Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
1162 резултата за автомобил
автомобили
 Какви са новите предизвикателства пред автомобилната индустрия
Какви са новите предизвикателства пред автомобилната индустрия
Очакват се големи промени в автомобилната индустрия, припомнят от Network World. Голяма част от технологиите, които ще бъдат използвани в колите на бъдещето имат за цел да ги превърнат в „компютри на колела“. Но не всички са обнадеждени от това бъдеще.   Потребителите, които си купят автомобил от следващо поколение, ще се сблъскат с редица препятствия за тяхното модифициране или ремонт, точно както се случва днес с нашите смартфони, но ще е далеч по-скъпо, тъй като производителите ще са единственият контрол върху подобренията в технологиите на колите ни.   С други думи, колата на бъдещето ще функционира като затворена система. Но редица експерти предлагат на автомобилната индустрия да обмисли положението и да направи превозните средства отворени за технологични подобрения и продукти на трети страни.   Защо свързаните автомобили с отворена система са по-добър вариант? Шофьорите вече могат да обновяват своите коли с по-добри гуми, по-мощни стереосистеми и асортимент от резервни части на трети страни. Но промяната на компютрите в автомобилите е в противоречие със законите за интелектуалната собственост, които действат днес. Това ще доведе до бъдеще, в което автомобилните производители ще имат пълен контрол над основните технологии и личните данни на потребителите, които се съдържат в автомобилите – перспектива, която според експертите ще има големи недостатъци за потребителите.   Особено притеснителен е начина, по който тези превозни средства от следващо поколение ще остареят с течение на времето. Може би те ще съдържат функции като интернет-свързани системи или самостоятелно шофиране. Но кой ще ги актуализира и ще гарантира безопасността на потребителите?   Представете си, че потребителите са изправени пред скъпи ъпгрейди, за да поддържат своите автомобили актуални. Или автомобили, помрачени от уязвимостите на софтуера, тъй като производителите твърде бавно предоставят пачове. Старите технологични джаджи може лесно и евтино да се замени, но не и автомобилите. Производителите на автомобили трябва да са наясно, че колите няма да се ползват само година-две като смартфоните, а много по-дълъг период. А бъгав или вече не поддържан  автомобил е нещо, което никой не иска.   Би трябвало ако потребителите са недоволни от една система за самоуправление, да могат да я заменят с конкурентен продукт. Отвореният пазар означава по-добри цени и по-добро качество. А това означава, че потребителите могат да получат това, което искат.   Потенциални пречки Идеята за автомобили с отворена система, обаче, означава промяна на модела за автомобилната индустрия – промяна, която производителите на автомобили вероятно няма да харесат. Автомобилните компании искат повече контрол над своите коли, правителствата вероятно ще стоят настрана. Освен огромните суми пари, които компаниите производителки влагат, правилата за безопасност на движението по пътищата и строгото тестване на автомобилите не позволяват на някоя малка компания просто така да предлага алтернативни решения на автомобилния пазар.   Автомобилите по същество са много по-различни от другите потребителски електронни устройства. Промяната на пазара ще става много бавно.   Друг е въпроса дали потребителите наистина искат този голям избор от алтернативни решения за своите автомобили. Въпреки че настолните компютри могат да бъдат надстройвани, много потребители избират MacBooks, които предлагат по-малко възможности за надграждане – не на последно място поради ограничителните гаранции на Apple.   Същото може да се окаже и за бъдещите автомобили. Ако някоя марка спечели доверието на потребителите, тя може да има свои лоялни клиенти, дори когато продуктовият избор и подобренията са ограничени.   Очевидно има плюсове и минуси идеята за отворени системи за автомобилите, но това само доказва тезата че индустрията трябва да прецени добре последиците от изграждането на силно компютъризирани автомобили, преди да са намерени решения на всички проблеми, които биха възникнали.   Вижте 10 технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
електрически автомобили
Nio EP9 вече е най-бързият сериен автомобил на пистата Нюрбургринг
Nio EP9 вече е най-бързият сериен автомобил на пистата Нюрбургринг
