Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
3957 резултата за бизнес
Lenovo
Lenovo очакват ръст в продажбите на компютри през 2017г.
Lenovo очакват ръст в продажбите на компютри през 2017г.
Lenovo и HP водят ожесточена конкуренция за доминация в глобалния пазар на компютри. Шефът на китайския гигант Янг Юанкинг разкри своите прогнози за развитието на този бизнес в месеците до края на 2017г. В свое изявление той изрази увереност, че в месеците до края на 2017г. компанията отново ще стане печеливша в този сегмент, тъй като през миналата отчете лек спад в продажбите, преда Reuters.   Янг Юанкин успокои анализаторите, че присъствието на Lenovo в пазара на компютри в следващите месеци ще бъде стабилно. Припомняме ви, че още през март анализаторите започнаха да забелязват сериозни признаци на възстановяване на тази бизнес дивизия на компанията. Тази тенденция ще се задълбочи в предстоящите тримесечия и Lenovo ще отбележат ръст в продажбите си през 20117г.   Дали това ще е достатъчно да изпреварят HP в този ключов сегмент е нещо, което предстои да видим. Глобалните продажби на Lenovo за фискалната година, която завърши на 31 март показват, че те са продали 55.7 млн. компютъра, което е спад с 1%, спрямо 2016г. Ще е интересно да видим как ще изглеждат тази резултати в края на настоящата година и дали Lenovo могат да ви възвърнат лидерската позиция в пазара на компютри.   Вижте как пазарът на компютри в Европа започва да се стабилизира в първите три месеца на 2017г.
Qualcomm
Qualcomm губят по €580 хил. на ден в ЕС заради непредоставени документи
Qualcomm губят по €580 хил. на ден в ЕС заради непредоставени документи
Qualcomm продължават да изпитват големи проблеми свързани с регулаторните органи в ЕС. Компанията загуби важно обжалване срещу Европейската комисия (ЕК) и сега е заплашена от възможността да плаща ежедневна глоба в размер на €580 хил. Основната причина за тази санкция е, че Qualcomm не са предоставили исканите от ЕК документи. Обвинението на регулаторните органи е, че компанията използва нелоялни бизнес практики в държавите-членки на ЕС, предаде Cnet.    По този начин Qualcomm извършват монополни практики, които вредят на техните конкуренти. Конкретното обвинение е свързaно с английския производители Icera. Позицията на Qualcomm е, че предоставеното към тях искане изисква твърде много работа и документация, което налага инвестицията на допълнителни разходи. Мотивът им не бе одобрен от ЕС, които вече ги заплашиха с въпросната глоба, докато не получат съответната документация.   Единственият начин Qualcomm да не се налага да плащат глобата е да предоставят исканата от ЕС документация. В противен случай горепосочената такса ще се увеличава всеки ден. Припомняме ви, че най-големия производител на мобилни процесори е изправен пред още едно съдебно дело в Европа, което за налагане на нелегални плащания на бизнес клиентите им. В заключение ще отбележим, че и в двата случая глобата е 10% от приходите на Qualcomm.    Вижте как Qualcomm искат вече да наричаме процесорите Snapdragon мобилни платформи
Logitech
Logitech купиха производителя на геймърски аудио слушалки Astro Gaming за $85 млн.
Logitech купиха производителя на геймърски аудио слушалки Astro Gaming за $85 млн.
