Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
124 резултата за виртуална реалност
виртуална реалност
Hypersuit е костюм, който ще ни позволи да летим в игрите с виртуална реалност
Hypersuit е костюм, който ще ни позволи да летим в игрите с виртуална реалност
Устройствата с виртуална реалност имат редица приложения, но определено са най-полезни в сферата на гейминга. Благодарение на тази технология можем да се потопим в любимите си игри по изцяло различен начин. Популярността на VR очилата е причината все повече компании да представят на пазара различни аксесоари, с които да улеснят потребителите и да подобрят работата им. Hypersuit не е изключение, като те са създали много интересен продукт, различаващ се от всички останали джаджи досега.      Инженерите на френската компания са разработили интересно устройство, коeто носи същото име и представлява екзоскелет, предаде VentureBeat. Идеята е да пъхнете тялото си в него, а в замяна на това ще изпитате усещането, че летите докато играете във виртуална реалност. Разликата между класическите геймърски контролери и продукта на Hypersuit e, че с него цялото ви тяло се превръща в своеобразен джойстик. Устройството все още е прототип и тепърва ще се подобрява начина, по който работи.   Корпусът на Hypersuit е оборудван със серия от сензори, които са в състояние да улавят движенията ни. В момента компанията работи над допълнителен софтуер, с който да предостави още по-добри възможности да се потопим в любимите ни игри. Ако всичко върви по план официалните продажби се очаква да стартират през юни. Цената ще бъде обявена допълнително. В заключение ще отбележим, че Hypersuit се очаква да е оптимизиран за всички очила с виртуална реалност на пазара.   Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа с виртуална реалност
Facebook
Съдят Facebook заради кражба на технологии за виртуална реалност
Съдят Facebook заради кражба на технологии за виртуална реалност
Facebook даде сериозна заявка да се превърне в лидер в разработването на виртуална реалност с придобиването на Oculus. Тази технология набира все по-голяма популярност и тепърва ще виждаме все повече устройства на пазара, които я поддържат. Желанието на компанията да стане най-важния фактор в сферата на виртуалната реалност провокира ново съдебно дело срещу нея. Oбвинението е толкова сериозно, че освен адвокатите на Facebook на заседанието ще присъства лично Марк Зукърбърг.    Делото е заведено от Zeinmax Media, които притежават известното студио за игри id Software. Те твърдят, че ранните иновации на компанията им в сферата на виртуалната реалност са били копирани от Oculus и сега се използват неправомерно в техните VR очила. Марк Зукърбърг e на мнение, че Zeinmax Media твърде късно са осъзнали потенциала на тази технология и именно работата на инженерите на Facebook и Oculus са я превърнали в толкова атрактивен избор за потребителите.    Защитата на Facebook е базирана на твърдението, че Zeinmax Media са имали уникалната възможност да са едни от първите, които инвестират в тази технология, но не са го направили. Финансовите ресурси и работата на Facebook и Oculus са причината днес виртуалната реалност да е толкова популярна. Не ни остава нищо друго освен да се въоръжим с търпение, за да разберем дали шефа на Facebook ще успее да убеди съда в правотата на думите си.   Вижте как могат да са ни полезни джаджите с виртуална реалност
Daydream
Ето как изглеждат първите очила на Huawei за платформата Daydream
Ето как изглеждат първите очила на Huawei за платформата Daydream
По време на CES 2017 Google тихомълком представи първите очила за мобилната платформа за виртуална реалност Daydream, които са дело на друга компания. Очилата са създадени от Huawei, съобщава Tom’s Hardware.   Комплекът на Huawei е сходен като дизайн и начин на работа със Samsung Gear VR. Той също е разработен за конкретен модел телефон – Huawei Mate 9. Телефонът се поставя в самите очила и неговият дисплей играе основна роля.   Очилата Google Daydream View ще се продават в Европа от 10 ноември за €69   На корпуса има...