Нюрбургринг е класическа писта за провеждaне на състезания от календара на Формула 1. Трасето е разположено близо до Кьолн, а името идва от замъка Нюрбург, който е разположен в планината Айфел. Малко известен факт е, че трикратния световен шампион във Формула 1, Джеки Стюърт измисля легендарното прозвище на Нюрбургринг, а именно "Зеленият Ад"., информира TechnoBuffalo. Постигането на добър резултат на пистата винаги е било сериозно предизвикателство за пилотите.   Германската писта се използва масово от производителите на автомобили за тестове на бъдещите им модели. Добър пример в това отношение е компанията NextEV, която разработва собствена серия от ултрабързи електрически автомобили. Нейният модел NIO EP9 успя да постигне време от 7:05.12 за една обиколка на Нюрбургринг, но това стана при обилен валеж. NextEV проведоха серия от нови тестове, при които техния автомобил подобри времето с приблизително 20 секунди, постигайки 6:45.9 секунди.     Тук е момента да отбележим, че това е най-доброто време постигано от автомобил с електрически двигател на германската писта. По този начин NIO EP9 успява да изпревари Radical SR8LM и Lamborghini Huracan Performante със съответно 3 и 7 секунди. NextEV са произвели само шест бройки на уникалния автомобил, като планират да създадат още 10. NIO EP9 има двигател с мощност от впечатляващите 1342 конски сили и развива максимална скорост от 309 км./ч. Цената е $1.48 млн.   Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес
Ford
Защо Ford вече не е само автомобилна компания
Защо Ford вече не е само автомобилна компания
Ford официално потвърдиха, че досегашния главен изпълнителен директор Марк Филдс ще се оттегли от своя път. Новият шеф на компанията ще бъде Джим Хакет, който  досега бе част от борда на директорите и ръководител на Smart Mobility инициативата на Ford. Oсновната причина за тази ключова промяна в структурата на американския производител е факта, че акциите отчетоха спад от над 30% под ръководството на Марк Фийлдс. Това се случи на фона на рекордните приходи през 2015г. и доста успешната 2016г, предаде BusinessInsider.     Водещият акцент в управлението на Марк Фийлдс през последните две години бе да затвърди убеждението, че Ford е традиционна автомобилна компания, която се адаптира към модерните технологии. Това виждане не е изненадващо, тъй като той е неизменна част от нея в последните 28 години. Новият шеф Джим Хакет и председателя на борда на директорите Бил Форд смятат да променя тази концепция. Идеята им е Ford да не се асоциира единствено с автомобили, а да се превърне в източник на иновации за потребителите.   Еволюцията в сферата на роботите и технологиите с изкуствен интелект ще трансформират сериозно ядрото на компанията. Ford ще се опитват да открият нови предизвикателства, за да продължат да бъдат успешна компания и да поставят нова епоха в своята история. Ерата на Ford като класически производител на автомобили, която изпълнява вече над 100 години вече е в миналото. За в бъдеще компанията ще се възползва от различни възможности, за да разшири своя бизнес.   Вижте как Google, Ford и Uber създадоха организация за популяризиране на самоуправляващи автомобили
BMW
BMW i8 Mirrorless е футуристичен автомобил, който не използва огледала
BMW i8 Mirrorless е футуристичен автомобил, който не използва огледала
Инженерите на BMW работят над нов концептуален модел, който може да промени представата ни за дизайна на съвременните автомобили. Въпросният прототип има интересна визия и не използва никакви огледала. Вместо това е оборудван с множество камери, които следят в реално време обстановката на пътя. Името на концептуалния автомобил е BMW i8 Mirrorless. Системата за мониторинг може да стриймва видео с висока резолюция на дисплея в централната конзола.      Самият автомобил разполага с камери в четирите страни на автомобила, включително и на мястото, където обикновено са разположени външните огледала. Тези сензори са много по-малки като размери и следят непрекъснато какво се случва на пътното платно. Камера е поставена и в горната част на задното стъкло и кадрите от нея показват информация за приближаващи превозни средства на дисплея, предаде DigitalTrends. Специален софтуер на BMW обработва видео картината.     Всички кадри от записите се комбинират в в един клип с широк зрителен ъгъл, възпроизвеждат на втори дисплей. Този панел е поставен там където обикновено е огледалото за обратно виждане. Водачите веднага ще бъдат информирани, ако сензорите и камерите засекат евентуална опасност на платното. Идеята да се премахнат огледалата от BMW i8 Mirrorless допринася и за по-добрата аеродинамика на автомобила.Предстои да видим дали тази концепция ще намери място в други модели на компанията.     Вижте как BMW ще използват технологиите, за да станат по-модерна компания  
МcLaren 720S
МcLaren 720S е новият конкурент на Ferarri 488 GTB
МcLaren 720S е новият конкурент на Ferarri 488 GTB