Logitech официално потвърдиха, че придобиват компанията Astro Gaming. Финансовите параметри на сделката достигат до $85 млн. и сумата ще бъде преведена под формата на кешово плащане. Astro Gaming е популярен производител на аудио слушалки, чиито продукти се радват на голям интерес сред геймърите по цял свят. Очаква се придобиването да разшири значително присъствието на Logitech в този пазарен сегмент. Според данните Astro ще станат част от Logitech G дивизията на компанията.   Ако всичко върви по план сделката ще бъде финализирана до края на август, информира TheVerge. Logitech имат силни позиции сред собствениците на компютри, които могат да избират продукти от разнообразното портфолио от клавиатури, мишки и други периферни аксесоари. Придобиването на Astro Gaming ще позволи на компанията да разшири присъствието си и сред геймърските конзоли. Сегмент, който може да разшири допълнително бизнеса на Logitech.   Името Astro ще продължи да се използва в бъдещите аксесоари с този бранд. Продуктите им могат да се използват и на компютри, но въпреки това са фокусирани предимно за конзолите. Logitech изразиха задоволство от придобиването и увериха, че то има за цел да превърне гейминга в още по-забавно хоби за потребителите по цял свят. Остава само да видим кога ще бъде представен първия съвместен продукт на Logitech и Astro Gaming.   Вижте как новите мишки на Logitech могат да се свързват с три компютъра едновременно
смартфони
Проблемите на LeEco ще струват $2.5 млрд. от пазарната стойност на компанията
Проблемите на LeEco ще струват $2.5 млрд. от пазарната стойност на компанията
Вече ви информирахме, че китайската компания LeEco e изправена пред сериозни финансови проблеми. Големите инвеститори на този бранд са доста притеснени от последните събития и изглежда имат пълно право да изпитват подобни чувства. Последните данни на анализатори показват, че LeEco ще загуби около $2.5 млрд. от своята пазарна капитализация заради последните проблеми. Информацията е от проучване на три големи собственици на инвестиционни фондове, предаде Reuters.   Това, което пречи най-много на китайския производител на смартфони са свързани с това, че LeEco прекратиха временно търговията на техните акции. Представители на финансовата компания Wells Fargo Asset Management твърдят, че това е най-неприятното нещо за даден инвеститор. В определени ситуации той е склонен да загуби определена сума, но няма как да толерира възможността да търгува с акциите. Всичко това вече се отразява негативно върху стойността на акциите на LeEco.   Пазарната капитализация на LeEco вече намаля с около 27-28%, което е доста тревожен сигнал. Шефът на компанията и борда на директорите трябва да положат много усилия, за да убедят инвеститорите, че нещата се стабилизират и могат да очакват възвръщаемост на своите инвестиции. Следващите седмици ще са ключови за бъдещето на LeEco, тъй като поставят на карта възможностите за нейното съществуване. Предстои да видим дали LeEco ще успеят да запазят позициите си в пазара на смартфони.   Вижте кои са смартфоните с най-издръжливи батерии на българския пазар
LeEco
Китайската компания LeEco е изправена пред сериозни финансови проблеми
Китайската компания LeEco е изправена пред сериозни финансови проблеми
Вече ви информирахме, че производителят на смартфони LeEco инвестира $1.8 млрд. за създаването на самоуправляващи автомобили. Това е част от мащабния план на компанията да разшири своя бизнес и в други пазарни ниши. В последните месеци, обаче LeEco изпитва доста проблеми и по всичко личи, че те ще продължат да се задълбочават. Висшият съд в Шанхай замрази личните активи на съоснователя и председател на компанията Джия Ютинг, както и тези на съпругата му Ган Уей, предаде mobileworldlive.   Според данните благосъстоянието им възлиза на около $183 млн. Успоредно с това властите са блокирали активите на още две компании, които досега са били свързани с производството на смартфони. Тези действия на съда са провокирани от финансовата политика на LeEco в последната година. Китайският производител финансира своя бизнес със заеми, но напоследък не плаща лихвите по тях, което поставя сериозни въпросителни пред бъдещето на този бранд в технологичния сектор.   Проблемите на LeEco вече принудиха Джия Ютинг да се оттегли от поста на главен изпълнителен директор преди шест месеца. В момента изпълнява единствено длъжността председател на компанията. Още в началото на годината китайския производител сподели, че ще продаде части от своя бизнес, за да може да балансира финансовото си състояние. Преструктурирането изглежда не върви по план и в момента LeEco изглежда все по-близо до фалит   Вижте кои са смартфоните с най-издръжливите батерии на българския пазар
Мicrosoft
