Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
171 резултата за виртуална реалност
компютри
Компютрите поддържащи виртуална реалност ще се увеличат двойно до края на 2017г.
Компютрите поддържащи виртуална реалност ще се увеличат двойно до края на 2017г.
През последните две години станахме свидетели на премиерата на много джаджи, които поддържат виртуална реалност. Технологията намира различни приложения в индустрията, но се използва най-често за забавление и игри. Вероятно не знаете, но днес има около 25 млн. компютъра, покриващи изискванията за съвместимост с VR очила като Oculus Rift и HTC Vive. Тези данни обхващат всички потребители на популярната геймърска услуга Steam.   За сравнение в началото на миналата година броя на компютрите с виртуална реалност бе около 13 млн. броя. Това означава, че те са се увеличили почти двойно за последните 12 месеца и тенденцията ще се запази и в следващите няколко години, предаде DigitalTrends. NVIDIA и AMD полагат много усилия да предлагат по-достъпни видео карти с виртуална реалност на пазара. Усилията на компаниите са пожънали успех и са основната причина за ръста в продажбите на съвместимите с VR компютри на пазара.   Eволюцията на графичните процесори също допринася за популярността на устройствата с виртуална реалност. Според данните в момента 14.5% от компютрите имат DirectX12 базирани видео карти, които надхвърлят минималните изисквания за технологията. Цифрата ще продължи да се увеличава в месеците до края на годината. В заключение ще отбележим, че днес услугата Steam се използва от над 170 млн. потребители в световен мащаб.    Вижте какъв компютър ни е необходим за виртуална реалност
Google Daydream
Смартфоните с Google Daydream ще отчетат над 10 млн. продажби до края на 2017г.
Смартфоните с Google Daydream ще отчетат над 10 млн. продажби до края на 2017г.
Google Daydream е платформа с виртуална реалност на компанията, с която работят някои от смартфоните с Android на пазара. Условията са устройствата вече да са получили ъпдейт към Android Nougat и да имат дисплеи, които поддържат поне Full HD разделителна способност. Смартфоните е необходимо да използват Snapdragon 820 процесор и да разполагат с 4GB RAM, за да могат да се използват във VR очилата Daydream.     Вицепрезидентът на дивизията за виртуална и добавена реалност в Google, Клей Бейвър изрази увереност, че до края на годината на пазара ще има повече от 10 млн. смартфона с платформата, предаде DigitalTrends. В това число влизат популярни модели като Samsung Galaxy S8 и LG G6. Аsus ще стартират продажбите на своя първи смартфон с платформата Tango, която използва добавена реалност до края на третото тримесечие на 2017г.   Клей Бейвър уточни, че в момента има над 150 мобилни приложения, които поддържат Google Daydream. Благодарение на тях потребителите вече са ъплоуднали над 10 хил. 360-градусови клипа в YouTube. Oчаква се до края на годината платформата с виртуална реалност да е оптимизирана за работа и с Chrome OS. Подобна интеграция ще улесни създаването на повече VR съдържание на по-голям брой устройства. Moжем само да се надяваме, че повече смартфони ще работят с Daydream в следващите месеци.   Вижте кои смартфони ще могат да работят с новата версия на Google Daydream
Gear VR
Как да настроим Samsung Gear VR
Как да настроим Samsung Gear VR
Gear VR е шлема за виртуална реалност на Samsung. Ако вече сте си закупили тази джаджа, но все още не знаете как да я използвате, съветите на VR Heads ще са ви от полза.   Използването на Gear VR е супер лесно, но има няколко бързи неща, които трябва да направите, преди да се забавлявате в този друг свят. Това ръководство ще ви покаже всичко, което трябва да направите, преди да поставите шлема, за да сте сигурни, че забавлението ви ще е пълно.   Как да съберете вашия Gear VR? В кутията на Gear VR ще откриете: пластмасов визьор, дълга каишка, къса каишка с пластмасова кука и еластичен таг с надпис SAMSUNG върху него. Ето как може да съберете всички тези части:   1. Вземете късата лента с пластмасовата кука и прикрепете пластмасовия край към малката метална шина на пластмасовия визьор.   2. Плъзнете еластичния таг върху дългата лента, така че логото на Samsung да е отдясно и отгоре.   3. Поставете двете страни на дългата лента в процепите отстрани на пластмасовия визьор, така че частите с велкро да са обърнати навън.   