виртуална реалност
Най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара
Най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара
През 2016 година, шлемовете за виртуална реалност станаха реалност за обикновения потребител. Големите компании вече имат достъпни предложения на пазара и всеки желаещ да тества технологията, може да го направи.   През 2017 година много е вероятно да видим още по-големи постижения във виртуалната реалност, но хубаво е че още сега ако решите може да се потопите във виртуалния свят. От ZDNet  са съставили списък с най-добрите шлемове за виртуална реалност на пазара.   Google Daydream View Шлемът Daydream View на Google работи само с телефони, съвместими с новата Daydream платформа, като новите Google Pixel модели. Новите смартфони на Google се слагат в предната част на шлема и NFC технологията се грижи за сдвояването. Daydream View е сред най-простите за инсталиране и употреба, както и най-евтиния модел. В момента, Daydream View предлага приложения и игри чрез Daydream софтуер, включително YouTube, Hulu, и Home Run Derby.   Sony PlayStation VR Sony PlayStation VR е една от основните VR атракции през тази година, поради сравнително ниската цена на шлема и съвместимостта му с PlayStation 4. Sony дебютира със сериозен каталог от игри – над 230 разработчици и издатели работят по софтуер за PS VR за да осигурят над 160 заглавия. Системата на PS VR има и кино режим, който позволява на потребителите да се наслаждават на съдържание върху голям виртуален екран. Поддържат се стандартните PS4 игри и видео, а така също и различни функции на PS4 като Share Play и Live from PlayStation. Използвайки PS VR и PS4 Media Player, потребителите ще могат да се наслаждават и на 360-градусови панорамни снимки и видео, заснети с устройства като 360-градусови камери.     Samsung Gear VR Очилата за виртуална реалност Samsung Gear VR се появиха през 2015г. и са съвместими с Galaxy Note 5, Galaxy S6/S6 Edge/S6 Edge+, или Galaxy S7/S7 Edge. Gear VR използва Oculus Home за изтегляне и управляване на съдържанието. В Oculus магазина към момента има над 140 игри и приложения, а 360-градусовите видеа и подходящо видео съдържание надхвърлят 35 000. С 360 Photos се пренасяте на интересни събития и места, за да ги разгледате в 360-градусови снимки, 360 tours ви отвежда до красиви и впечатляващи локации, но чрез видео.   Oculus Rift Oculus Rift включва Oculus Touch контролери за движение на ръката и физически бутони, за да се играят класически игри. Използването на Oculus Rift изисква наличието на персонален компютър при това той трябва да е доста мощен. Oculus Rift предлага някои много добри Windows PC спецификации.   От Oculus обещаха, че за Oculus Rift до края на годината ще излязат над 100 игри, сред които Minecraft, Rock Band, Edge of Nowhere и The Climb. Компанията финансира и разработката на още 20 игри, които ще бъдат ексклузивни за платформата.     HTC Vive Подобно на Oculus Rift и НТС Vive изисква скъп компютър с мощна видеокарта, която да може да обработва голямото количество графична информация. Благодарение на HTC Vive разширение, което беше освободено през ноември вече е възможно да използвате устройството без кабели. А благодарение на функцията Vive Phone Services, може да изпращате и получавате повиквания и текстови съобщения и да проверявате календара си.     Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила за виртуална реалност  
Аsus
Asus VivoPC X е компактен компютър с Kaby Lake процесор и 8GB RAM за виртуална реалност
Asus VivoPC X е компактен компютър с Kaby Lake процесор и 8GB RAM за виртуална реалност
Аsus представиха на CES 2017 нов компактен компютър, който е създаден специално за любителите на виртуалната реалност. Устройството се казва VivoPC X и се отличава с компактни размери и достатъчно мощен хардуер, за да възпроизвежда VR съдържание. Според официалните данни теглото на машината е 2.3 килограма, което е приблизително колкото на лаптоп. Бързата скорост на работа се гарантира от Intel Core i5 процесор от Kaby Lake платформата на Intel.    Потребителите ще могат да го конфигурират с до 8GB RAM и SSD дискове с капацитет 512GB, предаде Engadget. Аsus VivoPC X е оборудван с видео карта NVIDIA GTX 1060. Новият компютър покрива минималните изисквания за виртуална реалност, което го прави подходящо решение за геймърите. Аsus VivoPC X поддържа NVIDIA G-Sync технологията и разполага с HDMI и DisplayPort портове за свързване на периферни устройства.    Компанията потвърди, че официалните продажби стартират през март на цена от $799. Поддръжката за виртуална реалност и компактните размери са най-интересните характеристики на това устройство на Asus. Включването на процесор от седмо поколение на Intel е гаранция, че ще можете максимално бързо да свършите работата си, докато използвате Asus VivoPC X.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата за виртуална реалност