Microsoft ще уволнят хиляди служители, за да преструктурират бизнеса си
Microsoft ще уволнят хиляди служители, за да преструктурират бизнеса си
Microsoft е изправена пред все по-силна конкуренция в технологичния сектор, което принуждава компанията да предриеме мащабни структурни промени на своя бизнес. В следващите седмици ще бъдат съкратени стотици хиляди служители, които работят в офисите на Microsoft по цял свят.  Това ще бъде само една от мерките, на които софтуерния гигант ще заложи, за да оптимизира финансовото си състояние. Според TechCrunch до няколко дни ще научим официално повече детайл за новата стратегия.    Преструктурирането ще включва и сливането на някои от подразделенията на Microsoft. Пазарните наблюдатели са на мнение,че всички предстоящи промени имат за цел да засилят акцента към облачните услуги в дългосрочен план. Microsoft вижда в този свой бизнес солиден източник на приходи, който ще се превърне в ключова част от стратегията им за привличане на нови клиенти. Промени ще бъдат проведени и на най-високите позиции в структурата на компанията.    Сега е удобен момент за реорганизация, тъй като фискалната година на Microsoft приключва в края на месеца. Припомняме ви, че през миналата година компанията съкрати 2850 работни места, включително и поне 900 човека от Sales дивизията. Въпрос на време е да разберем какви точно мерки ще бъдат предприети, за да се подобри финансовото състояние на Microsoft през следващата фискална година. Дали стратегията им ще бъде успешна предстои да видим.   Вижте как Microsoft ще направят компютрите с Windows 10 по-добри за потребителите
Lexar
Lexar спират да произвеждат памет карти
Lexar спират да произвеждат памет карти
Lexar са водещ производител на памет карти в технологичната индустрия. Продуктите на компанията са символ за качество вече в продължение на над две десетилетия. Огромната конкуренция, обаче ще принуди Lexar да преосмислят своята стратегия. Оказва се, че Micron прекратява търговските операции на Removable Media Storage бизнеса на Lexar. На практика това означава, че Lexar няма да разработват повече собствени решения в сферата на паметта.   В това число влизат не само microSD карти, но също USB флаш устройства, четци за карти и хард дискове. Анализаторите очакват Micron тепърва да търсят купувачи на това бизнес подразделение, предадe ТheVerge. Излизането oт тази пазарна ниша е част от мащабните им опити да оптимизират приходите си и да фокусират вниманието си само към печелившите пазарни ниша. Трябва да отбележим също, че продуктите на Lexar са изправени пред много силна конкуренция.     Въпрос на време е да видим дали някоя от големите компании в индустрията няма да прояви интерес към Removable Media Storage бизнеса на Lexar. Ако това се случи можем да сме сигурни, че ще продължим да виждаме на пазара продукти с този бранд. В противен слчуай ще станем свидетели на края на присъствието на Lexar в тази пазарна ниша. Мicron ще продължат да преструктурират бизнеса си, за да се превърнат в още по-успешна компания в индустрията.   Вижте как да изберем подходяща SD карта памет според нашите нужди
бизнес
Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Хората се интересуват от историите на големите, успели, технологични компании. А би ли ви било интересно да разберете какви стратегии са използвали някои от най-известните компании, за да спечелят първите си потребители? Ако е така, информацията на Web Cache ще ви бъде много интересна.   Dropbox През първите месеци след създаването на Dropbox през 2008 година, компанията не се радваше на никакъв интерес от страна на потребителите, въпреки рекламните кампании, които тя водеше. Тогава Дрю Хутсън и екипът му решили да опитат нещо различно. Те създали четириминутен видеоклип, показващ как работи Dropbox, тъй като според тях услугата не звучала толкова впечатляващо когато била описвана само с думи. Друг аспект за успеха на видеоклипа, който е важно да се отбележи, е, че той бил насочен към определена общност.   Дрю бил член на Digg общността и знаел какви неща биха харесали на тези хора. Видеото било пълно с препратки към неща като TPS и Tom Cruise и с вътрешни вицове. На следващия ден след излизането на видеото, Dropbox имал 70 000 нови акаунта.   Друга важна стъпка към успеха на Dropbox беше кампанията, която компанията проведе в социалните мрежи: за всяко споделяне на Dropbox във Facebook и Twitter, потребителите получаваха допълнителни 128 MB пространство. Това беше нещо, което потребителите много харесаха и доведе до изпращане на 2,8 милиона покани през първите 30 дни.   Reddit и Quora Reddit и Quora решават проблемите "празен сайт = няма потребители / няма потребители = празен сайт" по подобни начини. Основателите на двете услуги прекарали първите месеци в попълването им със съдържание.   