4. Прикрепете велкрото на късата лента към средата на дългата лента.   5. Поставете Gear VR контролера в еластичния етикет на страничната лента.   Как да инсталирате Gear VR софтуера на вашия Galaxy S8? Телефонът ви не се предлага с готово инсталиран софтуер за Gear VR, така че трябва да го изтеглите. За да направите това, трябва да:   1. Поставете телефона си в Gear VR. 2. Изчакайте гласовата инструкция да премахнете телефона. 3. Премахнете телефона си от Gear VR устройството. 4. Прочетете съобщението на екрана и докоснете Agree -> Next. 5. Докоснете „Install“, за да изтеглите Gear VR софтуера. След като софтуерът е готов да бъде използван, ще видите приложението Oculus в стартовия панел на приложенията ви.   Как да настроите Gear VR софтуера и да сдвоите вашия Gear VR Controller? Време е да си създадете акаунт и да се забавлявате.   1. Отворете приложението Oculus на телефона си.   2. Логнете се с вашия Facebook профил.   3. Докоснете Update Now, за да получите най-новата версия на Gear VR софтуера.   4. Докоснете Pair и задръжте натиснат бутона Home на вашия Gear VR Controller, за да се свържете.   5. Калибрирайте вашия Gear VR контролер като следвате инструкциите на екрана.   6. Докоснете Left Handed или Right Handed, за да зададете предпочитанията си. Сега вече вашият Gear VR шлем е напълно готов за използване.   Важно пояснение Приложението Oculus изисква от вашия Gear VR шлем да използва най-високата резолюция, за да ви покаже неща в VR. Ще видите подкана, с която се иска да активирате „WQHD+“ на телефона си, което е режим на дисплея, който консумира повече енергия, докато се използва. Когато не използвате Gear VR, може да искате да върнете резолюцията си до „FHD +“ по подразбиране. За да направите тази промяна, следвайте тези стъпки:   1. Издърпайте надолу чекмеджето за уведомление и докоснете „Settings“.   2. Изберете „Display“.   3. Докоснете „Screen resolution“.   4. Плъзнете зелената точка от WQHD+ на FHD+.   Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа за виртуална реалност
Google
Google ще представят нови очила с виртуална реалност до броени часове
Google ще представят нови очила с виртуална реалност до броени часове
Google се очаква до броени часове да представят нови очила с виртуална реалност. Припомняме ви, че досега компанията пусна на пазара два подобни продукта: Google Cardboard и Daydream VR. Общото между двете устройства изискваха смартфон, за да работят. Новите очила ще премахнат това ограничение и ще бъдат показани за първи път на предстоящата конференция Google I/O 2017. Така компанията се надява да се конкурира по-успешно с HTC Vive и Oculus Rift.    Все още не знаем дали новите очила с виртуална реалност ще поддържат Google Daydream платформата и дали ще носят името Daydream VR. Според данните устройството ще е първото в индустрията, което позволява на потребителите да следят своите движения и разположение спрямо другите обекти в помещението без нужда от множество външни сензори. Идея, която наподобява начина, по който работи Google Tango, информира PhoneArena.   Новото устройство ще разполага с множество сензори на корпуса, които премахват необходимостта от външен хардуер. Функцията се разработва с името "Inside-Out Tracking" и ще улесни още повече използването на очила с виртуална реалност. Google купиха компанията за виртуална реалност Owlchemy и в момента стоят зад трите най-популярни VR приложения: Tiltbrush, Job Simulator и Google Earth. Te не са достъпни за платформата Google Daydream. Google искат да продават устройство, което поддържа и трите приложения и единствения начин е да представят нови VR очила от висок клас.   Вижте достатъчно сигурни ли са джаджите за виртуална реалност
Google
Google купиха компанията за виртуална реалност Owlchemy
Google купиха компанията за виртуална реалност Owlchemy