Microsoft
Как Microsoft ще направят технологиите за добавена реалност по-добри
Как Microsoft ще направят технологиите за добавена реалност по-добри
Системите с добавена реалност могат не само да проектират виртуална информация, но и да разбират физическите измерения на обектите в помещението, в което се използват. Предимствата на тази технология я превръщат в подходящ избор за бъдещите интелигентни домове. Големият проблем, с който компаниите трябва да се справят е, че системите с добавена реалност не могат в реално време прецизно да следят движението на предметите. Това налага разработването на нов метод, който да им позволи автоматично да разбират кога хората се движат или променят позицията на даден обект.    Инженерите на Microsoft са се ангажирали с разрешаването на този проблем, предаде DigitalTrends. Специален екип на компанията вече се е заел със задачата да създаде иновативна технология за идентифициране на неодушевени предмети. Въпросният софтуер ще може да ги следи в реално време и да разбира, ако те са преместени на друго място. Подобна технология би могла например да локализира къде е телефона или ключовете за колата и да ни спести време, докато ги търсим сами.   В момента този проект все още се намира в начална фаза и тепърва ще се подобряват възможностите на технологията. Мicrosoft смятат, че не е далече времето, в което тя ще е в състояние да следи множество обекти и движенията на няколко човека едновременно. Този метод е добър пример за възможностите на системите за добавена реалност. В заключение ще отбележим, че технологията може да е доста полезна и за джаджите с платформата Интернет на нещата.   Вижте каква е разликата между добавената реалност и виртуалната реалност
виртуална реалност
Очилата Samsung Gear VR ще поддържат функциите Oculus Rooms и Parties от 2017г.
Очилата Samsung Gear VR ще поддържат функциите Oculus Rooms и Parties от 2017г.
Компанията Oculus е един от лидерите в сферата на технологиите за виртуална реалност. По време на тазгодишната конференция с разработчиците, която се проведе през лятото бяха представени две нови интересни функции. Първата от тях се казва Parties и представлява чат, който можете да използвате с гласови команди. Rooms е другата новост и ви потапя в специално създадена виртуална стая. Oт Engadget ни информират, че тези функции ще могат да се използват и от очилата Samsung Gear VR.   Собствениците на устройството ще имат възможността да ги изпробват в началото на следващата година. Parties и Rooms са част от мащабната стратегия на Oculus да ни докажат, че виртуалната реалност е подходяща не само за игри, но и да ни свързва с любимите ни хора. Oculus Parties изглежда като конвенционалните чат приложения и показва списък с приятели ви и ви показа кой е онлайн. Едно кликване върху раздела Party позволява да изберете с кой човек искате да говорите и да го добавите с бутона "Start a Party".   Засега тази функция позволява да общувате едновременно с до четири човека, но се очаква техния брой да бъде увеличен с допълнителен софтуерен ъпдейт. Потребителите ще могат по изцяло различен начин да си взаимодействат с VR аватарите на своите приятели. Предвидена е и опция да ги предизвикате и да играете заедно игри във виртуалната среда на приложенията. Oculus от доста време експериментират с подобни социални функции и Samsung Gear VR е едно от първите устройства на пазара, предлагащо поддръжка за тях.   Вижте как може да са ни полезни устройствата за виртуална реалност
Мicrosoft
Какви са минималните изисквания за виртуална реалност на компютрите с Windows 10
Какви са минималните изисквания за виртуална реалност на компютрите с Windows 10
Технологиите за виртуална реалност постепенно се превръщат в следващата голяма иновация в индустрията. Microsoft не само представиха собствени VR очила с името HoloLens, но планират да включат поддръжка за тази технология в Windows 10. От компанията  вече по погрешка разкриха детайли за спецификациите на компютрите с нея, които да се възползват от тази функция. Информацията сега бе потвърдена официално от компанията, предаде TheVerge.   Tрябва да отбележим, че някои игри и приложения могат да изискват по-мощен хардуер. Устройствата е необходимо да имат поне Core i5 процесор на Intel, който е допълнен от Intel HD Graphics 620 графичен чип, поддържащи поне DirectX 12 или по-висока версия на технологията. Другото важно изискване е компютрите да са оборудвани с минимум двуканална 8GB оперативна памет. Необходимо е дисплеите им да възпроизвеждат съдържание с QHD резолюция от 2560х1440 пиксела.   Моделите трябва да имат HDMI 1.4 или DisplayPort 1.3 портове. Най-предпочитаният вариант е компютрите да разполагат със 100GB хард диск, който е допълнен и от бърз SSD диск, за да се възползват максимално от технологиите за виртуална реалност. Външните аксесоари могат да бъдат свързани към тях с Bluetooth 4.0 и USB Type-C конектори. Поддръжката за VR очила в Windows 10 има потенциала да ускори навлизането на повече съдържание с виртуална реалност и да направи тази технология по-достъпна за потребителите.   Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа за виртуална реалност
