Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1593 резултата за интернет
Facebook
Как да активираме скритата функция за препоръки във Facebook
Как да активираме скритата функция за препоръки във Facebook
Всеки път, когато качвате публикация във Facebook можете да използвате разнообразни функции, с които да направите съдържанието да изглежда максимално добре. Разполагате с възможността да добавяте емотикони, да сменяте цвета на фона, да тагвате приятели и др. Вероятно не знаете, но Faceboоk вече предлага и една скрита функция, с която да искате препоръки от приятелите си в социалната мрежа. Активирането изисква само няколко кликвания, предаде MakeUseOf.     Следващият път, когато създавате нов пост в профила си трябва да я формулирате така, че да звучи като молба за препоръки. Най-добрият вариант е да включите в публикацията думата "Recommendation". Така алгоритмите на Facebook ще я тагнат автоматично като заявка за препоръка. Ако въведете име на град ще видите прозорец, който ви подканя да добавите към публикацията интерактивна карта. Функцията все още е в експериментална фаза.      В случай, че искате препоръки за интересни книги няма да получите релевантни отговори. Засега функцията е ограничена само до определено съдържание. Aко искате да сте сигурни, че публикацията ви е тагната като молба за препоръки трябва да кликнете върху "Feelings/Activity" и да изберете "Looking for > Recommendations". Другият вариант е да използвате бутона "Ask for Recommendations", който ще откриете на същата страница.   Вижте осем неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си
любопитно
Най-любопитните факти за Amazon
Най-любопитните факти за Amazon
Amazon стартира за първи път през 1995 година като уеб сайт, който продава само книги. Тогава обаче основателят на компанията, Джеф Безос е мечтаел за експлозивен растеж в електронната търговия и повсемесно господство на компанията му.   През 2013 година излезе книгата на Брад Стоун за произхода на Amazon. В нея авторът  ‘рисува‘ картината на първите дни на компанията и как тя прераства в ‘чудовището’, което е днес.   От Business Insider, научаваме за най-интересните факти за Amazon.   Amazon не е оригиналното име на компанията Първоначално, Джеф Безос искал да кръсти компанията си Cadabra. Първият адвокат на Amazon, Тод Тарберт, обаче го убедил, че името звучи почти като "Cadaver"(труп), особено по телефон, за това Безос решил да кръсти новата си компания Relentless (безмилостен).   Отново обаче името било неподходящо според адвоката му и така дошла идеята за Amazon. Компанията била кръстена на най-голямата река в света, каквото било и изображението на първоначалното ѝ лого.   В първите дни на Amazon, при всяка покупка в офиса трябвало да звъни звънец   Първоначално тази идея на Джеф Безос била забавна, но само след няколко седмици се превърнала в досада, защото нови покупки се извършвали буквално всяка секунда. Само месец след старта на компанията, Amazon вече продавали книги не само в САЩ, но и в 45 други страни. Книга за лишеи спасява Amazon от фалит Дистрибуторите на книги, които имали изискване към търговците на дребно да поръчват десет книги наведнъж, с Amazon не се нуждаели от толкова много книги в началото. Така че, от Amazon поръчвали книгата, която им била необходима и девет копия от една неизвестна книга за лишеи, която винаги се изчерпвала много бързо.   В началото, Безос провеждал срещите си в книжарницата Barnes & Noble В първите дни, Безос, съпругата му Маккензи и третият служител на компанията Шел Kaфан провеждали срещите си в близката книжарница Barnes & Noble. През 1996 година, Безос се срещнал със собствениците на Barnes & Noble на вечеря и те му казали, че се възхищават на Безос, но скоро ще стартират уебсайт и това ще смаже Amazon.   Джеф Безос очаквал от служителите си да работят най-малко 60 часа седмично Един от първите служители на компанията работил така неуморно над 8 месеца. Той тръгвал рано сутрин с колелото си и се връщал късно вечер, толкова изтощен, че изцяло загърбил личния си живот. Когато след няколко месеца напуснал, влязъл да прочете имейлите си за първи път от много, много дълго време. Така видял десетките известия, че е паркирал колата си неправилно и трябва да плати глоба, след като нямало реакция от негова страна, колата била вдигната, а след това и продадена на търг. И за всички тези отчаяни действия на общината, този служител нямал никаква представа, че се случват, защото от работа нямал време дори да прочете имейлите си.   