Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3927 резултата за бизнес
видео ревю
HP EliteBook 850 G4 - Дисплей, Хардуер и Батерия
HP EliteBook 850 G4 - Дисплей, Хардуер и Батерия
По традиция за EliteBook серията на HP, винаги имаме на разположение голямо разнообразие от дисплеи, 850 G4 също не е изключение. Неговият екран е с 15.6" диагонал, като възможностите са от съвсем базов HD SVA с резолюция 1366х768 пиксела, през FHD, та чак до UHD при което резолюцията е цели 3840х2160 точки. 
Ford
Защо Ford вече не е само автомобилна компания
Защо Ford вече не е само автомобилна компания
Ford официално потвърдиха, че досегашния главен изпълнителен директор Марк Филдс ще се оттегли от своя път. Новият шеф на компанията ще бъде Джим Хакет, който  досега бе част от борда на директорите и ръководител на Smart Mobility инициативата на Ford. Oсновната причина за тази ключова промяна в структурата на американския производител е факта, че акциите отчетоха спад от над 30% под ръководството на Марк Фийлдс. Това се случи на фона на рекордните приходи през 2015г. и доста успешната 2016г, предаде BusinessInsider.     Водещият акцент в управлението на Марк Фийлдс през последните две години бе да затвърди убеждението, че Ford е традиционна автомобилна компания, която се адаптира към модерните технологии. Това виждане не е изненадващо, тъй като той е неизменна част от нея в последните 28 години. Новият шеф Джим Хакет и председателя на борда на директорите Бил Форд смятат да променя тази концепция. Идеята им е Ford да не се асоциира единствено с автомобили, а да се превърне в източник на иновации за потребителите.   Еволюцията в сферата на роботите и технологиите с изкуствен интелект ще трансформират сериозно ядрото на компанията. Ford ще се опитват да открият нови предизвикателства, за да продължат да бъдат успешна компания и да поставят нова епоха в своята история. Ерата на Ford като класически производител на автомобили, която изпълнява вече над 100 години вече е в миналото. За в бъдеще компанията ще се възползва от различни възможности, за да разшири своя бизнес.   Вижте как Google, Ford и Uber създадоха организация за популяризиране на самоуправляващи автомобили
Facebook
EC глобиха Facebook със €110 млн. заради подвеждаща информация за сделката с WhatsApp
EC глобиха Facebook със €110 млн. заради подвеждаща информация за сделката с WhatsApp
Вече ви информирахме как EС oбвиниха Facebook, че са публикували подвеждаща информация за сделката с WhatsApp. Дългото разследване приключи, като официалното становище на Европейската комисия (ЕК) е, че компанията трябва да плати солидна финансова глоба за действията си. Сумата е в размер на €110 млн. Причината е, че Facebook са предоставили данни за придобиването, в които се съдържат недостоверни факти, предаде AndroidAuthority.   Oще през 2014г. от ЕК информираха Facebook, че няма да могат да свържат профилите на потребителите в WhatsApp и социалната мрежа. Две години по-късно популярното приложение представи нова версия на своята за декларация за поверителност, с която започват да свързват телефонните номера на клиентите си с акаунтите им във Facebook. Разследването на EK показва, че Facebook още преди три години са разполагали с техническата възможност да реализират тази интеграция.    Според властите компанията е била наясно, но въпреки това си е позволила да предостави подвеждаща информация до ЕС. Тези действия нарушават законодателството и са причина за глобата от €110 млн. Eвропейската комисия уточни, че трябва да получава достоверни данни, за да вземе съответното решение. Всеки акт, който се опитва да пречи, а не да съдейства на разследванията им следва да бъде наказан подобаващо, за да се сложи край на подобни практики.   Вижте как EC налагат нови мерки за по-строг контрол върху Skype, WhatsApp и Facebook Messenger
Asus
Asus ще представят по-малко десктоп компютри през 2017г.
Asus ще представят по-малко десктоп компютри през 2017г.