смартфони
Нови процесори ще позволят на достъпните смартфони с Android да поддържат виртуална реалност
Нови процесори ще позволят на достъпните смартфони с Android да поддържат виртуална реалност
Виртуалната реалност е много интересна технология, която постепенно набира все по-голяма популярност сред водещите компании. Благодарение на нея можем да се потопим по изцяло различен начин в любимите си игри и приложения. Google Daydream е първата VR платформа, която има за цел да оптимизира тази технология за съвременните смартфони. Все още, обаче броя на моделите, които я поддържат е твърде малък, а и цената им е твърде висока за много от потребителите.    Imagination Technologies имат интересно решение на този проблем. Припомняме ви, че това е компанията, произвеждаща графичните процесори за смартфоните на Apple, но новия ѝ проект има потенциала да разтърси цялата индустрия. Imagination Technologies планират да представят чипове, които да захранват бюджетните смартфони с Android и включват поддръжка за виртуална реалност, предаде PCWorld. Новата серия PowerVR Series8XE Plus ще може да се инсталира в устройства, които струват между $200 и $400.    Тези графични чипове могат да възпроизвеждат Full HD видео с 60 кадъра в секунда и са оптимизирани специално за съдържание с виртуална реалност. Според данните тази серия е четири пъти по-бърза от предходното поколение графични чипове на компанията. Успоредно с тази технология новите чипове на Imagination Technologies ще подобрят значително възможностите на смартфоните с Android за гейминг и възпроизвеждане на видео съдържание.    Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа за виртуална реалност
Samsung
Samsung и Harman разработват технология с виртуална реалност за автомобили
Samsung и Harman разработват технология с виртуална реалност за автомобили
Samsung планират да се превърнат в по-влиятелен фактор в глобалния пазар на автомобили. Aнализаторите са на мнение, че това е един от основните мотиви Samsung да купят Harman за $8 млрд. Последните данни на VentureBeat потвърждават тези амбиции и разкриват, че Harman са сключили стратегическо сътрудничество с швейцарския бранд WayRay. Въпросната компания специализира в разработването на дисплеи с добавена реалност за автомобили. Тяхната технология включва и използване на холограми, които се проектират на предното стъкло.     Системата на WayRay се отличава с много по-широки ъгли на видимост от всички конкурентни предложения в индустрията. Така водачите могат да виждат информация за скоростта, маршрута и други ключови функции на автомобила си директно на предното стъкло. WayRay продължават да експериментират с различни методи, с които да интегрират своя прозрачен панел, на който се проектират холограмите към всяка една стъклена повърхност. Ако успеят да го направят това може да подобри значително възможностите на самоуправляващите автомобили.      Пътниците разполагат с възможността да се отпуснат на седалката и да гледат филм, докато колата им стигне до предварително зададения от тях маршрут. Хардуерните компоненти на технологията на WayRay са много по-тънки от другите подобни продукти на пазара, които изискват поне 18 кубични инча пространство. Сътрудничеството между WayRay и Harman е сигурна гаранция, че автомобилите ще предложат впечатляващо аудио качество, характерно за продуктите на компанията. В крайна сметка този проект има потенциала да превърне Samsung в по-влиятелно име в автомобилната индустрия.     Вижте как следващият бизнес на Samsung може да са електромобилите
виртуална реалност
Какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
Какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