Google продължават да инвестират сериозни средства в технологиите с виртуална реалност и сега обявиха официално, че са придобили Owlchemy. Информацията за сделката бе потвърдена и от двете страни. Owlchemy е компанията, която бе създадена преди шест години. През този период те създадоха няколко популярни VR игри като Job Simulator и Rick and Morty: Virtual Rick-ality, съобщава Mashable.    Оwlchemy изразиха задоволство от придобиването и споделиха, че ще продължат да разработват висококачествено съдържание с виртуална реалност за водещите платформи като PlayStation VR, HTC Vice и Oculus Touch. На този етап финансовите параметри на сделката не са обявени публично. Очаква се повече детайли за тази интересна сделка да бъдат разкрити на Google I/O конференцията, която започва на 17 май.    Инженерите на двете компании ще разработват съвместно атрактивни игри и нови интерактивни модели, които да популяризират виртуалната реалност сред максимален брой мобилни устройства. Екипът на Owlchemy ще бъде интегриран към VR дивизията на Google. Ще е интересно да проследим какво ще представлява първият съвместен продукт на двете компании.   Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила с виртуална реалност
Google
Как Google виждат бъдещето на камерите с виртуална реалност
Как Google виждат бъдещето на камерите с виртуална реалност
Google Jump е онлайн платформа за вирутална реалност, която използва специални алгоритми, за да улесни създаването на 360-градусово видео. Технологичният гигант вече си партнира и с GoPro в разработването на иновативната камера Odyssey. Google заедно с инженери на Yi Technology създадоха нов продукт, който се казва Yi Halo и също се възползва от платформата Jump. Всъщност под това име се крие следващото поколение камера с виртуална реалност, предаде Endgaget.     Устройството разполага с 17 отделни Yi 4K камери, позволяващи да се снима 8K x 8K стереоскопично видо със скорост от 30 кадъра в секунда и 6K x 6K съдържание с 60 кадъра в секунда, информира Engadget. Yi Halo осигурява на създателите пълен контрол над настройки като светлочувствителност, баланс на бялото и режима Flat Color. Вградената батерия позволява да записвате в продължение на 100 минути преди да се наложи да заредите камерата отново. Yi Halo може да използва и батерии на други производители.     Jump Assembler е софтуер на Google, който комбинира кадрите от 17 различни обектива, за да създаде най-доброто 360-градусово видео. Обработката и монтирането се извършват изцяло от Jump Assembler. Toзи процес отнема няколко часа. Софтуерът е в състояние да извършва корекции в експозицията и да променя светлината на всеки един от 17-те сензора за максимален ефект. Новата камера е създадена за професионалистите и ще се продава от 22 май на цена от $17 000.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата за виртуална реалност
facebook
Шефът на Facebook иска да замени всички дисплеи със смарт очила
Шефът на Facebook иска да замени всички дисплеи със смарт очила
В момента дисплеите заобикалят почти всеки човек: телевизор, монитор, лаптоп, смартфон, таблет. Според Марк Зукърбърг толкова много дисплеи не са нужни и могат да се заменят с умни очила, съобщава BusinessInsider.   По време на конференцията F8 на Facebook, Зукърбърг представи своята дългосрочна визия за развитието на технологиите. Според него умни очила с добавена реалност могат съвсем ефективно да заменят повечето дисплеи около човека.   „Всички знаем, че искаме това. Всички искаме очила или контактни лещи, които да изглеждат и да се усещат...
Sony
Sony искат да изместят фокуса от смартфоните към виртуалната реалност
Sony искат да изместят фокуса от смартфоните към виртуалната реалност
Президентът на Sony, Казуо Хирай направи интересно изявление и прогнозира сериозна промяна, която предстои в мобилния сектор. Според него в следващото десетилетие ни очаква революция в този сегмент, която ще доведе до край на смартфоните във вида, в който ги познаваме днес. Хирай смята, че Sony още сега трябва да започнат да се подготвят за следващата голяма ера в технологичната индустрия. Според него тя ще бъде доминирана изцяло от виртуалната реалност.     Технологията ще обхване всеки един аспект от IT сектора, променяйки изцяло начина, по който се забавляваме и комуникираме с любимите си хора. Като следствие от тази тенденция Казуо Хирай предвижда, че потребителите ще спрат да се интересуват от смартфоните и ще са по-склонни да си купуват VR устройства, предаде AndroidHeadlines. Президентът на Sony уточни, че очаква мобилната дивизия на компанията да продължи и за в бъдеще да генерира приходи. Платформата Интернет на нещата също ще повлияе на популярността на смартфоните.    Казуо Хирай вече е започнал да подготвя Sony, като постепенно измести нейния фокус изцяло към VR джаджите. Президентът на японския бранд сподели, че доминацията на Samsung и Apple в пазара на смартфони не оставя много възможности за увеличение на пазарния дял. Именно заради това Sony ще потърсят други източници за приходи, които да станат част в новото им поколение конзоли, телевизори и смартфони. По всичко личи, че виртуалната реалност е най-подходящата технология за постигането на тази цел.   Вижте какво трябва да имаме предвид, когато избираме очила за виртуална реалност
