvpn. Хакерите на правителствените агенции в САЩ използват няколко различни уязвимости.    По този начин те преодоляват защитата на много повече устройства и успяват да копират информация за трафика, бисквитките в браузъра, IP адресите и цялата информация споделяна в локалната мрежа. Дори използването на VPN мрежи няма да ви защити от тези методи. Toва е поредната новина, която налага да бъдем изключително внимателни, когато сърфираме в интернет. Ако подобни техники са известни на хакерите това би изложило на сериозен риск сигурността ни.   Вижте най-често срещаните проблеми с Wi-Fi сигнала и как да ги отстраним 
Google
ЕС ще глобят Google с над €1 млрд. заради нелоялни търговки практики
ЕС ще глобят Google с над €1 млрд. заради нелоялни търговки практики
Google постоянно е обект на различни разследвания на територията на ЕС. Регулаторните органи разследват по различни обвинения действията на компанията. Основните проблеми на Google са свързани с това, че се възползват от доминиращата си позиция в сферата на търсенето. Този мотив вече е причина за много дела заведени срещу компанията. В следващите няколко седмици се очаква ЕС да представят официално становище спрямо бизнес практиките на Google.    Според непотвърдена информация регулаторните органи не са доволни от действията на Google в сферата на търсенето, което ще се превърне в причина за една от най-рекордните глоби регистрирана досега на територията на континента. Очаква се сумата да надхвърли $1 млрд., информира PhoneArena. Крайното решение се очаква да бъде обявено до няколко седмици и ще сложи дългогодишен спор между Google и EС в сферата на търсенето.   В зависимост от конкретните обвинения Google дори могат да получат глоба, която е еквивалентна на 10% от приходите им в Европа. През миналата година компанията е отчела приходи от над $90 млрд. Това означава, че крайната глоба може да е много по-сериозна от €1 млрд. Предстои да видим какво ще е крайното решение и дали Google ще обжалват успешно налагането на подобни глоби.   Вижте каква е причината от ЕС да смятат, че Google вреди на иновациите в индустрията
Google Maps
Google Maps ще ни позволи да изтегляме карти на цели държави за да ги използваме в офлайн режим
Google Maps ще ни позволи да изтегляме карти на цели държави за да ги използваме в офлайн режим
Google Maps вече предлага полезни функции, с които да получаваме навигация, дори когато нямаме интернет. Компанията вече тества още няколко полезни ъпдейта, които допълнително ще улеснят работата ни с услугата. Следващата версия на Google Maps ще ни позволи да запазваме карти на цели държави и да ги използваме в офлайн режим. Това е добро нововъведение, особено ако ви предстои дълго пътуване в непознати страни, което ще ви спести ценно време в откриване на най-краткия маршрут.    Популярната услуга скоро ще поддържа и нови канали за нотификации за устройствата с Android O. Все още не знаем дали Google планират да представят тази функция и за по-старите версии на мобилната платформа. Aко смартфона ви ъпдейтне към Android O ще разполагате с много повече възможности да контролирате нотификациите, които получавате от Google Maps на началния екран. В това число влизат данни за трафика, услугите за пътуване, околните заведения, места за отдих и др.      Все още не знаем точно как ще работи новата функция за изтегляне картите на цели държави, но тя вероятно ще ни позволи да дърпаме и само отделни райони от тях. Google все още експериментират с тази идея, тъй като искат да ни предоставят още повече възможности за работа в офлайн режим. Новата версия на услугата ще включва и стандартните ъпдейти в сферата на сигурността, които отстраняват сегашни бъгове в работата на Google Maps.   Вижте как Google Maps показва трафика в реално време
пароли
Кой е най-важният съвет при избора на сигурна парола в интернет
Кой е най-важният съвет при избора на сигурна парола в интернет
Независимо колко време отделяте в създаването на сложни пароли в интернет никога не можете да сте сигурни, че те ще ви предпазят на 100%. Проблемът се задълбочава заради все по-усъвършенстваните инструменти, които използват хакерите, за да пробият защитата на онлайн профилите ни. Най-доброто решение в случая е дори да не се опитвате да измисляте сложна парола. Вместо това използвайте мениджъри за пароли, като LastPass и 1Password. Те ще се погрижат много по-добре за сигурността ви и  тoва е съвет на много експерти.   Всеки път, когато се логнете в даден уеб сайт тези програми генерират уникална парола за профила ви. Това означава, че не е необходимо да записвате или запомняте паролите за различните акаунти, а да оставите LastPass и 1Password сами да ги въвеждат, когато се логвате в тях, предаде BusinessInsider Паролите, които те създават са изключително дълги и включват сложни комбинации от цифри, големи и малки букви, както и другите символи на клавиатурата.   Несъмнено това е най-лесният и удобен начин да управлявате паролите си, който също така затруднява максимално хакерите. Mного потребители използват една и съща комбинация за достъп до различни акаунти, което улеснява значително киберпрестъпниците. Това няма как да се случи, ако използвате мениджъри за пароли. Другото им предимство е, че много от тях имат безплатни версии. Платените версии разбира се са още по-сигурни и предлагат допълнителни функции.   Вижте паролите, които не е добре да използваме през 2017г.
