Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
137 резултата за виртуална реалност
Google
Нова технология на Google ще направи очилата с виртуална реалност невидими
Нова технология на Google ще направи очилата с виртуална реалност невидими
В случай, че сте имали възможността да изпробвате сами възможностите на очила с виртуална реалност вероятно сте забелязали, че с тази технология можем да се забавляваме по съвсем различен начин. Благодарение на нея можем не само да се потопим в геймплея на любимата ни игра, но и да изследване непознати виртуални светове. Google е една от най-активните компании в сферата на виртуалната реалност. Инженери от Google Research и Daydream Labs работят над нов проект да направи VR очилата невидими, предаде TheNextWeb.   Идеята е другите хора да могат да виждат лицата на потребителите, които носят подобни устройства, което е важно при провеждането на различни публични демонстрации. За целта от Google първо създават 3D модел на лицето на съответния човек със специална камера, като целия процес отнема около една минута. Компанията използва модифицирана версия на HTC Vive, които са способни да следят движението на очите на хората, които ги носят.   След това те се снимат на фона на зелен екран, като на задния план се прожектира VR съдържанието. Специализиран софтуер синхронизира работата на камерата и слушалките, което позволява компютърно генерирания 3D модел да бъде поставен в горната част на лицето, където са VR очилата. По този начин при демонстрация останалите хора биха могли да виждат лицето и реакциите на хората, които ги носят вместо предния корпус на самите очила.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата с виртуална реалност
Samsung
Новата версия на Samsung Gear VR ще има допълнителен гейминг контролер
Новата версия на Samsung Gear VR ще има допълнителен гейминг контролер
Samsung Gear VR са най-продаваните очила с виртуална реалност на пазара. Компанията вече работи над нова версия на устройството, която ще предложи още повече функционалности на потребителите. Най-сериозното подобрение в наследника на Gear VR ще бъде включването на допълнителен контролер, което ще ги превърне в още по-подходящ избор за геймърите. В момента липсата на подобен компонент е основната разлика между тези очила и Google Daydream View, информира PhoneArena.    В допълнение към контролера от Samsung смятат да променят и визията на предния панел. Очаква се новата версия на Samsung Gear VR да запази сходен дизайн с тази на своя предшественик. Самият контролер включва класически аналогов стик, четири бутона за навигация, както и допълнителен Home/Menu бутон в предната част. На гърба има още един бутон, с който да се активира синхронизирането на устройствата с Bluetooth.      В горната част има още два бутона за навигация, които предоставят още повече възможности за контрол на игрите. Самият контролер е оптимизиран за работа с две ръце и ще превърне новия Samsung Gear VR в още по-атрактивен избор за потребителите. Според непотвърдена информация премиерата на очилата с виртуална реалност ще се реализира на 29 март, когато ще видим за първи път смартфоните Samsung Galaxy S8 и S8+.   Вижте как очилата Samsung Gear VR ще поддържат функциите Oculus Rooms и Parties oт 2017г.