Основателите на Quora задавали и отговаряли на въпроси от собствените си профили. Подходът на създателите на Reddit бил малко по-различен. Вместо просто да използват собствените си акаунти, те създали фалшиви потребители, за да изглежда, че има много хора, които използват услугата им. Целта на основателите на двете компании обаче била една да направят така че общността им да изглежда по-голяма, отколкото е в действителност.   Foursquare Foursquare захвърли старата концепция за локални приложения и добави няколко интересни функции, които наистина привлякоха вниманието на потребителите. Така например възможността да станеш "кмет" на местата, които посещаваш често се превърна в истински хит.   Но това не беше всичко, Foursquare даде възможност на бизнеса да взаимодейства с клиентите си много по-добре от повечето други приложения.  И накрая, огромна част от растежа на Foursquare се дължи на градската им стратегия. Всеки път, когато услугата се разширяваше в нов град, тя получаваше огромно количество нови потребители, които се регистрираха заради ефекта на думата "чухте ли, че Foursquare току-що дойдоха в нашия град?"   Groupon Историята на Groupon е много вълнуваща, защото е чудесен пример за това как трябва да започне един бизнес. Започнете локално и създайте жизненоважен продукт. Основателите на Groupon обиколили офис сградата, в която се помещавали и помолили хората да се запишат. Първите 500 регистрации дошли след акция: пици на половин цена в ресторанта на първия етаж за всяка регистрация в Groupon.   И тъй като било много трудно за Groupon да се конкурира с големи компании като Amazon и Wal-Mart, компанията се фокусирала върху уникални продукти от местния бизнес. Много от тези по-малки фирми никога не опитвали маркетинг, така че офертата на Groupon била привлекателна за тях.    И на последно място, Groupon се фокусира върху оферти, които поначало са социални. Услугата предлага сделки за неща като кафенета, ресторанти или филми.    Вижте най-влиятелните китайски компании на международния пазар
Intel
Intel излизат от пазара на фитнес гривни и смарт часовници
Intel излизат от пазара на фитнес гривни и смарт часовници
Intel представиха няколко много интересни продукта в сферата на смарт часовниците и фитнес гривните през последната година. Това е една от пазарните ниши, която компанията иска да покори след като вече се утвърди в дългосрочен план като лидер в пазара на компютри. Intel изпитват проблеми сред смартфоните и изглежда те се пренасят и в сегмента на преносимите джаджи. Някои анализатори вече прогнозираха, че компанията ще излезе от този бизнес.   Последният доклад на CNBC потвърждава това и разкрива, че Intel вече са закрили цялата си дивизия The New Technologies Group. Според данните това се е случило преди няколко седмици и са уволнили всички служители, работещи в това подразделение. Любопитното е, че от Intel все още не са коментирали официално ситуацията. Според близки до компанията източници 80% от членовете на The New Technologies Group са загубили работата си още в края на 2016г.   Mного от работещите в тази бизнес дивизия се присъединиха към Intel след придобиването на Basis преди три години за $100 млн. Излизането на Intel от този пазарен сегмент е гаранция, че те ще фокусиран вниманието си към други технологични ниши. В края на месеца компанията ще проведе среща с инвеститорите, на която ще бъдат публикувани финансовите резултати за тримесечието. Вероятно тогава ще разберем повече за бъдещите им планове.   Вижте как следващата цел пред Intel са облачните услуги, 5G мрежите и Интернет на нещата
HP
HP e най-големият производители на компютри в света през второто тримесечие на 2017г.
HP e най-големият производители на компютри в света през второто тримесечие на 2017г.
HP са регистрирали високи продажби в глобалния пазар на компютри през второто тримесечие на годината. По този начин компанията успява да изпревари най-големия си конкурент в този сегмент, а именно Lenovo, което превръща HP в най-големия производители на компютри в световен мащаб. Глобалните продажби отчитат спад от 4.3%, в сравнение със същия период през миналата година, което се дължи на недостига на компоненти, предизвикал оскъпяване на редица модели, твърдят анализатори от Gartner.    Оказва се, че НР са реализирали 12.7 млн. продажби за периода април-юни, което е с 3.3% повече, спрямо резултатите им преди година. Любопитен факт е, че това е петото поредно тримесечие, в което HP увеличават продажбите си на годишна база, предаде WallStreetJournal. В момента компанията притежава 20.8% дял в глобалния пазар на компютри и има минимална преднина пред Lenovo, които са с 19.9%. Според данните на Gartner китайския производител е отчел с 8.4% по-малко продажби за второто тримесечие.     Dell продължават да са третия най-популярен бранд в този пазарен сегмент и имат 14.7% дял. През второто тримесечие Apple са изпреварили Asus и вече генерират около 7% от продажбите на световния пазар. Въпреки доброто представяне на НР в периода април-юни това е 11-то поредно тримесечие, в което се отчита спад в продажбите на компютри. Почти сигурно ситуацията ще се запази поне до есента. Въпрос на време е да проследим дали HP ще успеят да задържат преднината си пред Lenovo в следващите месеци.   Вижте HP The Machine ще е компютъра на бъдещето