Gmail
Google спират да четат имейлите ни в Gmail до края на 2017г.
Google спират да четат имейлите ни в Gmail до края на 2017г.
Gmail е един от най-успешните продукти на компанията, който се използва ежедневно от десетки милиони потребители. Имейл услугата бе представена официално през 2004г. с впечатляващите за времето си 1GB безплатно пространство за потребителите. Още от създаването си Gmail се утвърди като основен източник на приходи от реклама за Google. Специални алгоритми на компанията сканират имейлите и така подбирани таргетирани реклами на базата на съобщенията, които съхраняваме в профиите си.    Много скоро ситуацията ще се промени, тъй като Google планират да спрат да сканират и четат имейлите на потребителите в Gmail, за да подбират по-добре рекламното съдържание. Това ще се случи още до края на годината, предаде TechRadar. Tук е момента да уточним, че Google ще продължат да показват реклами, но те ще са базирани на данните от другите инструменти на компанията. В следващите месеци компанията ще спре да "прочита" входящата ни поща ще разчита на други методи за маркетинг.   Google използват много инструменти, за да подбира рекламното съдържание, което е най-релевантно за всеки потребител. Най-ефективният от тях са нещата, които търсим в интернет. Bизнес версията на Gmail също не сканира имейлите, за да е по-атрактивна за корпоративните среди. Само след няколко месеца всеки от нас ще може да се наслаждава на същия комфорт от страна на Google. В заключение ще отбележим, че Gmail се използва от над 1.2 млрд. потребители, докато едва 3 млн. представители на бизнеса активно работят с нея.   Вижте седем полезни неща, които в Gmail, които ще подобряват работата ви
YouTube
Нова функция в YouTube ще показва видеото във вертикален формат на цял екран
Нова функция в YouTube ще показва видеото във вертикален формат на цял екран
YouTube вече тестват нова функция, която ще улесни значително работата на потребителите. Предстоящ ъпдейт на мобилните приложения на услугата ще позволи на всяко видео да се стартира във FullScreen режим, независимо в какъв формат е заснето. Това означава, че клиповете ще запълват цялото пространство на екрана без значение дали са във хоризонтална или вертикална посока. Абсолютно същото важи и за видео съдържанието в YouTube, което има квадратна форма.   Според официалните данни на Google ъпдейта ще е достъпен за потребителите в следващите няколко месеци, информира AndroidAuthority. Можем да сме сигурни, че това подобрения ще накара много потребители да прекарват повече време в своите профили. Досега някои от клиповете не изпълваха цялото пространство или изрязваха част от обектите във FullScreen режим което е доста досадно. За в бъдеще те ще са оптимизирани за гледане на цял екран.     Това няма да е единственото подобрение, което ни очаква в YouTube. Десктоп версията на видео услугата вече ще предлага новa Dark Theme цветна тема и допълнителни функционалности. Престоящият ъпдейт също така ще ни позволи много по-лесно да споделяме съдържание в профилите си от смартфоните. Всеки клип ще може да се изпраща до хората от списъка с контакти, чрез съобщения и да се коментира с тях в специален чат прозорец.   Вижте какво трябва да знаем за настройките на поверителност в YouTube
Facebook
Дошло ли е времето да изтрием Facebook от живота си
Дошло ли е времето да изтрием Facebook от живота си
Може да звучи малко крайно, но от mashable ни съветват да изтрием Facebook профила си. Това не е интернет трол, а по-скоро сериозен съвет към тези, които откриват известна степен на отчаяние в себе си от социалната мрежа.   Facebook не прилича на никоя друга социална мултимедия, но докато някои от тези разлики са за добро, повечето са доста потискащи. Facebook не разочарова с объркващ потребителски интерфейс или с това, че се опитва да бъде всичко за всеки. Разочарованието идва от нещо много по-дълбоко.    Няма потребител на Facebook, който да не е искал в един момент да се откаже от услугата. Импулсът е почти универсален, въпреки че причините за него се различават. Ето няколко причини, поради които трябва да се откажем от Facebook.   „Филтърни балони“ на Facebook Едно от явленията, присъщо на Facebook, се изразява в предоставянето на съдържание, което подкрепя вижданията на потребителите, затваряйки ги в така наречените „филтърни балони". Основната цел на Facebook е да ви накара да прекарате възможно най-много време в платформата. А това вреди както на вашето здраве, така и на вашия интелект. Facebook успява да ви ангажира изключително дълго време като ви показва това, което смята, че ще искате да видите. Проблемът тук е, че ако например сте с леви политически убеждения, вие никога няма да видите съдържание, което показва положителните аспекти на десните идеологии. Освен това, този филтър ви кара да мислите, че политическата партия, която подкрепяте е по-популярна от другите, дори и да не е.   