виртуална реалност
Швейцарската банка разработва първото приложение за банкиране с виртуална реалност
Швейцарската банка разработва първото приложение за банкиране с виртуална реалност
Швейцарската банка Swissquote Bank заедно със софтуерни инженери на Fast Trade са разработили иновативно ново мобилно приложение с виртуална реалност. Благодарение на него потребителите могат да имат достъп до своята сметки и профилите си в банката, както и да търгуват в реално време в 360-градусова VR среда. Съвместният им софтуер е базиран на технологията за следене на движението на очите, която заедно с поддръжката за виртуалната реалност представляват най-интересните му характеристики.    Идеята е клиентите на швейцарската банка да могат по съвсем различен начин да банкират и да правят онлайн сделки, докато използват набиращите все по-голяма популярност очила с виртуална реалност, предаде AndroidHeadlines. Swissquote Bank също така смятат да оптимизират софтуера и за популярните смарт часовници като Apple Watch. Представителите на банката искат да са сигурни, че програмата ще може да се използва на максимален брой устройства и платформи.     Moбилното приложение все още се разработва и не е достъпно за потребителите със сметки в Swissquote Bank. Допълнително ще разберем повече детайли за VR очилата, които ще бъдат съвместима с него. Идеята на швейцарската банка определено е доста интересна и показва как технологиите с виртуална реалност могат да са полезни и в сферата на онлайн банкирането. Предстои да видим дали този проект на Swissquote Bank ще привлече вниманието на потребителите и да популяризира още повече VR технологията.   Вижте как могат да са ни полезни очилата с виртуална реалност
Google Daydream
Google Chrome за Android вече поддържа виртуална реалност
Google Chrome за Android вече поддържа виртуална реалност
Google Daydream е платформа за смартфони, която поддържа виртуална реалност. Компанията работи усилено, за да позволи на повече хора да изпробват възможностите на технологията. Поредното доказателство за това е новата версия на Chrome за Android, която включва поддръжка за съдържание във виртуална реалност. Това означава, че можете да разглеждате уеб сайтовете във VR среда и да се забавлявате с приложенията оптимизирани за тази технология.   Единственото, което трябва да направите е да инсталирате последната версия на Chrome за Android и да поставите смартфона в очила, които поддържат Google Daydream, предаде TheVerge. Интересна подробност е, че дори смартфоните, които все още не са съвместими с платформата също могат да се възползват от новата функция. За целта е необходимо да използватe пръста си и така да си взаимодействате с интерактивните изображения. От компанията обещаха в следващите месеци да включат поддръжка за повече устройства към Google Daydream.   Така например можете да откривате над един милион 3D сцени заснети във VR от Sketchfab от любимите ви аниме или видео герои до най-популярните произведения на изкуството. WebVR Lab на PlayCanvas е експериментален проект, който ще ви позволи да изследвате сами Космоса във виртуална реалност. Google са се погрижили да оптимизират и много документални клипове, за да превърнат тази технология в още по-достъпен избор за потребителите.   Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
виртуална реалност
Защо очилата с виртуална реалност карат хората да се чувстват некомфортно
Защо очилата с виртуална реалност карат хората да се чувстват некомфортно
Facebook купиха компанията Oculus VR за сума от $2 млрд. преди три години и тази сделка предизвика доста полемики за бъдещето на технологиите с виртуална реалност. Google също започнаха да инвестират сериозни средства в тази пазарна ниша и продават собствени VR очила, които се казват Cardboard. Усилията на двете компании са гаранция, че джаджите с виртуална реалност ще стават още по-достъпни и атрактивни за потребителите в следващите години. За целта, обаче Google и Facebook трябва да намерят решение на един голям проблем.   Много от хората, които тестват различни очила и симулатори с виртуална реалност изпитват здравословни проблеми, предаде LiveScience. Учените смятат, че това се дължи на разминаването между визуалните ефекти и вестибуларния апарат на потребителите. Представете си, че се намирате в симулатор, който се движи, докато пред очите ви се прожектира VR съдържание. В този случай много хора изпитват световъртеж или гадене, които ги карат да се чувстват некомфортно.   Специалистите все още търсят конкретната причина, която причинява подобно състояние. Според някои от теориите продължителното гледане на VR съдържание създават същия ефект като поемането на нещо токсично, което води до чувство за гадене. Някои от учените твърдят, че този проблем е свързан с начина, по който човешкия мозък възприема визуалните VR ефекти. Компании като Oculus Rift търсят решение на този проблем като променят честотата на опресняване на кадрите в своите очила.   Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