HTC Link
HTC Link са новите очила с виртуална реалност на компанията
HTC Link са новите очила с виртуална реалност на компанията
HTC представиха официално новите си очила с виртуална реалност, които са създадени да работят с новия флагман на компанията НТС U11. Устройството поддържа иновативна система за следене на движението на потребителите и е първият модел в индустрията, който поддържа т.нар. "Six Degrees of Freedom Тracking. (6DOF). Новият модел се казва HTC Link и използва смартфона само като източник на съдържание, тъй като за разлика от продукти като Samsung Gear VR има собствен дисплей.     Свързването на смартфона с HTC Link става, чрез USB Type-C конектор. Премиерата на новите очила с виртуална реалност става само седмици след като Google обявиха, че работят със своите хардуерни партньори, за да представят повече VR устройства на пазара. HTC Link разполага с два 3.6-инчови LCD дисплея с резолюция от 1200х1080 пиксела, които имат зрителен ъгъл от 110 градуса и честота за опресняване на кадрите от 90Hz, предаде DigitalTrends.     Teглото на устройството е 554 грама. HTC Link използва външен камера сензор и допълнителен контролер за гейминг. Все още не разполагаме с детайли за цената на новите VR oчила. Продажбите им първоначално ще стартират в Япония и на по-късен етап ще са достъпни на европейския пазар. С оглед характеристиките можем да очакваме HTC Link да струват повече от Google Cardboard, но да не са толкова скъпи като Oculus Rift.    Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила с виртуална реалност
Sony
Какво представлява геймърският аксесоар за виртуална реалност Sony Aim Controller
Какво представлява геймърският аксесоар за виртуална реалност Sony Aim Controller
Виртуалната реалност е технология, която набира все по-голяма популярност и се очаква да промени изцяло начина, по който се забавляваме с джаджите си. VR очилата са подходящи предимно за игри и от Sony вече работят над аксесоар с името Aim Controller. Toй представлява пистолет, който да улесни потребителите, докато се забавляват с любимите си First-Person Shooter игри. Иновативният аксесоар има ергономичен дизайн и е съвместим с Playstation VR, предаде TheVerge.     Аim Controller е актуализирана версия на Sharp Shooter, който бе достъпен за конзолата PlayStation 3. Модерният аксесоар има съвсем различен дизайн и разполага със същите бутони както контролера за PS4. Те са разположени на такова разстояние от пръстите, че да са максимално удобни за използване. Фактът, че Aim Controller е оптимизиран за очила с виртуална реалност означава, че дори може да не изглежда като пистолет, тъй като потребителите не го виждат.     Това е позволило на компанията да експериментира с разнообразни дизайнерски решения преди да създаде финалният продукт. Sony потвърдиха, че първата игра, която ще се възползва от предимствата на този аксесоар е дългоочакваната Farpoint. За в бъдеще Aim Controller ще може да се използва и на други популярни заглавия с виртуална реалност. Официалната цена на иновативния аксесоар е $49.99. Продажбите стартират в следващите седмици.   Вижте какво трябва да знаем преди да си купим джаджа за виртуална реалност
Google
Новите очила с виртуална реалност на Google ще се казват WorldSense
Новите очила с виртуална реалност на Google ще се казват WorldSense