След телевизията и смартфоните, следващото голямо нещо в света на технологиите ще е виртуалната реалност. През 2016 година станахме свидетели на появата на първите устройства за виртуална реалност на пазара, но вече гледаме към 2017 година.    От Slash Gear разкриват VR тенденциите, които ще видим през 2017 година. Ето кои са те:   Масово разпространение на 360-градусово видео И сега може да гледаме 360-градусови видео клипове, но през следващите месеци техния брой ще се увеличи значително. 360-градусовите клипове ще бъдат новия хит след селфитата, след като 360-градусовите камери станат достъпни за потребителите, или като независими аксесоари или в смартфоните. Няколко смартфони и сайтове за социални мрежи, като YouTube и Facebook, вече поддържат 360-градусово съдържание, но броят им ще се увеличи през следващите месеци.   Доминация на игрите Виртуална реалност е идеалната технология за забавление. VR игрите, които знаем днес са само върхът на айсберга. Подгответе се за забавление, което ще има силата да ви задържи у дома, и което ще ви предложи емоции които не може да срещнете в реалния свят.   Виртуалната реалност ще бъде достъпна за всички Сегашните VR платформи, са всичко друго, но не и готови за масовия потребител. Технологията ще се разпространи повсемесно едва когато стане част от нашите смартфони. Това е на път да се случи с платформата на Google, Daydream, която вече е част от Android Nougat. Освен това разликата между смартфоните и  компютрите продължава да се стопява, резолюциите да дисплеите вече достигнаха 2K и дори 4K, което прави телефоните още по-способни да работят с VR.   Повече мобилност В момента, VR системите, като  Vive, Oculus или PlayStation работят след като бъдат физически свързани към компютри или конзоли чрез кабели. През 2017 година VR джаджите ще започнат да се ‘освобождават от тези вериги‘. Intel вече доказаха, че това е възможно с Project Alloy – нов тип VR шлем, който  позволява добавянето на обекти от реалния свят във виртуалната реалност и работи самостоятелно, тоест не изисква включване към други устройства.   Социални възможности Мислите, че виртуалната реалност е поредната технология, която ще ви изолира от света? Грешите. VR има потенциала да се превърне в център за социални взаимодействия. Виртуалните светове, в които потребителите са представени от аватари, биха могли да надградят съвременните социални мрежи.   Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила за виртуална реалност
виртуална реалност
Cerevo Taclim са първите обувки в света за виртуална реалност
Cerevo Taclim са първите обувки в света за виртуална реалност
Технологиите с виртуална реалност са следващата голяма иновация, която привлича вниманието на водещите компании. Неслучайно техните опити в тази сфера накараха много анализатори да определят изминалата 2016г. като годината на виртуалната реалност. Интересната технология няма да се ограничи само до VR очилата, но постепенно ще стане част от смартфоните ни, благодарение на платформи като Google Daydream. Oт Engadget са на мнение, че 2017г. ще се превърне в годината на аксесоарите за виртуална реалност.      Добър пример в това отношение е новият продукт на японската компания Cerevo, която показа първите в света VR обувки ръкавици с хаптична обратна връзка. Tяхното име е Taclim и позволяват на потребителите буквално да се потопят във виртуалната среда. Този аксесоар ви позволява да почувствате повърхността, на която стъпвате във VR игрите, като например пустиня, скали и вода. Обувките и ръкавиците Taclim са чувствителни и на допир. Cerevo са на мнение, че това е най-добрия аксесоар за виртуалната реалност, който сме виждали досега.   Кoмпанията е разработила специални хаптични сензори заедно с инженери на Nidec Seimitsu Corporation, които са лидери в този сегмент. Всеки от тях е с дебелина от 3.5 милиметра, като три сензора са разположение върху повърхността на двете обувки и по един върху ръкавиците Taclim. Засега този продукт е само прототип, който иска да покаже какви възможности за гейминг могат да ни предложат VR игрите. Cerevo смятат, че крайния продукт вероятно би струвал между $1000-$1500.     Вижте как могат да са ни полезни устройствата за виртуална реалност 
Lenovo
Очилата с виртуална реалност на Lenovo ще струват по-малко от $400
Очилата с виртуална реалност на Lenovo ще струват по-малко от $400
Lenovo разработват прототип на нови очила с виртуална реалност и платформата Windows Holographic. От компанията твърдят, че финалния продукт ще е с тегло от приблизително 350 грама, което ще го направи осезаемо по-лек от други конкурентни продукти като HTC Vive (555 гр.). Lenovo са оборудвали новите си очила с OLED дисплей, поддържащ резолюция от 1440х1440 пиксела. От своя страна това е по-висока разделителна способност oт Oculus Rift и HTC Vive.   Устройството ще бъде показано на изложението CES 2017, което стартира на 5 януари в Лас Вегас, съобщава TheVerge. Според данните всяко едно приложение от Windows Store ще работи с очилата и ще се възпроизвежда в специален "плаващ" режим пред очите на потребителите. Компанията няма да представя собствени контролери за движение за новия си продукт, а ще разчита на съществуващите аксесоари на други разработчици, които покриват изискванията на Windows Holographic.   Очаква се и HoloLens софтуера на Microsoft също да бъде оптимизиран за очилата на Lenovo. В предната часта са разположение две вградени камери. Продажбите на устройството на глобалния пазар стартират на по-късен етап през годината. От Lenovo все още не са потвърдили финалната цена, но твърдят, че тя ще бъде между $300 и $400. Само след броени дни ще разберем повече детайли за възможностите на този интересен продукт на Lenovo.   Вижте какво трябва да имаме предвид, когато избираме очила за виртуална реалност