Най-тежкият празничен сезон за Amazon е Коледа през 1998 г. През 1998 година, по времето на коледните празници е бил най-тежкият период за компанията, тъй като тогава служителите се оказват крайно недостатъчни, за да се изпълнят всички поръчки. Наложило се дори служителите да викат свои приятели и членове на семейството на помощ. Повечето служители дори не се прибирали по домовете си, а поспивали по няколко часа в колата си преди пак да се заловят с работа.   Когато eBay стартират, Amazon се опитаха да стартират свой собствен онлайн аукцион, за да се конкурират Тази идея на Безос се провали, но той не се е отказал от нея все още. Защо мислим така ли? След неуспеха, Безос похарчи $ 40 000 за скелет на пещерна мечка, който все още стои във фоайето на централния офис на компанията, а до „чудовището“ има надпис „Моля не хранете мечката!“.   Безос обича да се движи невероятно бързо, което често води до хаос и спиране на работата, особено в дистрибуторските центрове на Amazon В началото по-често, сега по-рядко, но все още подобни инциденти са факт. Безос е токова непохватен и забързан, че често се спъва в кабели и прекъсва електрозахранването, събаря цели съоръжения и поврежда стока.   Правилото за двете пици на Безос Според Безос, колкото повече хора има на една среща, толкова по-малко продуктивна става тя. Затова той има специално правило по въпроса за продуктивните срещи. Нарича го „правилото на двете пици” и то гласи „Никога не организирай среща, в която две пици не могат да изхранят цялата група”.   Вижте 10 неща, които може да не знаете за създателя на Amazon
Facebook
Как да спестим интернет трафик във Facebook за Android
Как да спестим интернет трафик във Facebook за Android
Facebook е едно от тези приложения, към които хората изпитват смесени чувства. И въпреки това, макара никой да не обича да си го признава, много от нас прекарват прекалено дълго време в социалната мрежа.   Ако сте пристрастени към Facebook добре е да имате предвид, че приложението Facebook има тенденция не само ‘да убива‘ живота на батерията, но също така и да хаби вашите мобилни данни.    От Android Pit ще ни покажат как да ограничим използването на данни във Facebook за Android.   Регулиране на настройките на приложението Facebook Това е първата стъпка, която трябва да предприемете, ако се притеснявате, че Facebook използва твърде много данни. Това е и най-лесния начин да постигнете някакъв резултат. Ако споделяте много снимки и видеоклипове във Facebook, това може да е основната причина за използването на твърде много данни. За да спрете това ненужно използване на данни, ще трябва да направите следното:   1. Вътре в приложението Facebook, натиснете менюто от дясната страна и превъртете надолу до „App Settings“.   2. Натиснете App Settings и ще видите списък с различни функции. Изключете „Upload Photos in HD“ и „Upload Videos in HD“.   3. Трябва да изключите и функцията Auto-play за видео клиповете във Facebook. Сега можете да избирате кога и как видеоклиповете да се пускат автоматично във вашата Facebook емисия.   Включете Data Saver режима във Facebook Приложението Facebook за Android има вграден режим Data Saver, който на теория намалява размерите на изображенията и деактивира автоматичното пускане на видеата. За да включите режима направете следното:   1. В приложението Facebook, натиснете менюто в дясно и превъртете надолу до „Data Saver“. 2. Натиснете „Data Saver“ и ще получите възможност да включвате и изключвате режима.   3. Ако включите режима „Data Saver“, ще получите възможност да изберете той да се изключва автоматично когато сте свързани към Wi-Fi мрежа.   Добре е да отбележим, че когато включите Data Saver, функциите „Upload photos in HD” и “Upload Videos in HD” остават непроменени. Така че, ако не сте ги включили изрично, те ще продължат да хабят данните ви, въпреки икономичния режим.   Приложение на трета страна Интересното е, че Facebook  препоръчва приложение на трета страна "да контролира вашите мобилни данни и да защитава вашата лична информация". Приложението може да бъде намерено в менюто за настройки, под "Mobile data". Ако кликнете върху бутона за инсталиране, ще отидете в Google Play Store, където ще може да прочетете мнения на потребителите. От тях ще разберете, че не е добра идея да избирате този вариант.   Facebook Lite Приложението Facebook Lite използва по-малко данни и работи при всякакви условия на мрежата. Facebook Lite е олекотена версия на Facebook приложението и има за цел да даде на хората по-добър и по-бърз опит при бавни мобилни мрежи.   Вижте 8 неща, които е добре да изтрием от Facebook профила си  