Xiaomi
Xiaomi ще създадат нов бранд смартфони, за да се конкурират с OPPO и Vivo
Xiaomi ще създадат нов бранд смартфони, за да се конкурират с OPPO и Vivo
Вече ви информирахме, че Xiaomi Mi 6 е 5.5" Full HD смартфон със Snapdragon 835 процесор и 6GB RAM. Устройството е разработено като конкурент на флагманите на водещите производители с Android през годината, но се отличава с по-достъпна цена. Китайската компания планира да заложи на още по-агресивна стратегия, за да разшири пазарния си дял в глобалния пазар на смартфони през 2017г. В момента Xiaomi предлагат устройства в два бранда: Redmi и Mi. Много скоро, обаче ситуацията ще се промени.   Китайският производител обмисля възможността да създаде трети бранд, с който да се конкурира по-успешно с имена като OPPO и Vivo, предаде Gizmochina. Данните разкриват, че първото устройство с новия бранд ще бъде представено още до края на настоящия месец. В интернет дори се появи снимка, разкриваща дизайна на смартфона. Самият кадър показва двойна задна камера и LED светкавица, която е разположена от лявата страна на сензорите.   Все още не знаем какви други характеристики ни очакват в първия смартфон от новия бранд на Xiaomi. Премиерата му се очаква да засили конкуренцията в средния ценови клас и да се превърне във важно оръжие на компанията в конкуренцията с местните китайски производители. В заключение ще отбележим, че цената на представителите на новата серия устройства ще има ключово значение за популярността им сред потребителите.   Вижте как Xiaomi ще използват технологии на Nokia в бъдещите си смартфони
Samsung
Samsung за първи път ще генерира по-голяма печалба от Apple в пазара на смартфони
Samsung за първи път ще генерира по-голяма печалба от Apple в пазара на смартфони
Последният доклад на анализатори от Nomura Securities разкриват за интересна промяна на силите в пазара на смартфони. Samsung се очаква да обявят рекордни приходи за второто тримесечие на настоящата година, като единствения въпрос е точно каква е финалната цифра. Пазарните наблюдатели са на мнение, че оперативната печалба на корейския производител за периода е около $12.1 млрд. Samsung ще потвърдят официално конкретните цифри до няколко седмици, тъй като са необходими още оценки на одиторите.    Все пак тези първоначални прогнози са доказателство, че Samsung за първи път могат да изпреварят Apple по отношение на печалбата в мобилната индустрия, предаде PhoneArena. Прогнозите са, че американската компания ще отчете печалба от около $10.7 млрд. за тримесечието между април и юни. Разликата между двете стойности е почти $1.5 млрд., което почти сигурно означава,че Samsung за първи път са по-печеливши в мобилната индустрията от Apple. Toва е много интересно, особено в контекста на премиерата на iPhone 8.    Любопитното е, че повечето от приходите дори не са от продажбата на смартфони, а от компонентите за тях, които се използват от всички водещи производители. Въпрос на време е да разберем официалните детайли на двете компании, но най-вероятно това ще е рекордно постижение, което Samsung дълго време ще помнят. Можем да сме сигурни, че то само ще изостри конкуренцията между двете компании в оставащите месеци до края на годината, когато ще видим Galaxy Note 8 и iPhone 8.   Вижте как да разберем дали Samsung Galaxy смартфона ни работи правилно
смартфони
До 2020г. половината от смартфоните в света ще са с OLED дисплеи
До 2020г. половината от смартфоните в света ще са с OLED дисплеи
Популярността на смартфоните с OLED панели ще става все по-голяма. Според компанията TrendForce до 2020 г. моделите с такива панели ще държат повече от половината от пазара на смартфони, съобщава PocketNow.   Прогнозата на компанията идва на фона на доста информации от последните седмици за желанието на LG Display да стане основен доставчик на Apple за OLED панели за смартфони. Самата Aple също се очаква да използва този тип дисплеи в поне един от новите модели на iPhone. Освен това все повече производители на LCD панели в момента се пренасочват към OLED, което значително...
Тоshiba
Toshiba съдят Western Digital за $1 млрд.
Toshiba съдят Western Digital за $1 млрд.