Само след броени часове ще започне конференцията Google I/O 2017. Вече ви информирахме, че на нея най-вероятно ще видим нови очила с виртуална реалност на компанията. Все още не разполагаме с много детайли за характеристиките на устройството. Очаква се това да са очила, които могат да работят самостоятелно без необходимостта да поставяте смартфона си в предната част. Oт AndroidHeadlines информират, че Google са патентовали на свое име търговската марка "WorldSense".   Moлбата им е подадена на 9 май, а името е подходящо за употреба в устройство с виртуална реалност. Това означава, че може би  "WorldSense" ще е официалното име на новите VR очила на Google. Името "WorldSense" е индикация за плановете на Google да слеят в едно два от най-иновативните си проекти в тази сфера, а именно Daydream и Tango. По този начин те биха създали много по-усъвършенствана платформа, комбинираща добавена и виртуална реалност.   Най-големият недостатък на софтуера с виртуална реалност на Goоglе е липсата на достатъчно съдържание. Обединението на Tango и Daydream би стимулирало разработчиците по-бързо да отстранят този проблем и да превърнат Google в по-влиятелно име в тази пазарна ниша. Inside-Out Tracking е функция, която ще позволи на новите очила да разбират местоположението на потребителите в пространството без необходимостта от външен хардуер. "WorldSense" изглежда доста подходящо име за подобен продукт.   Вижте Google купиха компанията за виртуална реалност Owlchemy
Samsung
Компанията ZeniMax, която спечели делото срещу Oculus сега съди Samsung
Компанията ZeniMax, която спечели делото срещу Oculus сега съди Samsung
ZeniMax е името на геймърска компания, която успешно осъди Oculus за сума от $500 млн. След този успех в съда разбираме, че Samsung е следващото голямо име в индустрията, което трябва да защитава репутацията си в заседателната зала. ZeniMax твърдят, че Gear VR използват технология за виртуална реалност на Oculus, която първо е била разработена от тях, но е била присвоена от Джон Кармак. Той е собственик на id Software, които имаха водеща роля в създаването на Samsung Gear VR.   Oчилата неслучайно имат надпис "powered by Oculus", което акцентира за употребата на въпросната технология. Проблемът в случая е, че Gear VR са базирани на серия от софтуерни оптимизации извършени от Джон Кармак. ZeniMax твърдят, че уникалните функции на устройството се дължат на разработки направени от екипа на ZeniMax, когато Джон Кармак е бил част от него, предаде TheVerge. Oбвиненията към него са, че тайно с бившия служител на Oculus, Мат Хупър e работел на проект, чиито код след това се използва от Oculust Rift и Gear VR.   Компанията вече спечели съдебно дело срещу Oculus и смята, че има всички шансове да го направи и със Samsung. ZeniMax твърдят, че не е възможно корейският гигант да не е знаел за техните обвиения, но въпреки това са продължили да работят над Gear VR. Факта, че не са предприели никакви мерки да получат разрешение или лицензират технологиите на ZeniMax е причина за новото дело. Samsung са обвинени в нарушаване на интелектуална собствено заради неправомерното използване на кода на ZeniMax VR.   Вижте как могат да са ни полезни устройствата за виртуална реалност
ARM
АRM Mali-Cetus е новият процесор за джаджи с виртуална реалност на компанията
АRM Mali-Cetus е новият процесор за джаджи с виртуална реалност на компанията
ARM представиха официално новия си процесор за джаджи с виртуална реалност, чието кодово име е Mali-Cetus. Въпросният чип е създаден с идеята да асистира на графичния процесор и да поеме изпълнението на определени задачи като мащабиране, подобрения на изображенията и ротация на кадрите на дисплеите. Крайният резултат е много по-реалистично VR съдържание за потребителите. Mali-Cetus е базиран на съвсем различна архитектура, спрямо другите Mali GPU модели.   Благодарение на нея новият процесор осигурява поддръжка за UHD резолюция, HDR 10 и Hybrid Log-Gamma. АRM се надяват подобренията в него да отговарят на все по-високите изисквания на потребителите и производителите на устройства с виртуална реалност, предаде AndroidAuthority. Другите предимства на Mali-Cetus са по-ниската консумация на енергия, а също и възможността дисплеите с този чип да показват 4K резолюция с 90 кадъра в секунда.   Oт ARM потвърдиха, че Mali-Cetus е оптимизиран за Split-Screen режима на Android Nougat. Toва означава, че потребителите могат да отварят и работят едновременно с няколко различни прозореца. Новият процесор е проектиран не само за смартфони, но също за по-големи VR дисплеи като телевизори и монитори. ARM смятат да го представят официално през четвъртото тримесечие на 2017г. Тогава ще научим и какво ще е финалното име на Mali-Cetus. Първите джаджи с него ще видим през 2018г.   Вижте какви ще са тенденциите във виртуалната реалност през 2017г.