YouTube
Kак да активираме скрития Dark Mode режим в YouTube
Kак да активираме скрития Dark Mode режим в YouTube
YouTube започнаха да разпространяват нов дизайн до милионите си потребители. Актуализираната версия на услугата включва и интересна функция, която се казва Dark Mode. Както името подсказва това е специален режим, който променя интерфейса на YouTube в черен и сив цвят. Активирането на Dark Mode ще ви позволи да гледате продължително клипове без това да натоварва очите ви. Функцията е oсобено полезна вечер, когато тъмните нюанси са много по-приятни за зрението.    Ако искате да изпробвате сами Dark Mode режима първо трябва да инсталирате Google Chrome 57, което е последната версия на браузъра, предаде BGR. Следващата стъпка е да отворите YouTube и да стартирате конзолата за разработчиците. Това може да стане с комбинацията "Ctrl+Shift+I" на компютър с Windows и "Option + Command" за Mac. В горното меню трябва да изберете Application раздела. Имайте предвид, че може да ви се наложи да кликнете върху двойната стрелка в горния десен ъгъл.    Kликнете с десния бутон на мишката върху "VISITOR_INFO1_LIVE" и изтрийте целия ред. За да финализирате процеса е необходимо да отворите Console раздела и да копирате в него следната команда: document.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=fPQ4jCL6EiE". Натиснете Enter и презаредете отново страницата. Кликнете върху снимката на профила ви в YouTube, където ще откриете "Dark Mode" секцията. Изберете "Оn" опцията и се наслаждавайте на новия режим. От същото меню по всяко време можете да върнете класическия изглед на профила си.   Вижте как YouTube намалиха изискването за стрийминг на видео в реално време
Gmail
Как да използваме приложенията и услугите на Google без Gmail акаунт
Как да използваме приложенията и услугите на Google без Gmail акаунт
Вероятно сте забелязали, че е необходимо да се логнете в своя Gmail акаунт, когато искате да използвате популярните услуги на Google. Това може да е проблем, ако ви се налага често да използвате няколко различни устройства, тъй като налага постоянно да въвеждате паролата. Истината е, че много лесно можете да се справите с това ограничение. Така ще имате възможността да работите с Google Docs, Google Drive или Google Analytics без Gmail профил, предаде MakeUseOf.   Вместо това ще удостоверите самоличността си със сегашния имейл, който използвате. За да го направите ще бъдете препратени към класическата Sign Up страница на Google, с която регистрирате нов профил. Разполагате и с опцията да се логнете с имейл акаунт различен от Gmail, както и да изберете "I prefer to use my current email address", ако искате да продължите да го правите и за в бъдеще. Това може да е полезно, когато желаете да разгрaничите личния от служебния си имейл.     Добре е да знаете, че можете да се логвате едновременно oт няколко акаунта. За да го направите отворете "Account Settings" менюто в Google и изберете последователно "Security>Multiple Sign-In и Edit". Въведете съответния имейл и потвърдете промените със "Save". Кликнете върху стрелката до снимката на акаунта ви в горния десен ъгъл и изберете "Switch account", за да превключвате между профилите си.   Вижте как да архивираме съобщенията от телефона си в Gmail
Google
Google Chrome ще има вграден софтуер за блокиране на реклами
Google Chrome ще има вграден софтуер за блокиране на реклами
Google Chrome предлага интересно съчетание между изчистен интерфейс, бърза скорост на работа и функции, които се грижат за сигурността на личните ни данни. Много скоро популярния уеб браузър ще може сам да блокира реклами в интернет. Oт WallStreetJournal информират, че Google вече работят над подобен софтуер, който ще стане част във всички версии на Google Chrome. Taзи функция ще е активирана по подразбиране и ще може да се използва както на смартфона, така и на компютъра, предаде TechCrunch.   Решението да се създаде вграден софтуер за блокиране на реклами в Chrome е доста изненадващо. В момента най-големият източник на приходи за компанията са именно рекламите. Данните на Net Market Share показват, че Chrome притежава над 50% от пазара на браузъри. Aко Google започнат да блокират рекламите, които ни показват това би се отразило сериозно на нейните приходи. Разбира се идеята е в случая е съвсем различна. Новият софтуер ще спира само определен тип реклами, като Pop-Up прозорци и такива, които се стартират сами с картина и аудио.   