Asus възнамеряват да променят стратегията си, за да подобрят позициите си в глобалния пазар на компютри. Тайванския производител смята да намали броя на нови десктоп компютри за обикновените потребители. Вместо това Asus ще се фокусират предимно към представителите на бизнеса в ключови пазари като Китай и Тайван. Oсновен акцент в портфолиото на компанията ще продължат да бъдат компютрите от типа "всичко в едно" и геймърските конфигурации с бранда Republic of Gamers (ROG).   Решението на Asus не е толкова изненадващо, като се има предвид, че продажбите на компютри в световен мащаб продължават да намаляват вече няколко поредни тримесечия. Така например преди пет години бяха продадени над 360 млн. устройства по цял свят, а през 2016г. тази стойност падна до 260 млн. броя, предаде Digitimes. Класическите десктопи са най-потърпевши от ситуацията и вече трудно преминават границата от 100 млн. продажби на годишна база.   Лаптопите за бизнес потребителите и геймърските компютри са единствените продукти на Asus в този сегмент, които генерират ръст в продажбите. Фактор, който провокира новата стратегия на Asus. Дали тя ще постигне успеха, който компанията очаква е нещо, което предстои да видим. Не бива да забравяме и факта, че всички останали производители предприемат различни мерки, за да се справят със ситуацията и ниския интерес към класическите десктопи.     Вижте защо модерните компютри продължават да имат USB 2.0 портове
видео ревю
Лаптоп HP PROBOOK 470 G4 Y8A84EA - Дисплей, Хардуер, Батерия и Цена
Лаптоп HP PROBOOK 470 G4 Y8A84EA - Дисплей, Хардуер, Батерия и Цена
Свикнали сме 17.3" лаптопи да не могат да се похвалят с добра автономност на батерията. Оказва се обаче, че ProBook 470 G4 е изключение от правилото. Със своята 3-клетъчна HP Long Life Li-ion батерия с 48 Wh заряд лаптопът издържа около 7 часа автономна работа. Като имайте предвид, че при теста дисплеят е с увеличена до 50% яркост и включен Wi-Fi. Ако намалим яркостта до минимум и изключим интернета, капацитетът ще скочи до рекордните за 17” лаптоп 14 часа.
Google
Google купиха компанията за виртуална реалност Owlchemy
Google купиха компанията за виртуална реалност Owlchemy
Google продължават да инвестират сериозни средства в технологиите с виртуална реалност и сега обявиха официално, че са придобили Owlchemy. Информацията за сделката бе потвърдена и от двете страни. Owlchemy е компанията, която бе създадена преди шест години. През този период те създадоха няколко популярни VR игри като Job Simulator и Rick and Morty: Virtual Rick-ality, съобщава Mashable.    Оwlchemy изразиха задоволство от придобиването и споделиха, че ще продължат да разработват висококачествено съдържание с виртуална реалност за водещите платформи като PlayStation VR, HTC Vice и Oculus Touch. На този етап финансовите параметри на сделката не са обявени публично. Очаква се повече детайли за тази интересна сделка да бъдат разкрити на Google I/O конференцията, която започва на 17 май.    Инженерите на двете компании ще разработват съвместно атрактивни игри и нови интерактивни модели, които да популяризират виртуалната реалност сред максимален брой мобилни устройства. Екипът на Owlchemy ще бъде интегриран към VR дивизията на Google. Ще е интересно да проследим какво ще представлява първият съвместен продукт на двете компании.   Вижте какво трябва да имаме предвид когато избираме очила с виртуална реалност
видео ревю
HP EliteBook 850 G4 - Дизайн, Периферия и Клавиатура
HP EliteBook 850 G4 - Дизайн, Периферия и Клавиатура
В EliteBook бизнес серията на Hewlett Packard винаги е имало и ще има интересни лаптопи които привличат вниманието ни. Поредното доказателство което ще видите в подробно видео ревю в Digital.bg се казва 850 G4. Какви са преките ни и неподправени впечатленията от него, можете да разберете в следващите няколко минути.     В дизайна на бизнес серията си лаптопи, HP винаги са следвали правилото „Ако нещо се харесва на потребителите, то да не търпи сериозни промени.” Това важи с пълна сила и при 850 G4 който е претърпял само леки козметични ъпгрейди...