Ferrari е първата асоциация за спортен автомобил, която много от нас си правят. McLaren имат за цел да променят тази представа на любителите на високите скорости с новия си футуристичен модел. Компанията използва Geneva Motor Show 2017, за да покажат за първи път новия McLaren 720S. Това е първият представител на второто поколение Super Series aвтомобили на английския производител. McLaren 720S има една единствена цел, а именно да се справи с конкуренцията на Ferrari.     Футуристичният дизайн на McLaren 720S е допълнен от усъвършенствана аеродинамика и ултралек корпус от въглеродни влакна. Новият автомобил е наследник на McLaren 650S Coupe и се очаква да е по-мощен дори от впечатляващия Ferrari 488 GTB, който има двигател с 661 конски сили, предаде BusinessInsider. Дизайнерите на McLaren са вградили два LED сензора в предните фарове, където са разположени и всмукатели за въздух, което придава неподражаем вид на 720S.     В задната част има двойна изпускателна система и хидравлично задвижван заден спойлер, който функционира и като въздушна спирачка. Този компонент може да подобрява стабилността при висока скорост, да увеличава спирачната активност и да нaмалява сцеплението, в зависимост от позицията си. McLaren 720S има две врати, които се отварят вертикално и откриват впечатляваща гледка към новото Monocage II купе на компанията. Суперавтомобилът използва нов 4-литров M840T V8 двигател с максимална мощност от 720 конски сили и е допълнен от 7-степенна скоростна кутия с два съединителя. Вижте как новият суперавтомобил McLaren Super Series ще има сгъваем дисплей в предната част
Nissan
Ето как Nissan ще сложат край на проблема с писането на съобщения, докато шофираме
Ето как Nissan ще сложат край на проблема с писането на съобщения, докато шофираме
Писането на текстови съобщения, докато шофираме крие опасности, но въпреки това много хора продължават да го правят. Въпреки опитите на компаниите все още не е измислено достатъчно ефективно решение, което да сложи край на този проблем. Nissan също обмислят варианти как да накарат водачите на автомобили да спрат да пишат SMS-и, докато се движат на пътя. Тяхното решение се казва Nissan Signal Shield и функционира като "Фарадеева клетка", предаде Mashable.   Идеята на компанията е шофьорите да използват специална клетка, в която да поставят своя смартфон, докато шофират. Тя може да се постави между двете предни седалки и блокира електромагнитните сигнали от устройството. В това число влизат Wi-Fi, Bluetooth, 3G и 4G сигнали, както входящи така и изходящи. След като сложите смартфона си вътре няма да получавате никакви обаждания и съобщения. Nissan Juke ще е първият автомобил, който ще предложи тази иновация на собствениците си.   В момента Signal Shield e oще в начална фаза на развитие, но определено е една от най-интересните идеи в тази сфера. Припомняме ми, че изобретението на Майкъл Фарадей датира от 1836г. и в най-простата си форма представлява материал, който може да блокира електромагнитните полета. Nissan все още трябва да решат доста проблеми, за да превърнат тази концепция в реалност. Първоначалните им тестове, обаче показват обнадеждаващи резултати.     Вижте 10 технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
Лари Пейдж
Ето как изглежда "летящата кола" на съоснователя на Google
Ето как изглежда "летящата кола" на съоснователя на Google
Лари Пейдж е инициатор на много различни технологични проекти. Eдна от концепциите, над които работи шефа на Google е създаването на летящите автомобили на бъдещето. Kitty Hawk е името на компания, която е финансирана от него и вече се е заела с реализирането на тази задача. Иновативният стартъп публикува първото официално видео, което ни показва как изглеждат летящите им машини. Данните разкриват, че превозните средства се захранват изцяло от електрически двигатели.   Kitty Hawk уточниха, че летящите автомобили са създадени да се движат над повърхността на водата и не изискват специален лиценз, за да бъдат управлявани от потребителите, предаде TheVerge. Самият прототип се казва Flyer и всеки човек може за броени минути да бъде обучен, за да може да го шофира. Благодарение на инвестицията на Лари Пейдж от Kitty Hawk са ускорили развитието на проекта и смятат, че първата версия на Flyer ще се продава още до края на 2017г.     Все още цената на летящите автомобили не е обявена официално. Kitty Hawk започнаха да набират участници в специална програма за тестване на нейните прототипи. Хората, които се включат в нея ще получат голяма отстъпка при купуването на финалния продукт. Кitty Hawk ще проведат специална конференция през май, на която ще разкрият повече детайли за бъдещите си планове.    Вижте как първите летящи автомобили вече се продават за цена от $399 000