Google дори предвиждат да блокират всички реклами в определен уеб сайт, ако не отговаря критериите на т.нар. "Coalition for Better Ads". Приложенията за блокиране на реклами в интернет като AdBlock Plus стават все по-популярни. Tова е проблем за Google, тъй като се налага да плащат, ако искат собствените им реклами да преминават през филтрите на подобен софтуер. Идеята е да се създаде функция за блокиране на реклами директно в Google Chrome, което ще накара повече потребители да спрат да използват другите подобни програми в интернет.   Вижте как Google се борят успешно със зловредните реклами в интернет
YouTube
YouTube намалиха изискването за стрийминг на видео в реално време
YouTube намалиха изискването за стрийминг на видео в реално време
YouTube представиха опция за стриймване на живо във видео услугата през февруари. Единственото ограничение да се възползвате от тази функционалност бе да имате над 10 хил. последователи на своя канал. Огромният интерес на потребителите към нея принуди Google да променят това изискване, за да позволят на повече хора да използват опцията за излъчване на видео в реално време. Ако искате да се възползвате от нея е необходимо каналa ви да има само 1000 последователи, предаде TechCrunch.   По този начин YouTube се надяват да се конкурират по-успешно с Facebook, които отдавна предлагат подобна функция на потребителите си. Видео услугата продължава да поддържа ограничението, защото иска да гарантира максимално качествено съдържание, което е причината за изискването от 1000 последователи. Каналите, които нямат толкова фенове и не предлагат достатъчно атрактивни видео клипове няма да могат да излъчват на живо в YouTube.    Другият водещ мотив на Google e, че с това ограничение хората биха се замислили дали да излъчват нецензурно или неподходящо съдържание, тъй като могат да загубят феновете си. Не бива да забравяме и факта, че не всеки може да излъчва качествено видео с висока резолюция от смартфона и това изисква предварителна подготовка. Все пак 10-кратното намаление в броя на последователите е сигурна гаранция, че повече хора могат да се възползват от тази функция.   Вижте кой в действителност ще може да излъчва видео на живо в YouTube
Google Chrome
Как да разберем дали даден уеб сайт е безопасен в Google Chrome
Как да разберем дали даден уеб сайт е безопасен в Google Chrome
Google качиха нова публикация в официалния си блог, с която искат да ни припомнят колко сигурен браузър е Google Chrome. Сигурността на личните ни данни в интернет е един от най-големите проблеми за потребителите с оглед активността на хакерите. Google обръщат сериозно внимание на този компонент и постоянно актуализират Chrome с нови функции, които да го направят още по-безопасен. Един от най-лесните начини да разберете дали даден уеб сайт е сигурен е да погледнете в адресната лента.   Ако проверката на Google е потвърдила, че страницата не излага на риск личните ви данни ще видите зелен символ с формата на ключалка, следван от надписа "Secure" в левия ъгъл преди "https" секцията. Това означава, че спокойно можете да продължите да сърфирате в уеб сайта без да се притеснявате за сигурността си, предаде AndroidHeadlines. В случай, че се опитате да отворите опасна страница Google Chrome ще ви покаже допълнително съобщение, с което ви информира да сте внимателни.   Неслучайно нотификацията е в ярко червен цвят, за да привлече вниманието ви. Популярният уеб браузър показва и детайли защо уеб сайта може да крие заплаха за личните ви данни. Google Smart Lock е друга полезна функция, която гарантира сигурността ни в интернет. Благодарение на нея Chrome автоматично помни паролите, което премахва необходимостта да ги въвеждате всеки път, когато отворите съответната страница.   Вижте пет начина да подобрим работата на Google Chrome
игри
7 игри, които можете да играете в браузъра на смартфона си
7 игри, които можете да играете в браузъра на смартфона си