Google
Google Pearl е първият филм във виртуална реалност с номинация за Оскар
Google Pearl е първият филм във виртуална реалност с номинация за Оскар
Популярността на устройствата с виртуалната реалност накара дори представителите на американската филмова академия да обърнат внимание към тази технология. Интересът им е провокиран от късометражния филм Pearl на Google, който бе номиниран за престижните награди Оскар в категорията най-добър анимационен късометражен филм. Това е първият път, в който видео във виртуална реалност ще се бори да спечели най-голямото отличие на американската филмова академия, предаде Mashable.    Самият сюжет на Google Pearl проследява трогателната история на отношенията между баща и дъщеря в продължение на целия им живот. Гледната точка на зрителя е фокусирана в купето на хечбек автомобил, от който виждате позитивните и неприятните емоции, които изпълват живота на двамата герои. Google Pearl създава усещането, че те живеят обикновено, както всеки от нас, но все пак има уникални случки, с които филма ще ви накара да се замислите за малките неща от живота.     Филмът е част от Google Spotlight Story конкурса на компанията и е направен през миналата година. Номинацията на Google Pearl е сигурна гаранция, че за в бъдеще ще видим повече VR продукции, които ще се конкурират за наградите Оскар. Тук е момента да отбележим, че филма може да се гледа на очила с виртуална реалност и като 360-градусово видео в YouTube от браузъра Chrome. В заключение ще отбележим, че 89-тата церемония по връчване на филмовите награди ще се проведе на 26 февруари.   Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
виртуална реалност
Hypersuit е костюм, който ще ни позволи да летим в игрите с виртуална реалност
Hypersuit е костюм, който ще ни позволи да летим в игрите с виртуална реалност
Устройствата с виртуална реалност имат редица приложения, но определено са най-полезни в сферата на гейминга. Благодарение на тази технология можем да се потопим в любимите си игри по изцяло различен начин. Популярността на VR очилата е причината все повече компании да представят на пазара различни аксесоари, с които да улеснят потребителите и да подобрят работата им. Hypersuit не е изключение, като те са създали много интересен продукт, различаващ се от всички останали джаджи досега.      Инженерите на френската компания са разработили интересно устройство, коeто носи същото име и представлява екзоскелет, предаде VentureBeat. Идеята е да пъхнете тялото си в него, а в замяна на това ще изпитате усещането, че летите докато играете във виртуална реалност. Разликата между класическите геймърски контролери и продукта на Hypersuit e, че с него цялото ви тяло се превръща в своеобразен джойстик. Устройството все още е прототип и тепърва ще се подобрява начина, по който работи.   Корпусът на Hypersuit е оборудван със серия от сензори, които са в състояние да улавят движенията ни. В момента компанията работи над допълнителен софтуер, с който да предостави още по-добри възможности да се потопим в любимите ни игри. Ако всичко върви по план официалните продажби се очаква да стартират през юни. Цената ще бъде обявена допълнително. В заключение ще отбележим, че Hypersuit се очаква да е оптимизиран за всички очила с виртуална реалност на пазара.   Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа с виртуална реалност
Facebook
Съдят Facebook заради кражба на технологии за виртуална реалност
Съдят Facebook заради кражба на технологии за виртуална реалност
Facebook даде сериозна заявка да се превърне в лидер в разработването на виртуална реалност с придобиването на Oculus. Тази технология набира все по-голяма популярност и тепърва ще виждаме все повече устройства на пазара, които я поддържат. Желанието на компанията да стане най-важния фактор в сферата на виртуалната реалност провокира ново съдебно дело срещу нея. Oбвинението е толкова сериозно, че освен адвокатите на Facebook на заседанието ще присъства лично Марк Зукърбърг.    Делото е заведено от Zeinmax Media, които притежават известното студио за игри id Software. Те твърдят, че ранните иновации на компанията им в сферата на виртуалната реалност са били копирани от Oculus и сега се използват неправомерно в техните VR очила. Марк Зукърбърг e на мнение, че Zeinmax Media твърде късно са осъзнали потенциала на тази технология и именно работата на инженерите на Facebook и Oculus са я превърнали в толкова атрактивен избор за потребителите.    Защитата на Facebook е базирана на твърдението, че Zeinmax Media са имали уникалната възможност да са едни от първите, които инвестират в тази технология, но не са го направили. Финансовите ресурси и работата на Facebook и Oculus са причината днес виртуалната реалност да е толкова популярна. Не ни остава нищо друго освен да се въоръжим с търпение, за да разберем дали шефа на Facebook ще успее да убеди съда в правотата на думите си.   Вижте как могат да са ни полезни джаджите с виртуална реалност