Японският производител официално обяви, че завежда съдебно дело срещу Western Digital. Компанията също така иска  да получи финансово обезщение в размер на $1.07 млрд. Основната причина за това решение са oпитите на Western Digital да блокират продажбата на бизнеса с NAND памет на Toshiba. Припомняме ви, че въпросната бизнес дивизия се управлява съвместно от Toshiba и Western Digital, което провокира конфликта между двете компании.    В съдебният иск също така се посочва, че Toshiba няма да предоставят достъп до информация свързана с общия им бизнес на служители на Western Digital извън фабриката в Йокаичи. Според данните евентуалния купувач на бизнеса с NAND памет на Tobshiba ще трябва да плати сума от минимум $18 млрд. за да реализира сделката. Western Digital са на мнение, че това не е достатъчно и преговорите на Toshiba с други компании нарушава общия им договор.   Интересът към тази бизнес дивизия е доста голям и вече привлече вниманието на много известни имена в индустрията. Вече ви информирахме, че Apple и Amazon искат да купят бизнес с NAND памет на Toshiba. Смята се, че има поне още пет оферти и една от тях е подкрепена от японското правителство, което не иска чужда компания да купи дивизията. Предстои да видим как ще се развива този конфликт и как ще се отрази на цената и интереса към NAND бизнеса на Toshiba.   Вижте как технологията 3D NAND ще стане доминиращ фактор в пазара на SSD дискове през 2017г.
Google
ЕС глобиха Google с рекордните €2.4 млрд. заради манипулиране на търсенето в интернет
ЕС глобиха Google с рекордните €2.4 млрд. заради манипулиране на търсенето в интернет
Google е една от технологичните компании, която е обект на няколко различни дела в Европа. Антитръстовите органи на територията на ЕС сега наложиха внушителната глоба от €2.42 млрд. Това е безпрецедентна по своята стойност сума в историята на ЕС. Компанията е обвинена и призната за виновна, че поддържа практики на нелоялна конкуренция, с които манипулира резултатите от търсенето, предаде TheVerge.   Властите твърдят, че Google нарушават антитръстовото законодателство и системно се възползват от доминиращата си позиция по отношение на търсенето в интернет. Конкретният мотив е собствената услуга за сравняване на стоки. ЕС разследват алгоритмите за търсене на компанията вече седма година и сега публикуваха официалното си решение. Досегашната най-скъпа глоба налагана от органите на реда на ЕС бе срещу Intel  в размер на €1 млрд.     Google Shopping е функция, която е вградена в самата търсачка и позволява да сравняваме цени на различни продукти. EС твърдят, че тя предоставя подвеждаща информация и не позволява на конкурентните сайтове да имат добър рейтинг и така ги лишава от трафик. Освен рекордната глоба компанията трябва да промени алгоритмите, с които обработва информацията, за да спази правилата на ЕС.   Вижте какви трикове прилага Google, за да поддържа имиджа си в Европа
Imagination Technologies
Imagination Technologies ще продадат бизнеса си заради проблемите с Apple
Imagination Technologies ще продадат бизнеса си заради проблемите с Apple
В продължение на години Imagination Technologies имаха ексклузивното право да произвеждат графичните чипове за iPhone и iPad. Съвместното им партньорство носеше ползи и на двете страни особено за приходите на английската компания. Ситуацията, обаче скоро претъпя изненадващ обрат. Вече ви информирахме, че Apple започват да произвеждат собствени графични процесори за iPhone и iPad. Новина, която предизвика доста проблеми за Imagination Technologies.    Часове след като информацията стана публична акциите на компанията на борсата се сринаха и загубиха над 70% от стойността си. Това постави редица въпроси пред бъдещето на Imagination Technologies. Сега разбираме, че възможностите за стабилизиране не са никак добри. Английският производител потвърди, че търси купувачи за две от своите дивизии, а именно MIPS и Ensigma. От Engadget информират, че Imagination Technologies са склонни да разгледат оферти за придобиване на цялата компания.   Любопитен факт е, че Apple притежават около 8.1% от всички акции на английския производител. Това означава, че те ще спечелят непредвидени приходи, ако евентуална сделка се реализира. Припомняме ви, че Apple планират до две години да започнат да създават собствени графични чипове за смартфоните и таблетите си без да лицензират технологиите на своя дългогодишен партньор. Предстои да видим кой ще прояви интерес да купи Imagination Technologies.    Вижте как Imagination Technologies започва патентна битка с Apple заради графичните чипове