Обичате да играете игри на телефона си, но не сте запалени по инсталирането им? Може би искате да спестите място или просто искате да опитвате различни игри всеки ден. Какъвто и да е случаят, все още можете да се забавлявате с любимите си игри като ги играете директно от мобилния си браузър.   Благодарение на Make Use Of научаваме за тези 7 мобилни игри, които може да играете в браузъра.   Snake 3310 Концепцията на играта Snake 3310 е от 70-те години на миналия век. Колкото повече лакомства погълне, толкова по-голяма става вашата змия. Пазете се от стените и от опашката на змията.     Tetra Tetra е Tetris – името е различно, но геймплеят е същият и както можете да предположите, блоковете започват да се движат по-бързо с времето.     Candy Rain 2 Candy Rain 2 е като Candy Crush Saga (най-пристрастяващата игра в света), но за вашия мобилен браузър. Играта е изключително лесна за разбиране, но постепенно става все по-забързана и нивата стават все по-трудни.     Zoo Pinball Освен за писане на текстови съобщения, пръстите ви могат да ви бъдат полезни и в играта Zoo Pinball. Това е пинбол игра, която трудно ще ви омръзне.   Speed Pool King Билярдът е вашата игра? Ако имате няколко свободни минути, опитайте играта Speed Pool King. Вашата цел е да вкарате всяка топка в джобовете на масата, преди да изтече времето.     Yummy Taco Кой не обича такос? В тази игра ще трябва да се погрижите за гладните клиенти като изпълните поръчките им.     Tactical Squad Ако готвенето не е за вас и искате да се пробвате в съвсем различен занаят, опитайте играта Tactical Squad. В нея вие сте снайперист. Изберете си карта и след това изпълнете мисията си. Ако спечелите достатъчно от вашите успешни мисии ще може да си купите различни оръжия от магазина.     Вижте най-забавните Android игри за смартфон под 25 MB
LinkedIn
6 неща, които е добре да имате в LinkedIn профила си
6 неща, които е добре да имате в LinkedIn профила си
От онлайн автобиография, LinkedIn се трансформира във вашата възможност да се представите на другите и да привлечете вниманието на тези, които искате да знаят за вас. За съжаление, обаче, понякога хората се адаптират бавно към промените.   За да сте сигурни, че вашето представяне в LinkedIn е успешно, прочетете информацията на Forbes за шестте неща, които трябва да имате в LinkedIn профила си.   1. Портретна снимка Портретната снимка ви прави реална личност във виртуалния свят. Тя помага на хората да се свързват с вас на едно по-дълбоко и по-емоционално ниво. Но не всички портретни снимки са еднакво добри. За да има вашата снимка добър ефект върху другите, тя трябва да изглежда професионално. Лицето ви трябва да заема 70-80% от пространството и трябва да гледате напред, за да има виртуален „визуален контакт“ с читателя. Интернет е измамно място, но снимката ви е гарант, че сте истинска личност.   2. Фон, който казва много Сигурно сте чували поговорката „една снимка струва колкото хиляда думи“. Ами, ето ви възможност да кажете 1000 думи, без да ви обвиняват в бъбривост. Изберете фон за вашата снимка, който дообяснява това, което искате хората да знаят за вас. Дори само избора на цвят, който е свързан с марковите атрибути на вашата компания ще окаже въздействие върху зрителите на вашия профил. Но внимавайте и се уверете, че снимката предава правилните идеи.   3. Персонализирано заглавие Ако не включите заглавие, LinkedIn ще го направи вместо вас. Заглавието е като мотото на една реклама. То има за цел да улови вниманието на читателя и да го накара да иска да научи повече. Заглавието е важно, защото се използва като ключови думи и оптимизация за вътрешното търсене в LinkedIn.   4. Кратко описание за вас /Summary/ LinkedIn не е автобиография. Мислете за него като за уеб сайт на вашата марка, а на краткото описание за вас като на началната му страница. Това е начина да кажете на другите кои сте вие,  с какво се занимавате и какво сте правили преди. Не пропускайте тази възможност ако искате да направите добро впечатление.   5. Препоръки Препоръките ще направят профила ви по-надежден, защото тяхната цел е да потвърдят това, което казвате за себе си. Но внимавайте, защото някои препоръки са с по-голяма тежест от други. Така, че подберете ги внимателно. Потърсете препоръки, които подсилват силните ви страни и са от хора, които са значими във вашата индустрия или функционална област и които работят в престижни фирми или организации.   6. Видео LinkedIn профилът ви често е мястото, където хората отиват, когато искат да научат повече за вас. Според едно изследване, думите представляват едва 7% от комуникацията. Останалата част се състои от тона на гласа, езика на тялото и т.н. Чрез видеото вие може да извършите цялостна комуникация - като по този начин имате по-голямо въздействие върху тези, които искат да се запознаят с вас. LinkedIn ви позволява да добавяте видео към секциите Summary и Experience. Възползвайте се от възможността, преди тя да стане нещо обичайно и вие да се окажете догонващ останалите.   Вижте функцията Trending Storylines ще ни информира за актуалните новини в LinkedIn