Samsung
Samsung ще покажат четири продукта с виртуална и добавена реалност на MWC 2017
Samsung ще покажат четири продукта с виртуална и добавена реалност на MWC 2017
Samsung планират да изненадат потребителите на MWC 2017 с първата публична демонстрация на няколко прототипа разработени като част от иновативната програма C-Lab. Тази инициатива позволява на служителите на Samsung да проявяват креативност в свободното си време и да работят над най-атрактивните си идеи. Компанията смята да покаже четири продукта, които използват виртуална и добавена реалност на шоуто в Барселона.   Първият от тях се казва Relumino и представлява мобилно приложение за Samsung Gear VR създадено за хора със зрителни проблеми. Така те ще могат да гледат телевизия и да четат по съвсем различен начин, което се постига с повишаване на визуалните ефекти, препозициониране на изображения и премахването на "мъртвите точки", предaде Endgadget. Моnitorless са нови очила, които могат заместят дисплеите на компютрите и смартфоните и да виждат съдържанието от тях в стъклата. Това устройство е подходящо предимно за гейминг.     VuildUs е софтуерно решение с виртуална реалност за създаване на интериорен дизайн и създава VR версия на дома ви с 360-градусова камера. След това можете да декорирате, сменяте и изтривате различни обекти и мебели, за да видите крайния ефект още преди да сте направили разместванията. Това премахва и необходимостта да измервате пространството в дадено помещение. Новата платформа за 360-градусово видео се казва VRеr и позволява да пътувате виртуално в различни туристически обекти и екзотични места по света, докато седите удобно в дивана си.     Вижте каква е разликата между добавената и виртуалната реалност
виртуална реалност
Ново поколение дисплеи ще премахнат дискомфорта от виртуалната реалност
Ново поколение дисплеи ще премахнат дискомфорта от виртуалната реалност
Виртуалната реалност е следващата голяма технология, която се очаква да предизвика революция в индустрията. Приложенията на VR устройствата са разнообразни и не се ограничават само до гейминг и работа с мобилни приложения. Eдин от големите проблеми пред масовото навлизане на технология е факта, че очилата с виртуална реалност не оптимизират изображенията за двете ни очи. От своя страна това ни кара да се чувстваме некомфортно и да изпитваме гадене или главоболие.    Учени от Stanrord University създадоха нов дисплей, който слага край на този проблем, тъй като може автоматично да настройва кадрите към очите ни, независимо под какъв ъгъл са показани и на каква възраст сме, предаде Engadget. Всеки потребител има нужда от различен оптичен режим, който да позволи да се фокусира върху обектите във виртуална реалност. Изследователите са създали нов софтуер, който сам изчислява различни критерии, за да възпроизвежда съдържанието съобразно човека, който ги гледа.   Учените работят над две различни хардуерни решения, позволяващи очите да бъдат съсредоточени в една точка по едно и също време. Единият прототип използва течни обективи, които могат да се регулират с натискане на бутон, докато второто устройство позволява да мащабирате напред и назад по подобие на бинокъл. Двете устройства са базирани на усъвършенствана технология за следене на движението на очите. Това е само първата стъпка и тепърва ще се пристъпи към комерсиализирането на този продукт на пазара.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата за виртуална реалност
виртуална реалност
Нова LCD технология ще направи дисплеите с виртуална реалност три пъти по-качествени
Нова LCD технология ще направи дисплеите с виртуална реалност три пъти по-качествени