бизнес
Защо бизнес образованието не е единствената гаранция за успех
Защо бизнес образованието не е единствената гаранция за успех
Когато чуят термина „блогър“ повечето хора си представят тийнейджър, който седи в мазето на родителите си и забърква неприятности в интернет. Времето обаче се промени и интернет помогна на много бизнесмени да го използват като начин за увеличаване на приходите си, чрез ефективно маркетиране на бизнеса си пред своите клиенти. Вашият любим блогър може да е популярен, но дали той печели от това? Не се заблуждавайте от високия рейтинг и големия брой последователи, защото това не винаги осигурява приходи. Освен това възрастта и нивото на образование няма значение. Въоръжени с интернет връзка и желание да успеете, разполагате с всички ресурси, от които се нуждаете, за да извлечете полза от бизнеса си.   И така, какво ви трябва за да бъдете успешен предприемач, докато използвате интернет за маркетинг на вашия бизнес? Според Forbes имате нужда от план и от хора, които действително са били там, където искате да бъдете вие.   1. Намерете си бизнес треньори, които могат да ви помогнат да откриете слабите си места и възможностите ви за растеж. 2. Научете се как да задавате на вашите клиенти правилните въпроси, за да решите проблемите си с точни решения, за да не губите време. Това е известно като „Ask Method“ и е създаден от Райън Левеске. 3. Наемете екип, който ви позволява да правите неща, които само вие можете да направите. 4. Наемете външни експерти / консултанти, за да оптимизирате най-печелившите потоци, за да ги направите още по-изгодни. 5. Инвестирайте във вашите бизнес познания, това ще ви позволи да вземате разумни решения и да разширите вашата компания.   Освен това от медията съветват да си осигурите поне един от четирите центъра за печалба – дневни приходи, седмични приходи, месечни и годишни приходи. Постепенно се опитайте да развиете всеки един от тези потоци от приходи.   Вижте най-добрите бизнес приложения за Android OS
смартфони
Продажбите на смартфоните отчетоха ръст от 9.1% в първите месеца на 2017г.
Продажбите на смартфоните отчетоха ръст от 9.1% в първите месеца на 2017г.
Смартфоните са най-продаваните устройства на пазара от няколко години насам и тази тенденция ще продължи с пълна сила и през 2017г. Последните данни на пазарни наблюдатели от Gartner разкриват, че през първите три месеца на годината в глобален мащаб са продадени 380 млн. броя устройства. Това отбелязва ръст от 9.1%, в сравнение със същия период в началото на 2016г., Информацията e поредното доказателство за популярността на смартфоните сред потребителите.    Забелязва се тенденцията да се продават повече смартфони от бюджетния клас, в сравнение с най-скъпите модели на производителите, информира Digitimes. Samsung продължават да доминират сред устройствата с Android и са регистрирали продажбите на 78.6 млн. смартфона в първите три месеца на годината. Това е спад с 3.1% спрямо миналата година. Пазарният дял на компанията вече е 20.7%, което е спад от 23.3% спрямо същия период през 2016г.   В същото време Apple са регистрирали 51.9 млн. продажби на iPhone за същия период, което е 13.7% от всички продадени смартфони на глобалния пазар. Huawei е третият най-голям производител в индустрията и може да се похвали с 34.1 млн. доставки през първите три месеца на годината. Това означава, че компанията е увеличила с 18.4% продажбите си на пазара в последната година. Предстои да видим как ще продължи да се развива този сегмент в месеците до края на годината.   Вижте кои са най-издръжливи смартфони на българския пазар
Samsung
Samsung, Hisense и TCL ще си партнират в производството на QLED телевизори
Samsung, Hisense и TCL ще си партнират в производството на QLED телевизори
Водещи производители на телевизори в индустрията като Samsung, Hisense и TCL създадоха нов корпоративен съюз с името QLED Alliance. Съвместният им проект е свързан със създаването на ново поколение ОLED телевизори и с по-успешната конкуренция в този сегмент с LG. Досега термина QLED бе запазена търговска марка на Samsung за LCD телевизорите на компанията, които използват квантови точки. Новият съюз позволява на Hisense и TLC също да използват този бранд в своите устройства.   Новите модели на двата производителя ще могат да използват марката QLED и това ще засили допълнително конкуренцията на глобалния пазар. QLED Alliance е само първата стъпка в евентуални нови партньорства между водещите производители в сферата на OLED дисплеите, информира DigitalTrends. Информацията за съвместното сътрудничество между Samsung, TLC и Hisense бе потвърдена официално по време на първия QLED International Forum конференция, проведена под егидата на Chinese Electronics Chamber of Commerce (CECC)   QLED телевизорите са базирани на допълнителен филтър за квантови точки, който гарантира по-наситени цветове и подобрява качеството на картината, в сравнение с LCD дисплеите. За в бъдеще QLED устройствата ще спрат да използват изцяло LCD технологията, а вместо това ще заложат на пълна гама квантови точки за възпроизвеждане на съдържанието. Крайният резултат е, че това ще доведе до по-ярки цветове, по-добър контраст и характерните нюанси на черното на OLED дисплеите.   Вижте какво е QLED и как работи
смарт часовници
Asus ще спре да произвежда смарт часовниците ZenWatch, заради слабите продажби
Asus ще спре да произвежда смарт часовниците ZenWatch, заради слабите продажби
Asus може да спре производството на серията часовници ZenWatch, съобщава Phonearena. Причината е, че продажбите на умните часовници са по-малко от очакваното.   Това създава твърде големи разходи за компанията без те да имат възвращаемост. Дори последният модел ZenWatch 3 не е успял да спечели достатъчно голям интерес от страна на потребителите въпреки дизайна и функциите си. Според източниците на Digitimes, средните доставки на ZenWatch устройства са около 5000-6000 бройки месечно.   Според данни на IDC Apple Watch например е генерирал 3.5 млн....