Германия
Германия одобри тестовете с автономни автомобили в страната
Германия одобри тестовете с автономни автомобили в страната
Германското правителство прие закон, който позволява на водещите производители да започнат публични тестове със самоуправляващи се автомобили по улиците в страната. Това е сериозна крачка напред към популяризирането на колите, които се движат автономно. Основната причина е факта, че най-големите имена в индустрията са именно германски компании като например Mercedes-Benz, BMW, Audi, Porsche, Volkswagen. Досега те се опитваха да получат одобрение да тестват самоуправляващи автомобили в други държави.   Новият закон е доста либерален и налага изискването водач да стои зад волана през цялото време на тестовете. Няма значение дали шофьора гледа видео, сърфира в интернет или играе на смартфона. Необходимо е той да бъде в купето, за да поеме контрол над автомобила в случай на непредвидена ситуация, предаде Engadget. Другото ключово изискване е самоуправляващи автомобили да са оборудвани с т.нар. "черни кутии", които се използват в авиацията.     Toзи компонент ще записва в реално време информация за пътуването и ще регистрира през каква част от времето автомобила се управлява от изкуствен интелект и кога човек поема контрол над волана. Ако възникне инцидент много лесно може да се определи дали водата е на шофьора, на софтуера или е свързана с дефект на производителя на автомобила. Очаква се първите публични тестове по пътищата в Германия да стартират до края на годината.    Вижте как технологиите ще променят начина, по който пътуваме
автомобили
Нов материал може да направи електрическите автомобили по-бързи
Нов материал може да направи електрическите автомобили по-бързи
Електрическите автомобили са следващото голямо нещо в индустрията и вече привличат вниманието на всички водещи производители. В момента те са фокусирани предимно към разработването на нови методи, които да удължат живота на батерията на електрическите модели, което би гарантирало по-дълъг пробег с едно зареждане. Изследователи от North Carolina State University се насочиха към съвсем различен компонент на EV автомобилите, предаде Engadget.   Новият им проект води до създаването на уникален материал от  кристален волфрамов оксиден хидрат, който използва водни слоеве с дебелина на атоми, за да настройва трансфера на електричество. Крайният резултат е батерия, която има висока плътност, но също така се отличава с висока скорост при пренасянето на йони. Това означава, че новият материал е подходящ за гарантиране на повече мощност при по-ниска консумация на енергия, а това са ключови характеристики на автомобилите с електрически двигатели.   Засега тестовете са проведени единствено в лабораторни условия. Учените, обаче са убедени, че новия материал би могъл да предизвика революция в този сегмент. Използването му би позволило не само по-висока мощност, но и по-бързо ускорение. Предстоят още експерименти, които да подобрят възможностите на технологията, за да я направят достатъчно добра да намира реално приложение на пазара. Въпрос на време е този материал да стане част от електрическите автомобили.   Вижте кои са най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес
Qualcomm
Qualcomm разработват технология за безжично зареждане на електрически автомобили
Qualcomm разработват технология за безжично зареждане на електрически автомобили
Qualcomm планират да разширят сериозно бизнеса си в други пазарни ниши извън процесорите за мобилни устройства. Компанията вече започна да инвестира в 5G мрежи и технологии за автомобили, които вярва, че могат да се превърнат в следващия голям източник на приходи. Qualcomm потвърдиха, че работят над нова система за безжично зареждане на електрическите автомобили. Идеята им е батерията да се зарежда, докато те се движат на платното.   Новата технология се казва Dynamic Charging и има потенциала да ускори навлизането на първите самоуправляващи автомобили на пазара, информира Reuteres. Тестовете на Qualcomm се провеждат във Версай, Франция и включват два Renault Kangoo aвтомобила, които се движат върху специални подложки на пътя. Благодарение на този компонент електрическите вълни се прехвърлят във вградените им батерии. При висока скорост може да се генерира до 20 киловата енергия.   Mного анализатори смятат, че първите автономни автомобили ще имат електрически двигатели, което налага разработването на по-усъвършенствани методи за зареждане без човешка намеса. Технологията на Qualcomm е интересно решение, което не само ще подобри работата им, но би превърналo компанията във водещо име в автомобилната индустрия. Припомняме ви, че компанията вече придоби NXP Semiconductors, за да постигнат тази амбициозна цел.   Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес
автомобили
Новото при Новото BMW 2 Серия (F22) Купе и Кабриолет
Новото при Новото BMW 2 Серия (F22) Купе и Кабриолет
Несъмнено един от най-популярните спортни автомобили днес е BMW (F22) M2. Реално на пазара няма друга спортна кола с такива технически характеристики и толкова ниска цена. Покрай спортиста обаче не по-малко популярни са и да ги наречем "цивилните" BMW 2 Серия (F22) купе и кабриолет, които се предлагат от 2014г. насам.   Дизайн Е, вече е време за фейслифт който да е още по-агресивен, по-луксозен и красив. Новите BMW 2 купе и кабрио ще имат още по-големи бъбреци на радиаторната решетка. Увеличен е също така и размерът на въздухозаборниците в...
Peugeot
Peugeot и nuTonomy ще разработват съвместно самоуправляващи автомобили
Peugeot и nuTonomy ще разработват съвместно самоуправляващи автомобили
Peugeot потвърдиха, че стартират съвместен проект с американската компания nuTonomy. Тя е специализирана в разработването на софтуер, сензори и компютърни системи за автомобили. Плановете предвиждат хардуерните компоненти на nuTonomy да бъдат инсталирани на Peugeot 3008 модели, за да се проверят възможностите им в реални условия. Първите публични тестове ще се проведат в Сингапур, предаде Reuters.   Aко всичко върви по план двете компании се надяват да създадат усъвършенствана платформа, която може да се използва и от автономните автомобили на други производители. Идеята е колите им да покрият изискванията на Level 5 стандарта, при който не се изисква никаква намеса на водача. Тепърва ще се проведат тестове различни ситуация на пътя, за да се проучи как се справя автономната им мобилна услуга. Движението на самоуправляващи автомобили в градска среда е много по-сложен процес.   Машините трябва да имат много прецизни камери и сензори, за да реагират мигновено при необходимост. Проектът между Peugeot и nuTonomy ще им помогне да разберат кои хардуерни компоненти са достатъчно добри, както и с кои доставчици да си партнират за в бъдеще. Любопитна подробност е, че nuTonomy вече получи финансиране в размер на $16 млн. от учените на MIT, за да работи над усъвършенстван софтуер за автономни автомобили.   Вижте колко близо сме до появата на самоуправляващи автомобили
iPod
Защо бащата на iPod избра да продължи кариерата си в автомобилната индустрия
Защо бащата на iPod избра да продължи кариерата си в автомобилната индустрия
Вероятно не сте замисляли, но музикалните плейъри iPod положиха основите, които доведоха до създаването на първия iPhone. Именно тези устройства популяризираха идеята джаджите ни да имат дисплеи, реагиращи на допир. Малко известен факт е, че Toни Фадел e името на човека, на когото дължим разработването на популярните музикални плейъри на Apple. Бащата на iPod, както често го наричат след това създаде компанията за смарт джаджи Nest, която бе купена от Google.   Тони Фадел продължава да работи над иновативни проекти и потвърди, че ще продължи кариерата си в Magna, информира BusinessInsider. Името на компанията може да не ви е познато, но тя е най-големият производител на части за автомобили в света и нейни клиенти са най-големите брандове в индустрията. Ако например BMW желаят да създадат повече бройки на даден модел, но не искат да изграждат нови фабрики се свързват с Magna, които им предоставят необходимите компоненти и услуги.   Бащата на iPod ще стане част от екип, който трябва да подготви Magna за следващата голяма революция в индустрията, а именно електрическите и самоуправляващи автомобили. Много компании от Силиконовата долина проявяват интерес към тази пазарна ниша, но нямат необходимите производствени съоръжения, технологии и компоненти, за да ги конструират. Magna могат не само да им помогнат, но и да превърнат това в голям източник на приходи. Тони Фадел ще има важна роля за постигането на тази цел.   Вижте какво е представлявал предшественикът на iPod
автомобили
Samsung започва тестове на самоуправляващите си автомобили
Samsung започва тестове на самоуправляващите си автомобили
Samsung е поредната голяма технологична компания, която разработва самоуправляващи се коли. Тя вече е получила разрешение да тества своите автомобили по пътищата в Южна Корея, съобщава Korea Herald, цитирана от Mashable.   Компанията има разрешение от местното Министерство на земята, инфраструктурата и транспорта. Общо близо 20 компании са получили същото разрешение. „Самоуправляващуите се коли изискват съвместната работа на сектори като автомобилостроене, изкуствен интелект и информационни комуникации и обединяването на множество технологии”, коментира...