Facebook е сенчеста компания През 2014 година Facebook манипулира новинарския поток на над 500 000 свои потребители за целите на психологическо изследване за разпространението на емоциите през социалните медии. На случайно избрани потребители са били показвани в различна степен позитивни и негативни публикации, без да са информирани, че участват в проучване и без да са дали съгласие за това, което се изисква при участие в научни изследвания.    Въпреки че, според Facebook в това няма нищо нередно, тъй като компанията цели да създаде максимално полезен и привлекателен продукт, а потребителите се съгласяват при регистрацията си да приемат „Общите условия“ за ползване на социалната мрежа, това си е престъпление и ако не искате да участвате в подобни „мероприятия“, единственият ви изход е да напуснете социалната медия.   Но това далеч не е всичко. През месец април, компанията бе принудена да се извини за това, че позволява на рекламодателите да се ползват от емоционалните състояния на деца на 14-годишна възраст.   Загърбвате обществения си живот Колко "приятели" имате във Facebook? Триста? Хиляда? А за колко от тези хора наистина ви е грижа? Facebook е място, където ние сме принудени да търпим хора, които в реалния живот бихме избягвали и където постоянно сме тормозени от поканени за приятелства от хора, които не искаме да наричаме наши приятели.   Разбира се, това не означава да се дистанцираме от света и от всички, а тъкмо обратното – да общуваме с хората лице в лице и да се ангажираме само с тези, които наистина ни интересуват.   Страх, че другите ще забравят за вас Много хора отлагат изтриването на своя Facebook акаунт, защото се страхуват да не изчезнат от умовете на познатите си. Е, има много други начини да получите снимки, покани и известия от приятелите си. Всичко, което е необходимо да се направи е да изберете нов, по-добър за вас начин за комуникация с вашите приятели. Опитайте да се свържете с тях чрез текстови съобщения или пък дори чрез среща в реалния свят, ще се почувствате много по-добре. Когато размишлявате върху това дали да изтриете профила си или не, помислете в кой момент Facebook преминава от сферата на полезността до тази на тежестта.   Вижте 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
Skype
Проблем блокира достъпа до Skype в цяла Европа
Проблем блокира достъпа до Skype в цяла Европа
Aко изпитвате проблеми с комуникацията през последните часове е добре да знаете, че не сте сами. Неочакван бъг в работата на приложението предизвика проблеми с достъпа до него в цяла Европа. Потребители от различни държави, сред които Българи, Гърция, Румъния, Унгария, Полша, Великобритания и много др. вече се оплакаха, че не могат да изпращат и получават съобщения в Skype. Някои от тях все още са в състояние да извършват обаждания, други са ограничени и от тази функционалност.    От Microsoft потвърдиха за ситуацията и увериха, че вече работят над решение на проблема със своя екип от софтуерни инженери, предаде WindowsReport. Според данните проблема е възникнал още през нощта и въпреки опитите на компанията продължава да засяга доста потребителите. Съобщенията на много от тях се бавят или изобщо не достигат до своя получател. Предстои да видим колко време ще отнеме на компанията да се справи със ситуацията.   В интернет дори се появи карта, показваща кои са най-засегнатите държави в Европа. Мicrosoft препоръчаха да сканираме компютрите си, за да проверим дали друг софтуер не предизвиква проблема. Скоро ни очаква и официално становище на компанията. Докато това се случи може би трябва да се ориентирате към други популярни услуги за комуникация в интернет. Ще е интересно да разберем точно колко хора са засегнати от проблема.   Вижте как новият дизайн на Skype вече е достъпен за смартфоните с  Android
интернет
Как да отворим уеб сайт, който не се зарежда нормлано
Как да отворим уеб сайт, който не се зарежда нормлано
Никога, нищо не изчезва напълно от интернет. Независимо дали дадена уеб страница е била видима само за няколко минути преди да е била изтрита или няколко години, има начини, по които можете да я видите отново.   От How To Geek разкриват как можем да осъществим достъп до уеб страница, която не може да се зареди нормално.   Начин 1: Google и други търсачки изтеглят и съхраняват копия на уеб страниците, които индексират. Ако дадена уеб страница е била изтрита, можете лесно да прегледате най-скорошното ѝ копие, кеширано от Google.   Когато някоя уеб страница не се зарежда, кликнете върху бутона за връщане назад в уеб браузъра. Кликнете върху стрелката вдясно от адреса на уеб страницата и кликнете върху „Cached“, за да видите старото копие.   