HP
HP навлизат в пазара на джаджи с виртуална и добавена реалност
HP навлизат в пазара на джаджи с виртуална и добавена реалност
HP възнамеряват да се превърнат в по-влиятелно име в пазара на устройства с добавена и виртуална реалност. Технологичният гигант се е съгласил да финансира проекти от инвестиционния фонд The Venture Reality Fund. Конкретната сума не е публикувана официално, но това е първият сериозен ангажимент на HP в сферата на VR/AR технологиите. HP Tech Ventures е името на нова дивизия, която ще се присъедини като инвеститор към The VR Fund, информира VentureBeat.    Tук е момента да отбележим, че този фонд е един от най-активните в сферата на виртуалната и миксираната реалност. Участието на НР ще осигури достъп до разнообразие от иновативни технологии в тази сфера и ще гарантира партньорство между нея и множество стартъпи, които работят в тази сфера. Портфолиото от патенти на The VR Fund и интелектуалната собственост на HP ще може да се използва съвместно от двете страни. HP ще си сътрудничат и с други големи имена в сферата на тези технологии.    Данните на анализаторите показват, че инвестициите в сферата на виртуалната и добавената реалност достигнаха до $1.8 млрд. през миналата година. Тази стойност, обаче ще се увеличи до $80 млрд. до 2025г. The VR Fund фонда е един от водещите източници на иновации в сферата и неслучайно е обект на голям интерес от HP. Ще е интересно да проследим как ще продължи да се развива тяхното сътрудничество и дали то няма да доведе до премиерата на първите очила с виртуална реалност на НР.   Вижте каква е разликата между добавената и виртуалната реалност
Acer
Acer ще направят виртуалната реалност достъпна за всички с нови очила за $300
Acer ще направят виртуалната реалност достъпна за всички с нови очила за $300
Мicrosoft HoloLens са очила с виртуална реалност, които са създадени за разработчиците, а не за обикновените потребители. Това е причината и за високата им цена от $3000. Oт Microsoft виждат голямо бъдеще в тази технология и имат амбициозни планове как да я направят по-достъпна за всички нас. Първата сериозна стъпка в тази насока е Windows 10 Creators Update. Мicrosoft вече си партнират с водещите производители в разработването на достъпни VR очила, които са съвместими с платформата.    Добър пример в това отношение са Acer, които вече работят над устройство, което ще се продава на пазара за приблизително $300. Oчилата с виртуална реалност имат елегантен дизайн и две камери в предната част, които следят движенията ни в пространството и позицията на главата. Това премахва необходимостта от външни сензори, използвани от Oculus Rift и HTC Vive. Капакът може да се повдига, което позволява лесно да виждате какво се случва в реалния свят без да се налага да ги махате изцяло от главата си.   Допълнителен контролер позволява да си взаимодействате с виртуални обекти, да взимате и използвате различни предмети във VR средата. Новите очила на Acer ще работят с всички приложения в Windows 10, което е едно от най-големите им предимства. Това означава, че ще можете да гледате видео или да разглеждате документи в Microsoft Office и др. Все още не знаем кога ще е официалната премиера на устройството, но има добри шансове това да се случи на E3 2017 през юни.   Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила за виртуална реалност 
AMD
АМD купиха компанията за виртуална и добавена реалност Nitero
АМD купиха компанията за виртуална и добавена реалност Nitero
AMD официално потвърдиха, че са придобили компанията Nitero, която разработва иновативни решения в сферата на виртуалната и добавената реалност. Водещите инженери на Nitero ще бъдат поканени на работа в AMD. Финансовите параметри на сделката не бяха обявени публично. Данните разкриват, че придобиването включва и разнообразното портфолио от VR/AR патенти на Nitero, предаде SlashGear.   Най-голям интерес за AMD представлява иновативният чип на Nitero, позволяващ да се играят игри в добавена реалност без необходимостта от кабели. За целта се използва 60Ghz безжична технология и това има потенциала да отстрани вероятно най-големия проблем на VR очилата на пазара. AMD също са на мнение, че досадните кабели са сериозна пречка този тип устройства да станат по-популярни и достъпни сред потребителите.    Придобиването на Nitero и нейната интелектуална собственост трябва да предложи ефективно решение на този проблем. Допълнително ще разберем повече детайли за това дали тя ще продължи да оперира самостоятелно или ще бъде интегрирана към VR дивизията на AMD. Създателят и главен изпълнителен директор на Nitero, Пат Кели за в бъдеще ще изпълнява ролята на корпоративен вицепрезидент на AMD.   Вижте каква е разликата между добавената и виртуалната реалност