Samsung
Ето как Samsung ще станат по-влиятелен фактор в пазара на мобилни процесори
Ето как Samsung ще станат по-влиятелен фактор в пазара на мобилни процесори
Samsung е един от най-големите производители на хардуерни компоненти за мобилни устройства в света. Корейският производител възнамерява да заложи на нова стратегия, за  да печели още повече приходи в индустрията. Samsung сформираха бизнес дивизия, която да произвежда и да отговаря за лицензирането на процесори за други производители като Apple, NVIDIA и Qualcomm. Компанията се надява така да се превърне в още по-успешен конкурент на TSMC и Intel.    Идеята на Samsung не е изненадваща, тъй като анализаторите от доста време прогнозираха за подобен ход. Дивизията за производство на процесори е един от най-бързо развиващите се бизнеси на Samsung, информира PhoneArena. Данните на пазарните наблюдатели са, че до края на 2017г. от Samsung ще увеличат продажбите си в този сегмент с внушителните 86%, в сравнение с миналата година. Компанията произвежда и популярния Snapdragon 835 процесор на Qualcomm.   Новата бизнес дивизия ще има за цел да превърне в реалност концепцията всяко едно мобилно устройство, което използваме да има процесор, произведен от Samsung. Първоначално новата дивизия ще работи самостоятелно, но под шапката на подразделението за полупроводници на корейския гигант. Ако този бизнес генерира очакваните приходи Samsung ще го отделят в самостоятелна компания. Предстои да видим как това решение ще промени баланса на силите в глобалния пазар на процесори.   Вижте как Samsung ще изпреварят Intel в производството на процесори до края на юни
видео ревю
Лаптоп HP PROBOOK 470 G4 Y8A84EA - Дизайн и Клавиатура
Лаптоп HP PROBOOK 470 G4 Y8A84EA - Дизайн и Клавиатура
При предните поколение ProBook 470, долната част на лаптопа беше направена от груба черна пластмаса, доколкото тук HP вече са заложили на изискана визия и дъното отново е сребристо и приятно за окото. Единственият открояващ се елемент по целия корпус на 470 G4 е огледалното лого HP върху горният му капак. Самият той макар да изглежда метален, е направен от пластика със специална обработка и цвят. Хубаво е да се отбележи, че по повърхността следи от пръстови отпечатъци не личат, нещо много важно при положение, че 470 G4 е лаптоп, който често се носи, отваря и затваря. 
Apple
Аpple вече е първата компания в света с пазарна стойност от $800 млрд.
Аpple вече е първата компания в света с пазарна стойност от $800 млрд.
Всички фенове на Apple очакват с нетърпение премиерата на юбилейния iPhone 8. Докато това се случи разбираме интересни подробности за финансовото състояние на технологичния гигант. Новите данни на CNBC разкриват, че пазарната капитализация на Apple вече надвишава $800 млрд. и това я превръща в първата компания, която може да се похвали с това постижение в индустрията. В момента една акция на Apple на борсата се търгува за $153.   Това е ръст от едва 3%, но за размерите на Apple има огромно значение, предаде PhoneArena. Aко всичко върви по план премиерата на iPhone 8 има потенциала да увеличи допълнително тази стойност и да приближи Apple към границата от $1 трилион, което никога компания не е правила досега. Новият смартфон ще включва редица подобрения и ще има изключително важно значение за постигането на тази впечатляваща цел.    За да го направят стойността на акциите на Apple е необходимо да се покачи до $202. Технологичният гигант вече е покрил на 80% това изискване и според анализаторите е само въпрос на време цената им да премине психологическата граница от $200. Предстои да видим дали още до края на годината технологичния гигант няма да бъде оценяван на $1 млрд., благодарение на очакваните високи продажби на iPhone 8.   Вижте къде са сега първите служители на Apple
Tesla
Теsla разширяват мрежата си от магазини по цял свят за премиерата на Model 3
Теsla разширяват мрежата си от магазини по цял свят за премиерата на Model 3