Google Photos
Google Photos вече може да стабилизира видео клиповете ни
Google Photos вече може да стабилизира видео клиповете ни
Google Photos е полезна услуга, която предлага неограничено място за съхранение на снимките ни. Новата версия на Android позволява да стабилизирате видео клиповете, дори след като сте ги снимали от смартфона. Google потвърдиха за тази функция и споделиха, че работят над нея още от миналото лято. Тя вече може да се използва от всички потребители. След като влезете в своя профил трябва да изберете даден клип и да кликнете върху иконата с формата на молив. Така ще отворите менюто за редакция на Google Photos.    Новата версия за Android включва бутон с името "Stabilize", който автоматично започва да стабилизира видеото. Добре е да знаете, че целия процес може да отнеме време, в зависимост от големината на самия файл, информира DigitalTrends. Стабилизацията е електронна, а не оптична. Това означава, че системата изрязва видеото така, че да стабилизира всеки отделен кадър в него. Първоначалните отзиви на потребителите тествали функцията са положителни. Последната версия на Google Photos за Android включва и смарт филтри.    Deep Blue е слайдър, който позволява да подобрявате цвета на снимките. Услугата предлага и много допълнителни функции за редакция на колажите създавани автоматично от изображенията, които се съхраняват в Google Photos. Възможностите за редакция на клипове и снимки са най-голямото предимство на услугата, след неограниченото място, което предлага. Новата версия вече може да се изтегли от Google Play и скоро ще е достъпна и за устройствата с iOS.   Вижте какво трябва да знаем за качеството на снимките в Google Photos
Facebook
Нова функция във Facebook ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в Интернет
Нова функция във Facebook ще позволи да гледаме видео, докато сърфираме в Интернет
Времето, когато използвахме Facebook основно за текстови съобщения и закачливи статус ъпдейти отдавна е в миналото. Днес социалната мрежа предлага разнообразни функции за комуникация, сред които опции за ъплоуд на 360-градусови клипове, както и за стриймване на живо в профилите ни. Неслучайно скоро Марк Зукърбърг определи видео съдържанието, като бъдещето на Facebook и интернет като цяло. Това е сфера, в която въпреки популярността си Facebook все още изостава от YouTube.   Софтуерните инженери на социалната мрежа вече експериментират с нова "Picture-in-Picture" функция за гледане на клипове. Както името подсказва тя позволява да стартираме клип и да продължим да сърфираме в интернет, докато гледаме съдържанието в по-малък прозорец, информира AndroidPolice. Потребителите ще могат да използват нов бутон, за да намаляват прозореца и да го местят на различни позиции на екрана. Това е полезна функция, която ще ни стимулира да гледаме повече видео в профилите си.     Android версията на  "Picture-in-Picture" дори поддържа функция, с която да продължите да гледате видеото, дори ако затворите приложението. Facebook все още тества този инструмент, което е причината той да е достъпен само за ограничен брой потребители. Новата функция е създадена за онези от нас, които искат едновременно да правят няколко неща и да не откъсват погледа от дисплея на мобилното устройство. Предстои да видим кога "Picture-in-Picture" ще може да се използва от всички.     Вижте как видео на живо във Facebook може да измести класическите телевизионни предавания
хакери
Над 1000 хотела в световен мащаб станаха жертва на хакери
Над 1000 хотела в световен мащаб станаха жертва на хакери