Разделителната способност на дисплеите се развива с невероятни темпове. Само преди няколко години HD резолюцията беше невероятен хит на пазара, а днес се продават дори смартфони с 4K дисплеи. В момента устройствата с панели, които поддържат 2160p набират все по-голяма популярност сред потребителите. Толкова висока разделителна способност традиционно е характеристика на джаджите с по-големи дисплеи, където индивидуалните пиксели нямат голямо значение, предаде TechRadar.   Нова технология с името Blue-Phase Liquid Crystals може да промени изцяло тази ситуация и да направи панелите на по-малките устройства като смартфони много по-добри. Най-важното предимство на този метод е, че предлага съвсем различен подход по отношение на начина, по който кристалите в дисплеите възпроизвеждат самите цветове. Анализатори от Optical Society смятат, че технологията може да доведе до навлизането на джаджи с три пъти по-висока плътност на пикселите.   Бъдещите дисплеи биха могли да предложат плътност от 1500ppi, което е три пъти по-висока стойност от ретина дисплеите, използвани от Apple в нейните мобилни устройства. Blue-Phase Liquid Crystals ще има най-важно значение за джаджите с виртуална реалност, които възпроизвеждат VR съдържанието на няколко сантиметра от очите ви. Учените вече са готови да стартират масовото производство на тази технология и скоро ще покажат първия работещ прототип с нея.   Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
Lenovo
Lenovo ТhinkPad P71 е 17” рабoтна станция с поддръжка на 4К и виртуална реалност
Lenovo ТhinkPad P71 е 17” рабoтна станция с поддръжка на 4К и виртуална реалност
Lenovo искат да привлекат вниманието на авторите на съдържание във виртуална реалност премиерата на новата работна станция. Устройството се казва ThinkPad P71 и има 17-инчов дисплей, който поддържа 4K резолюция. Компании като HTC, NVIDIA и Oculus са сертифицирали този модел заради възможностите му за създаване на VR съдържание. Работната станция се захранва от Intel Xeon X3 процесор, който е допълнен от Quadro P5000 видео карта на NVIDIA, предаде Engadget.   ThinkPad P71 осигурява поддръжка за 64GB оперативна памет и четири устройства за съхранение на данни и е оборудван с Thunderbolt 3 портове. Официалните продажби на работната станция на глобалния пазар стартират през април. Цената на базовата версия е $1849. Lenovo представиха още и 15-инчовия ThinkPad P51s, който впечатлява със своите размери. Това е най-тънката и леката мобилна работна станция на компанията досега.      Компактният модел се захранва от Intel Kaby Lake процесори и може да се конфигурира с до 32GB RAM. Предвидена е версия с 4K дисплей и Quadro M520M видео карта. Tретото ново устройство на компанията е ThinkPad P51, като то предлага по-бързи процесори, включително Intel Xeon X3 чипа на ThinkPad P71, 64GB RAM и Quadro M2200M видео карта. Неговата цена е $1399, докато P51s ще струва $1049. Премиерата им на пазара е през март.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата с виртуална реалност
Facebook
Хюго Бара е новият шеф на дивизията за виртуална реалност на Facebook
Хюго Бара е новият шеф на дивизията за виртуална реалност на Facebook
Facebook официално потвърдиха, че са наели Хуго бара да ръководи дивизията на компанията за виртуална реалност. Данните за неговото назначение се появяват само няколко дни след като той обяви, че напуска Xiaomi. В продължение на почти четири години той работеше усилено, за да превърне китайския производител в по-атрактивно име за потребителите в глобален мащаб. Основната му цел в Xiaomi бе да предоставя достъпни устройства на пазара, които всеки ден да свързват милиони потребители.    Хуго Бара бе една от най-важните личности за разработването на Android и превръщането на платформата в най-популярния софтуер за смартфони. В продължение на четири години в периода между 2010-2013г. той работеше за Google преди да напусне компанията и да стане част от Xiaomi, предаде TheVerge. По всичко личи, че е дошъл момента, в който Хуго Бара да се изправи пред ново сериозно предизвикателство в кариерата си. Лично Марк Зукърбърг потвърди назначението му във Facebook.   Шефът на компанията сподели, че двамата се познават от доста време и споделят мнението, че виртуалната и добавената реалност ще се превърнат в следващата голяма технология в индустрията. Maрк Зукърбърг смята, че те ще ни позволят да комуникираме по изцяло различен начин и ще изведат креативността ни на съвсем различно ниво. Въпрос на време е да разберем дали Хуго Бара ще успее да превърне Facebook в лидер в популяризирането на виртуалната реалност в световен мащаб.   Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
виртуална реалност
Kак YouTube ще ни накара да гледаме повече видео във виртуална реалност
Kак YouTube ще ни накара да гледаме повече видео във виртуална реалност