Оculus
Oculus купиха компанията The Eye Tribe, за да направят VR очилата по-добри
Oculus купиха компанията The Eye Tribe, за да направят VR очилата по-добри
Oculus е една от най-активните компании в разработването на технологии с виртуална реалност. Съвременните VR очила набират все по-голяма популярност и ни предлагат изцяло различен начин да се забавляваме в свободното си време. Софтуерните инженери на Oculus работят над много допълнителни функции, с които да добавят максимално аудио качество и визуални ефекти към виртуалната среда. Един от основните акценти за подобряване на VR изживяването е те да предвиждат намеренията на потребителите.   В този случа е важно дадена джаджа с виртуална реалност да може да разбере в каква посока гледаме и на какъв обект фокусираме вниманието си, предаде DigitalTrends. Toва е сфера, в която Oculus виждат голям потенциал. Именно заради това компанията се съгласи да придобие официално The Eye Tribe, който разработва уникална технология за следене на движението на очите ни. Въпросният стартъп е създаден преди пет години от студенти, които получават и инвестиция от $3 млн., за да разгърнат своите идеи.   Тяхната система е оптимизирана за работа с всички водещи очила с виртуална реалност като Samsung Gear VR, HTC Vive и Oculus Rift. Софтуерни алгоритми се грижат за максимална прецизност в следенето на погледа на потребителите. По този начин системата знае не само къде, но и какви обекти виждаме пред очите си. Можем да сме сигурни, че технологията на The Eye Tribe ще намери място в бъдещите версии на очилата на Oculus Rift. Финансовите параметри на сделката засега не са публикувани официално.   Вижте кой е изобретил виртуалната реалност
виртуална реалност
Как ще се развива пазара на очила с виртуална и добавена реалност до 2020г.
Как ще се развива пазара на очила с виртуална и добавена реалност до 2020г.
Очилата с виртуална реалност стават все по-популярни сред потребителите. Анализаторите са на мнение, че премиерата на още по-достъпни модели на пазара ще провокират още по-голям интерес към тази технология. Според данните им продажбите на очила с виртуална и добавена реалност ще отчетат годишен ръст от 108.3% за периода между 2015-2020г. В края на десетилетието ще бъдат доставени над 76 млрд. VR/AR устройства, предаде Digitimes. Eкспертите ги класифицират в три отделни категории.    Първата от тях е т.нар. "Screenless Viewers" и в нея попадат джаджи като Samsung Gear VR. Втората категория е класическата "Head-Mounted Displays (HMD), към която се причислява HTC Vive. Tретата се казва "Standalone HMD" и в нея присъства Microsoft HoloLens. Очилата с виртуална реалност ще генерират 10.1 млн. продажби в световен мащаб до края на настоящата година, като цифрата ще се увеличи до 61 млн. броя през 2020г. Така за пет години VR джаджите ще отчетат 100.7% ръст в продажбите.    Интересът на потребителите към тях ще доведе до навлизането на достъпни устройства с добавена реалност. Очаква се през 2016г. техните продажби да са около 100 хил. и да достигнат до 15 млн. броя в края на десетилетието. Всички водещи компании в индустрията ще започнат да представят собствени продукти, с които да се превърнат в по-влиятелелен фактор в тази пазарна ниша. Всички тези процеси ще доведат до навлизането на повече мобилни приложения с VR/AR технологиите, което пък ще ни предостави още по-разнообразни възможности да се забавлявме с тези джаджи.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата за виртуална реалност
виртуална реалност
Какви са плановете на Microsoft за виртуалната и добавената реалност
Какви са плановете на Microsoft за виртуалната и добавената реалност
Microsoft е подготвила амбициозни планове за своето участие в сегмента на виртуалната и добавената реалност, съобщава Engadget. Основният инструмент на компанията за целта ще са очилата HoloLens и платформата Windows Holographic.   Платформата ще позволи на компании като Dell, HP, Lenovo и други да разработят и предлагат свои очилаза виртуална реалност, които са напълно съвместими с Windows 10. Microsoft е заложила като цел тези очила да струват не повече от $300. Потребителите обаче ще трябва да имат достатъчно мощни компютри. Минималните изисквания са процесор Intel...