От Intercontinental Hotels Group (IHG) официално потвърдиха, че са станали жертва на мащабна хакерска атака. Представителите на веригата първоначално смятат, че проблема засяга 12 техни хотела, но се оказва, че цифрата е много по-голяма. В момента IHG имат над 5000 хотела в световен мащаб и според данните на Krebs On Security около 1175 от тях са станали жертва на хакери. Самата атака е извършена в края на миналата  година, предаде Engadget.   Разследването на IHG открива наличието на зловреден софтуер, който е бил активен в периода между 29 септември-29 декември 2016г. Веригата твърди, че заплахата е отстранена и не излага на риск клиентите след тази дата. Въпреки това експертите на IHG успяват да изтрият зловредния софтуер от заразените компютри чак през март 2017г.  Разследването все още не е приключило заради големия брой хотели, които притежава популярната верига.    Програмата на хакерите е създадена да си осигури достъп до кредитните карти използвани на рецепциите в хотелите. В официалното изявление на IHG не се споменава дали клиентите са загубили пари, в следствие на зловредния софтуер. Засегнати са компютърни системи на хотели от веригите Crowne Plaza, Intercontitental и Holiday Inn. Информацията е поредното доказателство за това колко опасни стават хакерите в интернет и как никой не е защитен срещу методите им.   Вижте как пирати и хакери си помагат, за да крадат милиони долари
интернет
5 твърдения за ускоряването на интернет връзката, на които не трябва да вярвате
5 твърдения за ускоряването на интернет връзката, на които не трябва да вярвате
През 21 век човечеството живее в интернет. Цялата информация, от която някога може да имаме нужда е достъпна за нас не зависимо къде се намираме, стига да имаме интернет връзка.   Бързо свикнахме да получаваме това, което ни е нужно на мига, и по тази причина бавния интернет ни изкарва от равновесие. Добронамерени хора, които бързат да дават съвети за това как да подобрим скоростта на  интернет връзката не липсват, но за съжаление не всички от тях са правилни.   Редица съвети произтичат от технически недоразумения, а други просто са дадени от хора които нямат нужните технически познания. От Make Use Of ще се опитат да развенчаят някои от тези митове.   Mит 1: Изчистването на кеш паметта ще увеличи скоростта Това е най-често цитирания съвет, но той не е верен. Изчистването на кеша - временните интернет файлове, бисквитки, данни за уебсайтове, историята на сърфирането и така нататък - наистина може да бъде полезно, но това няма да има положителен ефект върху интернет скоростта. В действителност, това ще направи точно обратното. Бисквитките, данните за сайтовете, както и други кеш данни всъщност ускоряват сърфирането в интернет.   Има обаче случаи, когато изчистването на кеша може да подобри интернет връзката ви. Така например, кеша за конкретно приложение може да се повреди или просто да не е актуален, тогава изчистването на кеш паметта би било разумно.   Мит 2: Деактивирането на IPv6 осигурява по голяма скорост Това е друг съвет, който се тълкува неправилно. Всички основни операционни системи имат вградена поддръжка за IPv6. Освен това, в интернет са напълно изчерпани резервите на IPv4 адреси, а това означава че всички нови уебсайтове и услуги ще имат IPv6 адреси. Така, че изключването на IPv6 поддръжката буквално ще доведе до това някои сайтове да не могат да се отворят. Вярно е, че неправилно конфигурирани IPv6 настройки ще забавят връзката за определени уебсайтове, но не за всички.   Мит 3: SSL протокола забавя интернет връзката Secure Sockets Layer (SSL) и неговия наследник Transport Layer Security (TLS) са криптографски протоколи. SSL / TLS комуникацията осигурява сигурността в интернет. Протоколите са налични в масивна редица от общи интернет приложения, включително уеб браузъри, електронна поща, незабавни съобщения и VoIP услуги, като Skype. Това леко претоварва мрежата, но в сравнение с предимствата за сигурност, които носи, това е съвсем незначително.   В действителност, има две технологии предназначени да подпомагат процеса на криптиране и комуникационния процес. Те са известни като False Start и Session Resumption.   Мит 4: За подсилване на връзката трябва да се използва софтуер на трети страни Интернет връзката ви не може да бъде подсилена чрез софтуер на трети страни. В най-добрия случай, този софтуер няма да направи нищо. В най-лошия – ще инсталира шпионски софтуер или злонамерен софтуер, който значително ще забави връзката ви.   Мит 5: Изчистете DNS Последният мит е свързан с domain name system (DNS). Може би сте чували, че ако искате да подобрите интернет връзката си ще трябва да използвате командата: ipconfig /flushdns Тази команда веднага изчиства DNS кеша, но това има незначителен ефект върху интернет скоростта. В действителност, този съвет много прилича на изчистването на бисквитките и другите кеш данни, за които вече говорихме. Изчистването на DNS всъщност може временно да забави скоростта на връзката ви.   Вижте 7 прогнози за развитието на Интернет на нещата през 2017г.