Ако страницата се зарежда бавно, кликнете върху линка „Text-only version” в горната част на кешираната страница. Уеб страницата ще се зареди незабавно, но няма да виждате изображенията. Ще видите датата и часа, когато Google е създал това кеширано копие. Те ще бъдат показани в горната част на страницата.   Има и по-бърз начин да прегледате кешираното копие на Google от която и да е уеб страница. Трябва само да изпишете следния адрес в адресната лента, замествайки example.com/page.htm с пълния адрес на уеб страницата, която искате да видите, като пропуснете "http: //" или "https: //" от началото на адреса:   http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:example.com/page.htm   Ако използвате Bing, може да кликнете върху стрелката сочеща надолу отдясно на адрес и да кликнете върху „Cached page“, за да видите копие от кеша на Bing.   Начин 2: Може да използвате и Wayback Machine – архива на интернет, който ви позволява да преглеждате по-стари копия на уеб страниците, така че можете да видите как една страница е изглеждала преди години.    За да направите това отидете на страницата на Wayback Machine. Сложете пълния адрес на уеб страницата, която искате да видите в полето и кликнете върху „Browse History”. Ако просто искате да видите последното кеширано копие на уеб страница, можете да кликнете върху датата в горната част на архивната страница. Ако искате по-старо копие, можете да изберете година и дата, за да видите как уеб страницата се е виждала тогава.   Можете да кликнете върху връзките, които се появяват на страницата след зареждането ѝ, за да видите други уеб страници, как са изглеждали на тази дата. Този инструмент ви позволява да преглеждате цели уеб сайтове, които са изчезнали или са се променили драматично.   Вижте 5 приложения, които гарантират сигурността ни в Интернет
Facebook
Как да спрем автоматичния звук на видео клиповете във Facebook
Как да спрем автоматичния звук на видео клиповете във Facebook
Потребителите гледат все повече видео в своите профили в социалната мрежа и тази тенденция ще продължи с пълна сила в следващите години.  Популярността на този тип съдържание постепенно доведе и до премиерата на различни функции, които да улеснят излъчването на живо в профилите ни. Последният ъпдейт на Facebook стартира автоматично звука на видео клиповете, докато скролвате в своята емисия с новини. Излишно е да казваме, че това може да е доста досадно.      Досега трябваше да кликнете върху прозореца с дадено видео, за да се стартира аудио. За в бъдеще, ако не сте активирали Silent режима на смартфона ще чувате звук, докато скролвате в профила си. Добрата новина е, че има как да спрете тази функция, предаде Lifechacker. Така ще възстановите нормалната работа на Facebook и ще блокирате автоматичното стартиране на аудио в клиповете, които гледате.    Ако имате iPhone или iPad кликнете върху бутона с три хоризонтални черти в своя профил. След това изберете последователно Аccount Settings и Sounds и отметката до функцията "Videos in News Feed Start With Sound". В случай, че смартфона ви работи с Android отворете същото меню в горния десен ъгъл и влезте в App Settings, където ще откриете "Videos in News Feed Start With Sound" и деактивирайте функцията. Засега това е единственият начин да спрете автоматичния звук на клиповете.     Вижте седем полезни Facebook функции, които може би не знаете
смартфони
Смартфоните вече са най-предпочитаното устройство за гледане на видео
Смартфоните вече са най-предпочитаното устройство за гледане на видео
Телевизорите само преди няколко години бяха основното устройство, на което се забавляваме с любимите си филми, видео съдържание и игри. Еволюцията на технологиите, обаче постепенно превърнa смартфоните в най-популярните джаджи за тази цел. Мобилните устройства стават все по-тънки, леки и компактни, което означава, че са с нас винаги, независимо къде се намираме. Именно това е причината днес да гледаме повече видео на смартфоните, откогато и да било.   Международен екип от изследователи проведоха мащабно проучване, което доказва, че през последните три месеца 57% от видео съдържанието е консумирано на смартфони. Най-активни в това отношение са потребителите в Азия с 61%, следвани от тези в Северна Америка и Европа, предаде CNet. Любопитен факт е, че най-популярни са клиповете с дължина от над 20 минути. Това е противно на схващането, че предпочитаме да гледаме кракто съдържание на смартфоните.    Една от причините за тази тенденция са набиращите популярност функции за стрийминг на живо в социалните мрежи. Навлизането на мобилните устройства променя изцяло начина, по който гледаме любимото си съдържание в интернет. Тази тенденция постепенно накара всички водещи компании да обърнат специално внимание на видео материалите, за да стават все по-популярни. Големите дисплеи с високата резолюция, бързите процесори и компактните размери само допринасят за тази тенденция.   Вижте какво трябва да знаем за популярните видео формати и кодеци