Както вече ви информирахме YouTube вече ни позволяват да гледаме видео във виртуална реалност с премиерата на ново приложение за Android. Компанията вижда във VR видео съдържанието огромен потенциал за бъдещо развитие на платформата. Тази технология позволява да се потопим и да се насладим в много по-реалистичен начин в клиповете, които гледаме в профилите си. Шефът на Creators and VR Initiatives дивизията използва филмовия фестивал Sundance Film Festival, за да разкрие повече детайли за подобренията, които ни очакват в YouTube.    Google подготвят огромни инвестиции, за да стимулират повече автори в създаването на качествено VR съдържание. Успоредно с това компанията иска да улесни максимално потребителите в откриването на клипове с виртуална реалност. Така Google консумацията на VR видео да се увеличава значително и всеки ден да гледаме повече такова съдържание по същия начин както го правим със стандартните клипове в YouTube. Компанията смята да осигури всичко необходимо за независимите автори да създават креативни клипове във виртуална реалност, тъй като тяхното съдържание е най-гледано от потребителите.   Инвестициите на Google ще са свързани и с предоставянето на камери, фотоапарати и останалото необходимо оборудваме за снимане на VR видео за най-популярните собственици на канали в YouTube. Идеята е съдържанието във виртуалната реалност да бъде достъпно за всички софтуерни услуги на компанията. Добър пример в това отношение е новото VR приложение на YouTube, което се радва на все по-голяма популярност, както и платформата Google Daydream. Всички тези усилия на Google ще ускорят навлизането на повече видео въ виртуална реалност и ще го направят по-атрактивно за всички потребители.    Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
смартфони
Нови процесори ще позволят на достъпните смартфони с Android да поддържат виртуална реалност
Нови процесори ще позволят на достъпните смартфони с Android да поддържат виртуална реалност
Виртуалната реалност е много интересна технология, която постепенно набира все по-голяма популярност сред водещите компании. Благодарение на нея можем да се потопим по изцяло различен начин в любимите си игри и приложения. Google Daydream е първата VR платформа, която има за цел да оптимизира тази технология за съвременните смартфони. Все още, обаче броя на моделите, които я поддържат е твърде малък, а и цената им е твърде висока за много от потребителите.    Imagination Technologies имат интересно решение на този проблем. Припомняме ви, че това е компанията, произвеждаща графичните процесори за смартфоните на Apple, но новия ѝ проект има потенциала да разтърси цялата индустрия. Imagination Technologies планират да представят чипове, които да захранват бюджетните смартфони с Android и включват поддръжка за виртуална реалност, предаде PCWorld. Новата серия PowerVR Series8XE Plus ще може да се инсталира в устройства, които струват между $200 и $400.    Тези графични чипове могат да възпроизвеждат Full HD видео с 60 кадъра в секунда и са оптимизирани специално за съдържание с виртуална реалност. Според данните тази серия е четири пъти по-бърза от предходното поколение графични чипове на компанията. Успоредно с тази технология новите чипове на Imagination Technologies ще подобрят значително възможностите на смартфоните с Android за гейминг и възпроизвеждане на видео съдържание.    Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа за виртуална реалност
Samsung
Samsung и Harman разработват технология с виртуална реалност за автомобили
Samsung и Harman разработват технология с виртуална реалност за автомобили
Samsung планират да се превърнат в по-влиятелен фактор в глобалния пазар на автомобили. Aнализаторите са на мнение, че това е един от основните мотиви Samsung да купят Harman за $8 млрд. Последните данни на VentureBeat потвърждават тези амбиции и разкриват, че Harman са сключили стратегическо сътрудничество с швейцарския бранд WayRay. Въпросната компания специализира в разработването на дисплеи с добавена реалност за автомобили. Тяхната технология включва и използване на холограми, които се проектират на предното стъкло.     Системата на WayRay се отличава с много по-широки ъгли на видимост от всички конкурентни предложения в индустрията. Така водачите могат да виждат информация за скоростта, маршрута и други ключови функции на автомобила си директно на предното стъкло. WayRay продължават да експериментират с различни методи, с които да интегрират своя прозрачен панел, на който се проектират холограмите към всяка една стъклена повърхност. Ако успеят да го направят това може да подобри значително възможностите на самоуправляващите автомобили.      Пътниците разполагат с възможността да се отпуснат на седалката и да гледат филм, докато колата им стигне до предварително зададения от тях маршрут. Хардуерните компоненти на технологията на WayRay са много по-тънки от другите подобни продукти на пазара, които изискват поне 18 кубични инча пространство. Сътрудничеството между WayRay и Harman е сигурна гаранция, че автомобилите ще предложат впечатляващо аудио качество, характерно за продуктите на компанията. В крайна сметка този проект има потенциала да превърне Samsung в по-влиятелно име в автомобилната индустрия.     Вижте как следващият бизнес на Samsung може да са електромобилите