Facebook
Какво ще представи Facebook на конференцията F8 (2017)
Какво ще представи Facebook на конференцията F8 (2017)
Facebook F8 е традиционната конференция с разработчиците на компанията. Двудневното събитие обикновено е място, на което научаваме детайли за нови предстоящи продукти на Facebook, както и за актуализацията на вече съществуващи услуги и приложения. Конференцията се открива от Марк Зукърбърг, който запознава разработчиците с бъдещите си планове за развитието на социалната мрежа. Facebook F8 (2017) започва днес и ще се проведе в Сан Хосе, за разлика от предходните две издания, които бяха в Сан Франциско.   Очаква се основни акценти на събитието да са Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram и oчилата Oculus Rift. По време на конференцията ще научим повече детайли за интеграцията на виртуална реалност към продуктите на Facebook. Планирани са 45 различни сесии на F8 (2017) в допълнение към откриващата реч на Марк Зукърбърг, предаде Pocket-Lint. Шефът на Facebook ще сподели и повече данни за виртуалния асистент с изкуствен интелект M Assistant.      Според непотвърдена информация секретната дивизия Building 8 работи над поне един хардуерен продукт. При всички положения ни очакват много интересни събития по време на F8 (2017) конференцията. Ако искате да следите какво се случва на живо от Сан Хосе можете да се регистрирате в официалния уеб сайт на събитието на този линк. Страницата ще бъде ъплоудвана периодично с клипове, новини и друго ексклузивно съдържание.   Вижте защо Facebook имат най-щастливите служители в технологичната индустрия
хакери
Нова заплаха излага на риск сигурността на компютрите с WIndows
Нова заплаха излага на риск сигурността на компютрите с WIndows
Група от хакери с името Shadow Brokers публикуваха нови документи, с които разкриват как представителите на Агенцията за национална сигурност на САЩ си осигуряват достъп до системата за трансфер на пари между големите банки. Според данните IT специалистите на агенцията се възползват от слабост в софтуера SWIFT, който се използва масово от финансовите институции в Латинска Америка и Близкия изток. Информацията бе потвърдена и от експерти по сигурността на компанията Comae Technologies, предаде VentureBeat.   Aгенцията за сигурност в САЩ се възползва от уязвимост в Windows сървърите, позволяваща да преодолеят Firewall системите и да проникнат незабелязано в компютрите с операционната система. В случая става въпрос не само за системите на сигурност на Microsoft, но и тези на Cisco Systems, които се използват масово от големите банки по цял свят. В момента хакерите от Shadow Brokers вече разполагат с всички инструменти, които агенцията е използвала, за да си осигури достъп до най-големите бази данни за трансфер на пари.    От Shadow Brokers разкриха, че IT специалистите са създали инструмент с името BARGLEE, с който проникват в устройствата, използващи системата SWIFT. От Мicrosoft твърдят, че са предоставили необходимите софтуерни ъпдейти, които отстраняват тази уязвимост, но това не може да се каже за Adaptive Security Appliance (ASA) системата на Cisco. Самият факт, че агенцията разполага с подобни инструменти, за да хакне глобалната система за трансфер на пари е сигурна гаранция, че всеки собственик на компютър с Windows трябва да се притеснява за сигурността си.   Вижте как пирати и хакери си помагат, за да крадат милиони долари