Компанията Теsla вероятно е най-успешният проект на Елън Мъск, но не и единствения, тъй като той влага много средства в разработването на решения за съхранение на енергия и космическо пътуване. Американският производител за няколко години се утвърди като предпочитано и реномирано име в индустрията и вече се подготвя усилено за премиерата на новия Model 3. Масовото производство на дългоочаквания автомобил ще стартира през юли, предаде BusinessInsider.   Tesla планират да разширят значително своето физическо присъствие по цял свят, като изградят множество нови търговски и производствени обекти и сервизи за поддръжка. Компанията вече е стартирала работата върху 100 подобни съоръжения, които трябва да функционират на пълни обороти навреме за премиерата на Model 3. Най-интересната част от тази концепция е изграждането на много нови магазини в големите градове, които да улеснят покупката на автомобилите на Tesla в глобален мащаб.    Припомняме ви, че Tesla отвориха първите подобни обекти в Дубай и Южна Корея през първото тримесечие на 2017г. Досега компанията е получила над 400 хил. предварителни поръчки на предстоящия си сезон. Новата верига от магазини се очаква да допринесе за увеличаването на техния брой. Tesla ще ги използват и с идеята да популяризират енергийната част от бизнеса си. Остава да видим дали тази стратегия няма да превърне 2017г. в най-успешната година на компанията досега.   Вижте как работи функцията Bioweapon Defense в автомобилите на Tesla
смартфони
Kъде по света хората плащат най-скъпо за своите смартфони
Kъде по света хората плащат най-скъпо за своите смартфони
Новите модели мощни смартфони не са никак евтини, но е факт, че потребителите в някои държави често плащат много повече за своите мобилни телефони, отколкото в други страни.   Разликата в цените за устройствата в различните държави могат да варират поради редица причини, най-вече поради ставките на местните данъци, вносни мита, както и поради желанието на производителя.   Благодарение на Android Authority можем да разберем къде по света хората плащат най-скъпо за своите смартфони.   Флагмани Може и да не ви се вярва, но рядко някой флагман вижда пълно глобално разпространение. Нито един от миналогодишните LG V20 и HTC 10 не беше пуснат в търговската мрежа по целия свят. Не така стоят нещата обаче с други два флагмана: iPhone 7 Plus и Galaxy S7 Edge, които са били използвани в това проучване.   Оказва се, че 32 GB версии на флагманите на Samsung и Apple са най-евтини в САЩ и Канада, след това се нареждат Япония и Близкия Изток. В Европа, Китай и на азиатските пазари е добавена малка сума отгоре за тези модели, най-вероятно поради допълнителни данъци. Доста по-скъпо се купуват тези телефони в Индия, Мексико, Русия и скандинавските страни, а в Латинска Америка, Южна Африка и Нова Зеландия клиентите плащат значително повече от тези в другите региони.       Среден клас смартфони Флагманите са едно, но какво да кажем за цената на моделите смартфони от среден клас? Това е малко по-трудно за проследяване тъй като говорим за стотици модели телефони.  И все пак, след обстойно проучване става ясно, че цените в този сегмент на пазара имат много по-малки разлики в световен мащаб.   Разликите в цените на един и същ модел телефон в САЩ и Европа, Русия, Близкия изток и Южна Азия са около $ 50, което е доста по-малка разлика в  сравнение с флагманите. В Япония и Нова Зеландия плащат около $ 100 отгоре в сравнение с потребителите в САЩ. Отново, в Южна Америка смартфоните са значително по-скъпи, отколкото в останалата част на света, като цените обикновено са с $ 120 по-високи, отколкото в САЩ.   За съжаление, тази ситуация не е ограничена само до смартфоните. Повечето електроника която се продава в южното полукълбо е много по-скъпа в сравнение с другите страни, поради високите данъци и високите вносни мита, както и поради скъпите и трудни канали за дистрибуция.   Водещи цени по региони Докато в САЩ и Европа хората избират по-скъпите модели и не се задоволят с малко, в Китай, Индия и другите части на Азия се купуват смартфони с много по-ниски цени на местни производители като Xiaomi, Oppo, LeEco и други. Може би е малко изненадващо, но е факт, че в азиатските страни, в които се произвеждат някои от най-известните марки смартфони, като Samsung в Южна Корея или Sony в Япония, цените на тези устройства обикновено са около тези които плащат клиентите в Европа.   Като говорим за Европа, Скандинавските страни остават най-скъпата част от континента за смартфони, докато във Великобритания е малко по-евтино, отколкото по-голямата част от Европа. В САЩ и Канада цените са малко по-ниски от тези в другите западни страни. В южното полукълбо плащат значително по-скъпо за смартфон. В Латинска Америка, Африка, Нова Зеландия и Австралия, потребителите са много ощетени не само в това, че плащат много повече за смартфони, но и защото много водещи модели изобщо не се предлагат по тези места на света.   Вижте какво да очакваме от производителите на смартфони през 2017г.