Tesla
Теsla разширяват мрежата си от магазини по цял свят за премиерата на Model 3
Теsla разширяват мрежата си от магазини по цял свят за премиерата на Model 3
Компанията Теsla вероятно е най-успешният проект на Елън Мъск, но не и единствения, тъй като той влага много средства в разработването на решения за съхранение на енергия и космическо пътуване. Американският производител за няколко години се утвърди като предпочитано и реномирано име в индустрията и вече се подготвя усилено за премиерата на новия Model 3. Масовото производство на дългоочаквания автомобил ще стартира през юли, предаде BusinessInsider.   Tesla планират да разширят значително своето физическо присъствие по цял свят, като изградят множество нови търговски и производствени обекти и сервизи за поддръжка. Компанията вече е стартирала работата върху 100 подобни съоръжения, които трябва да функционират на пълни обороти навреме за премиерата на Model 3. Най-интересната част от тази концепция е изграждането на много нови магазини в големите градове, които да улеснят покупката на автомобилите на Tesla в глобален мащаб.    Припомняме ви, че Tesla отвориха първите подобни обекти в Дубай и Южна Корея през първото тримесечие на 2017г. Досега компанията е получила над 400 хил. предварителни поръчки на предстоящия си сезон. Новата верига от магазини се очаква да допринесе за увеличаването на техния брой. Tesla ще ги използват и с идеята да популяризират енергийната част от бизнеса си. Остава да видим дали тази стратегия няма да превърне 2017г. в най-успешната година на компанията досега.   Вижте как работи функцията Bioweapon Defense в автомобилите на Tesla
Google Maps
Google Maps вече ще ни показва в кои паркинги има свободни места
Google Maps вече ще ни показва в кои паркинги има свободни места
Вече ви информирахме, че Google Maps ще ни показва къде сме паркирали автомобила си. Това може да е доста полезно особено, ако сме спрели на огромен паркинг и не можем да се ориентираме. Новата версия на услугата разширява значително възможностите на тази функция и показва информация за наличните места на съответния паркинг. Google Maps вече ще ни информира и дали те са платени или можем да ги използваме безплатно. Опцията все още е в тестова фаза и е част от Google Maps 9.51 версията.   За да започнете да работите с нея е необходимо да въведете маршрута и крайната дестинация на пътуването ви от смартфона. Кликването върху маркера с локацията ще покаже автоматично детайли за свободните места на избрания от вас паркинг, предаде Forbes. Нов индикатор ще казва на водачите на автомобили колко трудно е паркирането на съответното място. Засега се експериментира с четири степени, а именно Easy, Medium, Limited и On-Site.      Услугата ще предложи още една полезна функция, с която да планирате предстоящо пътуване на базата на най-близките паркинги. Google Maps ще подбира най-подходящите места, в зависимост от маршрута и всеки потребител ще избира желания от него паркинг. Нотификация на смартфона ще показва разстоянието и приблизителното време, необходимо да стигнете до локацията. Тези подобрения ще превърнат Google Maps в още по-добър избор за хората, които често пътуват в големи и непознати градове.   Вижте как Google Maps показва трафика в реално време